Software installeren windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellewh
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 14-01-2024
Beste tweakers,

Ik heb net een nieuwe laptop met Windows 10 gekocht. Wil ik dus net software buiten de app store om installeren krijg ik een melding dat dit alleen vanuit de app store kan.

Nou heb ik al wat opgezocht hoe je dit kan omzeilen. Ik vond alleen 1 oplossing en dat is bij apps en onderdelen en dan in het balkje alle apps toestaan aanvinken. Alleen tot mijn grote verbazing staat bij mij dat balkje niet onder apps en onderdelen.

Weten jullie hier misschien nog een andere oplossing om dit probleem op te lossen?

Met vriendelijke groet

Jelle

Beste antwoord (via Jellewh op 19-01-2019 14:21)

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 12:39
Windows 10 in S-modus is ontworpen voor beveiliging en prestaties, waarbij uitsluitend apps uit de Microsoft Store worden gebruikt. Als je een app wilt installeren die niet beschikbaar is in de Microsoft Store, moet je de S-modus uitschakelen.

Het uitschakelen van de S-modus kan niet worden teruggedraaid. Als je de modus uitschakelt, kun je niet meer teruggaan naar Windows 10 in S-modus. Het uitschakelen van S-modus is kosteloos.

1. Open op je pc met Windows 10 in S-modus Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Activering.
2. Selecteer in de sectie Overschakelen naar Windows 10 Home of Overschakelen naar Windows 10 Pro Ga naar de Store. (Als je ook een sectie 'Een upgrade uitvoeren van je versie van Windows' ziet, let dan goed op dat je niet klikt op de koppeling 'Ga naar de Store' die daar wordt weergegeven.)
3. Selecteer op de pagina Overschakelen vanuit S-modus (of iets dergelijks) die wordt weergegeven in de Microsoft Store, de knop Ophalen. Wanneer er een bevestigingsbericht is weergegeven op de pagina, kun je apps van buiten de Microsoft Store installeren.

https://support.microsoft.../windows-10-in-s-mode-faq

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:40
Welke windows 10 versie draai je?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellewh
Windows 10 S
1709
16299.15

Kan je hier wat mee?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 12:39
Windows 10 in S-modus is ontworpen voor beveiliging en prestaties, waarbij uitsluitend apps uit de Microsoft Store worden gebruikt. Als je een app wilt installeren die niet beschikbaar is in de Microsoft Store, moet je de S-modus uitschakelen.

Het uitschakelen van de S-modus kan niet worden teruggedraaid. Als je de modus uitschakelt, kun je niet meer teruggaan naar Windows 10 in S-modus. Het uitschakelen van S-modus is kosteloos.

1. Open op je pc met Windows 10 in S-modus Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Activering.
2. Selecteer in de sectie Overschakelen naar Windows 10 Home of Overschakelen naar Windows 10 Pro Ga naar de Store. (Als je ook een sectie 'Een upgrade uitvoeren van je versie van Windows' ziet, let dan goed op dat je niet klikt op de koppeling 'Ga naar de Store' die daar wordt weergegeven.)
3. Selecteer op de pagina Overschakelen vanuit S-modus (of iets dergelijks) die wordt weergegeven in de Microsoft Store, de knop Ophalen. Wanneer er een bevestigingsbericht is weergegeven op de pagina, kun je apps van buiten de Microsoft Store installeren.

https://support.microsoft.../windows-10-in-s-mode-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellewh
Gelukt! Dank je wel