Moest je het gauw weghalen of zo?Op maandag 23 juli 2001 22:34 schreef limp_bizkit het volgende:
precies
Net als in je andere topics, je moet LEZEN antwoord staat der toch echt. 1)update je bios, durf je dat nie dan ook nie klagen.
2)als 1 nie lukt kijk of je cooler goed zit anders; koop nieuwe cooler of verbeter je airflow
Ik ben ook weer veel te aardig
2)als 1 nie lukt kijk of je cooler goed zit anders; koop nieuwe cooler of verbeter je airflow
Ik ben ook weer veel te aardig
Verwijderd
ja want zo gemeen ben ik niet.....Op maandag 23 juli 2001 22:39 schreef Logitech het volgende:
[..]
Moest je het gauw weghalen of zo?
Verwijderd
Hoi logitech,
Je kunt eens proberen om een burn-in te
starten van 10 uur.
Daarna de computer een week uit laten
staan...de temp. moet daarna weer goed
zijn
Suc6
starten van 10 uur.
zijn
Suc6
Verwijderd
werkt zoiets nou echt of is het gewoon bullshit?? :?Op dinsdag 24 juli 2001 06:34 schreef FabMan het volgende:
Hoi logitech,
starten van 10 uur.
zijn
Suc6
Ten eerste; zijn temp IS nog nooit goed geweestOp dinsdag 24 juli 2001 06:34 schreef FabMan het volgende:
Hoi logitech,
starten van 10 uur.
zijn
Suc6
de rest is natuurlijk kwats (maar zo was het ook bedoeld denk ik). Zo werkt een burn in niet helemaal.. Het kan zo zijn dat als je bv een tb1000 hebt en je draaid die 5 maanden (lange tijdsduur) op een hoger voltage dan normaal (1,85 ipv 1,75 ofzo) dat hij MISSCHIEN na die tijd dus beter werkt op een LAGER dan standaart voltage. Je hebt nu dus meer speling met overklokken/voltages. Sommige zweren hierbij maar ik denk dat het gewoon geluk is en aan een aantal andere factoren ligt als dat 'burn in'..