Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wraakreview?

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

• Veritas
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-10 23:33
Beste V&A Crew,

Ik heb te maken met een soort wraakreview van user Cuzoen. Ik heb hierover contact gehad met Microkid, en die heeft de review verwijderd. Nu plaatst Cuzoen hem echter weer terug.

Ik heb op vriendelijke wijze per PM aangegeven dat ik me niet kan vinden in zijn review, en hem verzocht hem dan zelf te verwijderen en niet meer opnieuw te plaatsen. Dit weigert hij. Opmerkelijk, want zoals gezegd heeft de V&A crew de review al een keer verwijderd.

Hoe kan dit het beste worden opgelost? Ik heb in de jaren een uitstekende reputatie opgebouwd, die ga ik niet laten verzieken door een (m.i. onterechte) boze user.
Members only: casus
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weer verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:03

Ragdoll

Frontpage Admin
Opgelost voor nu, mocht het weer gebeuren dan horen we dat waarschijnlijk wel.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True