Ik wil graag voor mijn schoonouders een basic pc samenstellen en deze door een 3e partij in elkaar laten zetten. Graag jullie hulp 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen en mailen + basic photoshoppen (lees: af en toe een vakantiefoto retoucheren).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen max budget, maar gezien de eisen lijkt het me sterk dat dit meer dan 400 euro moet kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur. Geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basics, geen externe videokaart dus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De eisen zitten 'm vooral in de case: fijn als deze een neutraal uiterlijk heeft en niet te groot en/of luid is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb onderstaande samengesteld op basis van een budget game pc uit de BBG. De SSD, videokaart en het geheugen heb ik aangepast. Does this make sense? Of kan ik beter vanaf scratch beginnen? Is de processor en/of moederbord niet overkill voor bekabeld surfen, mailen en af en toe een foto retoucheren?
Bvd!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen en mailen + basic photoshoppen (lees: af en toe een vakantiefoto retoucheren).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen max budget, maar gezien de eisen lijkt het me sterk dat dit meer dan 400 euro moet kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur. Geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basics, geen externe videokaart dus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De eisen zitten 'm vooral in de case: fijn als deze een neutraal uiterlijk heeft en niet te groot en/of luid is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb onderstaande samengesteld op basis van een budget game pc uit de BBG. De SSD, videokaart en het geheugen heb ik aangepast. Does this make sense? Of kan ik beter vanaf scratch beginnen? Is de processor en/of moederbord niet overkill voor bekabeld surfen, mailen en af en toe een foto retoucheren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon 200GE Boxed | € 55,04 | € 55,04 |
| 1 | ASRock A320M-DGS | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2666C16 | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 54,80 | € 54,80 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 321,69 | |
Bvd!
[ Voor 17% gewijzigd door PascalvE op 19-01-2019 13:19 ]