Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1005919

Topicstarter
Beste,

Voor mijn zwift setup wil ik een apple tv 4K 32GB kopen.
Deze wil ik dan op een 4K ultrawide monitor aansluiten (mocht nog een goede weten dan hoor ik dat graag).
Voor het geluid zou ik graag een sonos beam willen gebruiken.
Mijn vraag aan jullie de communtie is dit mogelijk?

ik hoor graag van jullie.

Groetjes,
Roy

Beste antwoord (via Anoniem: 1005919 op 19-01-2019 20:36)

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 11:20
Volgens mij valt of staat dit bij je scherm/TV. De Beam kan je aansluiten via HDMI als je scherm/TV een HDMI ARC poort heeft. Anders moet je 'm via de optische ingang aansluiten maar dan moet je scherm/TV wel een optische uitgang hebben. Voor de moderne TV zijn dit standaard mogelijkheden maar aangezien je het over een ultrawide monitor hebt is het wel belangrijk hier goed naar te kijken.

De Apple TV heeft alleen HDMI dus een optische koppeling tussen Apple TV en Beam gaat niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Bart op 18-01-2019 22:16 ]

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 11:20
Volgens mij valt of staat dit bij je scherm/TV. De Beam kan je aansluiten via HDMI als je scherm/TV een HDMI ARC poort heeft. Anders moet je 'm via de optische ingang aansluiten maar dan moet je scherm/TV wel een optische uitgang hebben. Voor de moderne TV zijn dit standaard mogelijkheden maar aangezien je het over een ultrawide monitor hebt is het wel belangrijk hier goed naar te kijken.

De Apple TV heeft alleen HDMI dus een optische koppeling tussen Apple TV en Beam gaat niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Bart op 18-01-2019 22:16 ]

I'm not deaf, I'm just ignoring you.