Ik probeer via youtube truehd demo's te bekijken maar als ik een demo draai dan herkent mijn rv het niet als Truehd geluid. Mijn rv laat het zien als pcm. Enig idee ?
Vraag
Beste antwoord (via morpheus1974 op 20-01-2019 09:31)
Ja, Youtube heeft geen surround formaten.
Alle reacties
Ik weet niet wat een rv is, buiten de Amerikaanse afkorting voor een Recreational Vehicle. Als je even Googled naar de audio formaten die via Youtube worden ondersteund, dan maakt het ook niet uit wat die rv uiteindelijk is
Testing, one, two ...
Hoe heb je Youtube aangesloten? Via de TV en ARC? Wat voor TV? Of op een gaming rig met nVidia kaart? nVidia doet het zo: https://nvidia.custhelp.c...do-nvidia-gpus-support%3F -- en hoe het dan naar je GPU gaat is dan wel weer afhankelijk van driver/browser/client/etc...
Of doe je het via een smartphone? Wisselt een beetje wat voor MHL versie je telefoon ondersteund, en wat je leverancier in Android heeft gebakken (iOS doet het doorgaans niet...)
Of doe je het via een smartphone? Wisselt een beetje wat voor MHL versie je telefoon ondersteund, en wat je leverancier in Android heeft gebakken (iOS doet het doorgaans niet...)
[ Voor 37% gewijzigd door Umbrah op 19-01-2019 16:04 ]
Als je op je tv met de YouTube app kijkt, Dit is 99% je tv die het niet als true HD uiutsuurt. Welke tv is het?
Wellicht even iets meer info geven.
Wellicht even iets meer info geven.
[ Voor 36% gewijzigd door JvS op 19-01-2019 16:05 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb een HTPC met een Asus gtx 660 2g ddr5 die is via HDMI pass-through verbonden met mijn Yamaha versterker en die weer verbonden met mijn tv. Als ik een truehd film kijk via powerdvd dan geeft ie wel truehd aan. Het is dus alleen via youtube zullen we maar zeggen
En je kijkt een YT filmpje in je browser? Op die manier krijg ik er niet eens dolby digital uit. Ik weet niet of dat uberhaupt kan.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
YouTube is enkel stereo toch?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ja, Youtube heeft geen surround formaten.
Pagina: 1