Zweterige muis

Pagina: 1
Acties:
  • 723 views sinds 30-01-2008

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Ik heb al tijden twee Logitech Mouseman Wheel muizen. Nu beginnen ze te 'zweten'. De zachte zijkanten beginnen een smererige substantie af te scheiden. Schoonmaken heeft maar tijdelijk nut, het komt terug. Soms gebruiken ze in sommige plastics een goedje om het soepel te houden, maar had niet van Logitech verwacht dat dit met de tijd eruit komt zetten.

Hebben anderen hier ook last van en kan je er iets aan doen (of zelf, of door garantie?)

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Dat heet vet van je handen, was je handen wat vaker of zo 8-)

• RobertdeBruin
duh :). Een van de muizen had ik als spare in een la liggen. Toen ik het bij mijn 'werk'-muis opmerkte, haalde ik de tweede muis erbij, en die had het ook :(.

• dr snuggles
  • Niet online
Wat voor zacht spul op je muis bedoel je eigelijk?

• deavatar
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik gebruik al jaren lang Logitech muizen, en heb er echt geen last van. Ik ken iemand die 1x in de week zijn handen wast, en die heeft er wel last van *D, maar ja, ik weet niet wat bij jou de oorzaak kan zijn.

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 00:04

Psychoot

1337n00b^

De Logitech Mouseman Wheel heb ik ook een hele lang tijd gehad, en hangt nu aan de serv0r. Maar ik heb er geen problemen mee gehad. Mijn Boomslang 2000 is ook veel liever :)

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ook geen last van, en me pa ook niet, we hebben alletwee Logitech Pilot+ muisjes.
Is wel niet hetzelfde type als die die problemen geeft bij de topicstarter, maar ik dacht ik meld het ff :)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

bij de supermarkt verkopen ze vochtige
brillendoekjes, daar kun je je monitor
maar ook je muis mee schoonmaken. erg handig
en niet duur.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb dezelfde muis

die van mij heeft er geen last van :+

Verwijderd

Ik heb ook een logitech mouseman en hier nog nooit last van gehad.
Heeft dat spul de kleur van de muis?
Anders is het opgehoopt zweet.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 14:47 schreef deavatar het volgende:
.. Ik ken iemand die 1x in de week zijn handen wast, en die heeft er wel last van *D
:r

maargoed, ik heb dus ook een logitech maar ik heb er geen last van hoor!

Verwijderd

Bezoek eens wat minder s*x Sites!

No flame intended.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Muis met smegma

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
talkpoeder d'r op

ik heb daar geen last van heb dezelfde muis

Verwijderd

Hier ook geen last van...met dezelfde muis.
Heb je misschien klamme handen/vingers?

Ik heb het zelf om de maand ofzo,dat mijn D-pad van mij joystick een beetje vies wordt.
En dat komt dus door uren intensief gamen/klamme handen krijgen!

Verwijderd

vette handen! :)
ding gewoon regelmatig schoonmaken. ding van mij is ook na 1 week alweer smerig...
Misschien door alle versnaperingen ide ik eet bij de computer >:)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

ph-neutrale zeep gebruiken?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Of 'n ander merk moes kopen :Y)

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Probeer eens een tijdje met handschoenene te muizen. Als je er dan nog steeds last van hebt ligt het aan de muis, anders aan je handen.

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op maandag 23 juli 2001 23:18 schreef Shibby het volgende:
Bezoek eens wat minder s*x Sites!

No flame intended.
Dat is dus:

[Flame]

No flame intended.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik zou eens een andere user proberen. Als het problem zich dan nog voordoet dan misschien eens contact opnemen met Logitech.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

In zweet zit ook een klein beetje mierenzuur.
Sommige kunsttoffen lossen op in mierenzuur.

Als jij vaak last hebt van klamme handen, zou dit dus het probleem kunnen veroorzaken.
Ik heb zelf ook verschillende Logitech-muizen en ff geprobeerd te ontdekken, van welke kunststoffen deze gemaakt zijn.
Heb dit niet kunnen ontdekken :(
Ik zou als ik jou was ff contact opnemen met Logitech, hun service is nl. uitstekend !!!

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08-2025

kazz1980

Goh... Ik hier?

Deze moet je me niet aan houden hoor! Nooit geprobeerd!

Maar bij goedkoop plastic dat gaat zweten helpt het wel eens om het te verwarmen (föhn ofzo). Dan eventueel vrijgekomen smurrie wegvegen en laten afkoelen.

Helpt mogelijk voor een tijd

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Dat is een zelfprotectionsactie van die muis. Hij wil niet dat je aan hem zit daarom scheidt hij een giftige substantie af. Ga snel naar de huisarts of binnen korte tijd zal je een }:O zijn.

Verwijderd

Kijk eens of de kleur veranderd als je veel paprikachips eet achter je pc??
Dan weet je de oorzaak snel genoeg

• RobertdeBruin
Op dinsdag 24 juli 2001 16:19 schreef waxer het volgende:
Dat is een zelfprotectionsactie van die muis. Hij wil niet dat je aan hem zit daarom scheidt hij een giftige substantie af. Ga snel naar de huisarts of binnen korte tijd zal je een }:O zijn.
Als ik daardoor meer blocks haal blijf ik nog ff doormuizen :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
beetje glasex op een zachte doek doet hier wonderen ;) Alle PC meuk wordt weer mooi schoon. Ik zag laatst ergens een flesje meuk, waar je verkleuringen en aanslag op die mooie grijswitte kleur van comou shit mee kon aanpakken.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:38

Sharky

Skamn Dippy!

bij mij zit er ook af en toe een beetje troep op maar dat komt toch echt van je handen...

This too shall pass

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb de optical met zown lichtje, als het een beetje warm is begin ik wel te zweten bij bij hand hoor :)

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 19:49
Ik heb wel dat er een laagje van de blauwe zachte zijkanten af is gesleten door m'n vingers... Aan de duim kant precies boven de knop waar m'n duim altijd zit. En de rechterkant overal een beetje waar m'n pink zit. Het voelt nu een beetje ruw en de bovenste laag is op die plek gereduceerd tot enkele kleine puntjes. Ik bedoel niet dat 't helemaal weg is maar er is toch een klein laagje van af (muv enkele puntjes dus)

Het is wel jammer, kvind dat 't spul toch nogal redelijk gauw slijt (ik heb 'm van de laatste HCC dagen). Het gaat echter niet 'lekken', in de trant van vloeibare substantie of zo :? . Het ziet er alleen een beetje viezig uit, maar dat is gewoon niet weg te halen omdat 't zo gesleten is. Ja, of ik moet alles er af schuren of zo... Maar bedoel je dat ook niet dan ? En hebben anderen dit ook...? Ik heb 't al weg proberen te poetsen maar dat hielp niks want 't is geen viezigheid maar slijtage.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-02 21:49
ouwe koeien, ik weet het - maar ik wil wel even melden dat de brillendoekjes wel helpen..!
Ik heb hetzelfde probleem met mn G7 (het is een familiemuis :() en sommige mensen eten aan de pc... :r

poetsdoekjes werken, en stofdoekjes met een beetje poetsmiddel (geen afwasmiddel) doet wonderen!

you had me at EHLO

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025

TetsuoShima

low energy output

Alle Logitech muizen met zulke 'zachte' zijkanten hebben dit. Ze absorberen gedeeltelijk het vocht van je huid, maar geven dit later ook weer af. Heeft met temperatuur te maken. 2 dingen helpen, goed je handen wassen en als je zelf zweterige handen krijgt ze afvegen voordat je verdergaat met de muis.

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• tm030614
  • Laatst online: 15-02 11:13
Ik zou zeggen botox. :)

Helpt perfect tegen zweethanden ;) Ik zelf ga ongeveer elk 4 á 6 maanden voor een botox behandeling. Krijg je zo'n 40 prikjes in je hand, en vervolgens 4 á 6 maanden kurkdroge handen!

Edit: Dit topic is overigens wel mega gekickt :+

[ Voor 13% gewijzigd door tm030614 op 08-07-2006 17:38 ]

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

tm030614 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:38:
Ik zou zeggen botox. :)

Helpt perfect tegen zweethanden ;) Ik zelf ga ongeveer elk 4 á 6 maanden voor een botox behandeling. Krijg je zo'n 40 prikjes in je hand, en vervolgens 4 á 6 maanden kurkdroge handen!

Edit: Dit topic is overigens wel mega gekickt :+
grapje zeker?

• tm030614
Nope echt ;)

Linkje en natuurlijk Google

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-02 22:09

Bio

mss opzoek naar zoiets :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwaremods.com/images/added/reviews/fan-mouse/fan-mouse-1.jpg

ik pluk deze snel van google image, maar er zijn wel meer van dit soort muizen. anders kan je altijd nog zelf aan het modden slaan :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je bent gek.
  • Dat zweet is er niet voor niets. Ik ga ook niet m'n voorhuid aan elkaar lijmen omdat ik pissen zo irritant vind.
  • Dat zal vast wel ongeloofelijk duur zijn.
  • Ook zal het niet prettig voelen (pijn in het begin, dikke klauwen later..).
  • En ook zal je een paar uur in een stoel zitten :/
Vertel me maar dat (en waarom) dit allemaal niet zo is, en als dat dus allemaal wel zo is mag ik jou officiëel gek noemen.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Helemaal lijp jij. Lees dit eens: http://en.wikipedia.org/wiki/Botulinum_toxin en dan vooral alinea 1.

Hoi Zeroorez :w

[ Voor 5% gewijzigd door webfreakz.nl op 08-07-2006 19:27 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• tm030614
TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:23:
[...]

Je bent gek.
  • Dat zweet is er niet voor niets. Ik ga ook niet m'n voorhuid aan elkaar lijmen omdat ik pissen zo irritant vind.
  • Dat zal vast wel ongeloofelijk duur zijn.
  • Ook zal het niet prettig voelen (pijn in het begin, dikke klauwen later..).
  • En ook zal je een paar uur in een stoel zitten :/
Vertel me maar dat (en waarom) dit allemaal niet zo is, en als dat dus allemaal wel zo is mag ik jou officiëel gek noemen.
HAHAH lol... je hebt je blijkbaar niet verdiept in hyperhidrose.

Hyperhidrose is het overmatig dus teveel zweten. In mijn geval dus de handen. Zonder botox betekend dat dus letterlijk! drup, drup, drup, drup.

Duur, kan als je het in een kliniek laat doen. Mijn behandelingen worden uitgevoerd door een neurofysioloog gewoon in het ziekenhuis en word inmiddels vergoed.

Prettig, nee het doet bijzonder zeer ondanks de verdoving. Maar liever één maal per zoveel maanden een half uurtje pijn (langer duurt het niet) dan een hand waar het zweet letterlijk vanaf druppelt. Je handen worden er niet dik van en ook niet blauw. Je ziet alleen een dag of 3 de puntjes van de prikken.

Overigens is de botox zeer verdunt (ik meen iets van 100.000x). Dus je hoeft me niet gek te noemen ;) Het is de enige goede mogelijke behandeling voor hyperhidrose. Een alternatief is het operatief doorsnijden van een zenuw met bijzondere kans op (gedeeltelijke)verlamming van de hand.

• tm030614
webfreakz.nl schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:26:
[...]

Helemaal lijp jij. Lees dit eens: http://en.wikipedia.org/wiki/Botulinum_toxin en dan vooral alinea 1.

Hoi Zeroorez :w
Als je doorleest zie je ook dat het voor medicinale toepassingen in zéér verdunde vorm word gebruikt. ;) :w

[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 08-07-2006 19:41 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:30

Thandor

SilverStreak

Botulin toxin:
Though it is highly toxic, it is used in minute doses both to treat painful muscle spasms, and as a cosmetic treatment in some parts of the world.
Dat laatste geldt ook zeker voor GoT. Om de cosmetische aspecten van het subforum Overige Hardware te verbeteren zal dit topic bij deze aan z'n einde komen :z

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.