Toon posts:

Woocommerce producten centreren en netjes naast elkaar krijg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Mijn vraag
Ik heb een Webshop gebasseerd op Woocommerce.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/dkvCMzZ/vb.png

Ik kom er niet uit om er een extra regel CSS bij te schrijven die ervoor zorgt dat mijn producten zich over de pagina verdelen. Zoals het nu eruit ziet is het natuurlijk geen gezicht.

Mijn website draait op wordpress en de shop op Woocommerce.

Ik heb op google al wat losse css codes toegevoegd die mij niet het gewenste resultaat gaven. Ik heb gezocht naar:
  • Productpage alignment css
  • Productpage woocommerce alignment
  • Woocommerce productpage center css
Deze geeft mij bv geen goed resultaat:
.woocommerce ul.products li.product, .woocommerce-page ul.products li.product {
float:none; display:inline-block;
}
.woocommerce ul.products li.product:last-child, .woocommerce-page ul.products li.product:last-child {
margin-right: 0px;
}
Ik hoop graag op oplossingen. :+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2019 21:16 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 20-01-2019 04:31)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Ja, zonder voorbeeldcode kunnen wij weinig, hè (en nee, wij hoeven geen link naar je webshop!) ;)

Maar 1 tip: Experimenteer gewoon in de browser (rechts klikken op het slachtoffer en dan "Inspect element" klikken en vanaf daar lekker met CSS stoeien tot het eruit zien zoals je wilt. Dan kun je de gemaakte styling gaan vertalen naar je eigen CSS.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Ja, zonder voorbeeldcode kunnen wij weinig, hè (en nee, wij hoeven geen link naar je webshop!) ;)

Maar 1 tip: Experimenteer gewoon in de browser (rechts klikken op het slachtoffer en dan "Inspect element" klikken en vanaf daar lekker met CSS stoeien tot het eruit zien zoals je wilt. Dan kun je de gemaakte styling gaan vertalen naar je eigen CSS.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 14:43

TheDane

1.618

Volgens mij kun je op de pagina instellingen van die pagina aangeven dat de sidebar niet getoond moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 02:33:

Ik ga even kijken hoe dat werkt, tip 1. Dank hiervoor. Ik ben niet een totale expert op het gebied, maar welk code bestand zou ik op moeten zoeken? Er zijn heel veel css bestanden namelijk.
TheDane schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:25:
Volgens mij kun je op de pagina instellingen van die pagina aangeven dat de sidebar niet getoond moet worden.
ik ga hier ook even mee puzzelen. dank