Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke afvoer bij een wastafel van betonstuc?

Pagina: 1
Acties:

• s138
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20-02 17:42
Ik heb inmiddels 160 vierkante meter van betonstuc verwerkt in mijn huis als vloer, wand en aanrecht. Het smeren zelf heb ik ondertussen wel onder de knie. Nu staat het maken van een wasbak op de planning. Ik heb een aantal mooie voorbeelden gevonden maar ik krijg maar niet bedacht wat voor afvoer hier gebruikt wordt. Wie heeft een idee wat ik hiervoor kan toepassen?

http://www.badkamers-voorbeelden.nl/afbeeldingen/betonstuc-wastafel.jpg

• Toppertje
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:45
Ziet er strak uit inderdaad, misschien een afvoergootje wegwerken achterin zoals ook bij deze is gedaan.

• rickerd01
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18:06
Ik kan ook niet zo een kant en klare oplossing vinden voor een draingoot voor een wasbak. Wat je wel zou kunnen doen is als je de wasbak heb uitgetimmerd en gestuct, tpv de sleuf/ afvoer ook de binnenzijde iets doorstucen en dan aan de onderzijde een draingoot bv van easydrain vastlijmen+schroeven.

Of een draingoot maar dan een smalle variant inwerken in de wasbak aan de bovenzijde, je heb xs modelen welke maar 4cm breed zijn.

Ik ga zelf ook nog even verder zoeken want een wasbak uit de plaatjes hierboven staat ook nog op het verlang lijstje. Wat helemaal een makkelijke oplossing is, wel de duurst is om gewoon een wasbak met goot te kopen en deze te stucen.

• AtomicWing
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17:11
Ik denk in dezelfde richting als @rickerd01. Je kunt natuurlijk ook iets op maat laten maken, maar er zijn ook A-merken voor drains me veel meer keuze dan de gemiddelde bouwmarkt.

Quality is a choice!

• De Rikster
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:55
gewoon een standaard plugbekersifon+putje toepassen in een waterdichte bak waar je het gedeelte waar het water op valt als valse bodem beschouwd is de simpelste, goedkoopste, onderhoudsvriendelijkste en ontwerpvrijheid biedende optie dunkt mij.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True