Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vraag
Alle reacties
Als je buiten Europa gaat, kun je het zeker schudden, omdat je daar vaak 6 maanden nodig hebt. Ik had 3 maanden over bij Canada een jaar of 8 terug en dat gaf behoorlijk problemen.Leoon. schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:03:
Ik ga de 25e naar Engeland en ik kom de 26e terug. Mijn paspoort is tot de 27e geldig. Nu las ik dat je bijv in Turkije 150 geldigheid nog moet hebben op je paspoort bijv. Voor England kan ik niet zoiets vinden. Met oud en nieuw nog naar Lissabon gevlogen heen en weer met dit paspoort en geen problemen gehad. Weet iemand of me dit problemen geeft?
Om 't nog mooier te maken, ik ben al ingecheckt met dit paspoort, nieuwe aanvragen betekent dus dat ik een ander document nummer krijg en dat dus niet meer klopt.
Voor het VK zou je mazzel kunnen hebben omdat het niet om een visum of visum-waiver gaat, maar om identificatie. Dus binnen Europa/EU mogelijk geen probleem.
Heb je een ID-kaart? Die werkt namelijk ook bij het VK, alleen kun je dan de poortjes niet gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 18-01-2019 20:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
https://visacentral.co.uk/passport-faqsTo enter the United Kingdom, your passport must be valid for the the entire duration of your planned stay.. If you are planning onward travel after departing the UK, ,note that many other countries require at least six months' remaining validity on your passport to enter.
Kan liggen aan dat ik het op mijn mobiel lees, maar als ik op die link klik vind ik 't niet. Moet ik ergens doorklikken?fm77 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:06:
Volgens mij moet dat gewoon kunnen.
[...]
https://visacentral.co.uk/passport-faqs
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Maar meerdere (officiele) websites geven hetzelfde aan. Dus zolang hij gelding is kan je ermee naar de UK. Na 29 maart weet ik het overigens niet meer, maar dat is nu niet van toepassing
Als je er echt mee zit, bel de maatschappij waar je je tocket hebt geboekt
Hier staat het ook: https://www.postoffice.co...s/soon-to-expire-passport
[ Voor 10% gewijzigd door fm77 op 18-01-2019 20:59 ]
European Unionfm77 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:56:
Je hebt gelijk. Ik zie het ook niet op die pagina staan. Ik kreeg m bij mijn google search als text, met verwijzing naar deze pagina.
Maar meerdere (officiele) websites geven hetzelfde aan. Dus zolang hij gelding is kan je ermee naar de UK. Na 29 maart weet ik het overigens niet meer, maar dat is nu niet van toepassing
Als je er echt mee zit, bel de maatschappij waar je je tocket hebt geboekt
Hier staat het ook: https://www.postoffice.co...s/soon-to-expire-passport
All 28 countries in the European Union require that your passport is valid for the duration of your stay. Those countries are:
Austria
Belgium
Croatia
Cyprus*
Czech Republic
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
Ireland
Italy
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Malta
Netherlands
Poland
Portugal
Romania
Slovakia
Slovenia
Spain
Sweden
Zo irritant dat Engeland hier dan niet bij staat haha. Ja dat is easyJet, zo goed zijn ze niet bereikbaar volgens mij via. telefoon. Ander even reisbureau proberen te bereiken wellicht dat dat wat op levert. Vind 't ook zo lastig bij wie je met deze vraag zijn moet.
https://www.visitbritain..../paspoorten-en-id-kaarten
Hier staat 't wel dat hij gewoon goed is dan. Gok 't er maar op dan en vraag ik maandag een nieuw paspoort aan, maar niet met spoed.
[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 18-01-2019 21:07 ]
Dus je moet het gewoon even omdraaien. Ze staan (nog) gewoon in het lijstje
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
https://www.gov.uk/uk-border-controlYour passport or identity card will be checked when you arrive at a UK port or airport to make sure you’re allowed to come into the country. It must be valid for the whole of your stay.
Ik lees hier niets over restricties op geldigheid. Ik denk dat je wel goed zit
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
maar als je een dag vertraging oploopt kan je wel een probleem krijgen.
Waarom verleng je dat ding niet gewoon ff.. het zal toch moeten dan ben je er weer 10 jaar vanaf
Zoals je in de startpost vast - nietblijkbaar--gelezen hebt is er dan een andere uitdaging. Ik ben al ingecheckt met deze paspoort. Ik verleng m'n paspoort maandag en ga dan of versneld of normaal doen. Maar als deze vernietigd wordt en ik ga met m'n nieuwe paspoort reizen komen de document nummers niet overeen.boyette schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 04:17:
aangezien je in VK een geautomatiseerde controle krijgt zowel inkomend als uitgaand zal het geen probleem vormen en handmatig ws ook niet..
maar als je een dag vertraging oploopt kan je wel een probleem krijgen.
Waarom verleng je dat ding niet gewoon ff.. het zal toch moeten dan ben je er weer 10 jaar vanaf
Over geluk gesproken dan. We gaan 't er maar op gokkennaitsoezn schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 01:50:
Volgens de gegevens van de overheid van de VK zelf:
[...]
https://www.gov.uk/uk-border-control
Ik lees hier niets over restricties op geldigheid. Ik denk dat je wel goed zit
Dat heb ik wel gelezen maar dat maakt toch helemaal niks uit waarmee je incheckt.Leoon. schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 08:21:
[...]
Zoals je in de startpost vast - nietblijkbaar--gelezen hebt is er dan een andere uitdaging. Ik ben al ingecheckt met deze paspoort. Ik verleng m'n paspoort maandag en ga dan of versneld of normaal doen. Maar als deze vernietigd wordt en ik ga met m'n nieuwe paspoort reizen komen de document nummers niet overeen.
[...]
Over geluk gesproken dan. We gaan 't er maar op gokken
Dat staat los van de paspoort controle.
Je kan ook met een ID kaart inchecken en vervolgens met een paspoort reizen of andersom.
dat maakt allemaal niks uit
is dit de eerste keer dat je op reis gaat in je leven?
en er zijn ook mensen met meerdere paspoorten die kunnen ook wisselen tijdens hun reis daar let niemand op.. zo kun je ook verdwijnen op een vliegveld bijvoorbeeld..
[ Voor 9% gewijzigd door boyette op 19-01-2019 09:15 ]
Verwijderd
Knappe jongen als je met een paspoort kunt inchecken dat je ingeleverd hebt bij ontvangst van je nieuwe....boyette schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:13:
[...]
Dat heb ik wel gelezen maar dat maakt toch helemaal niks uit waarmee je incheckt.
Je kan ook met een ID kaart inchecken en vervolgens met een paspoort reizen of andersom.
en er zijn ook mensen met meerdere paspoorten die kunnen ook wisselen tijdens hun reis daar let niemand op.. zo kun je ook verdwijnen op een vliegveld bijvoorbeeld..
er zijn ook mensen met een dubbele nationaliteit en dubbel paspoort daar doel ik opVerwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:20:
[...]
Knappe jongen als je met een paspoort kunt inchecken dat je ingeleverd hebt bij ontvangst van je nieuwe....
en dat was een voorbeeld
Verwijderd
Nuttig voorbeeld hoor, je was de ts wat aan het vertellen dat zijn stelling onzin was en vroeg of hij voor het eerst op reis ging.boyette schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:20:
[...]
er zijn ook mensen met een dubbele nationaliteit en dubbel paspoort daar doel ik op
en dat was een voorbeeld
TS heeft gewoon gelijk in zijn geval levert wisselen van paspoort een probleem op, moet je incheckdata wijzigen en extra kosten maken.
Dat hoeft helemaal niet.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:23:
[...]
Nuttig voorbeeld hoor, je was de ts wat aan het vertellen dat zijn stelling onzin was en vroeg of hij voor het eerst op reis ging.
TS heeft gewoon gelijk in zijn geval levert wisselen van paspoort een probleem op, moet je incheckdata wijzigen en extra kosten maken.
zoals ik al zei
er wordt nooit gecontroleerd of je reist met hetzelfde document als waarmee je incheckt
zeker niet in de EU of in VK.
Daar wordt dat niet eens handmatig gecontroleerd.
Het enige wat wordt gecontroleerd is of dat je met een geldig reisdocument reist.. niet of dat correspondeert met het inchecken..
dat zijn afzonderlijke controles die helemaal geen verband met elkaar houden.
[ Voor 14% gewijzigd door boyette op 19-01-2019 09:28 ]
Verwijderd
Iedere vliegtuigmaatschappij waar ik ooit mee gevlogen heb naar het UK doet dat wel. En als je niet mee mag vliegen hoef je ook niet langs de grenscontrole....boyette schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:26:
[...]
Dat hoeft helemaal niet.
zoals ik al zei
er wordt nooit gecontroleerd of je reist met hetzelfde document als waarmee je incheckt
zeker niet in de EU of in VK.
Daar wordt dat niet eens handmatig gecontroleerd.
Het enige waar ze naar kijken is of je een geldig reis document hebt (maar zelfs daar wordt slecht naar gekeken door de maatschappijen) en of het reisdocument overeenkomt met de persoon die op de ticket staan. (dat controleert men wel goed)Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:29:
[...]
Iedere vliegtuigmaatschappij waar ik ooit mee gevlogen heb naar het UK doet dat wel. En als je niet mee mag vliegen hoef je ook niet langs de grenscontrole....
Deze controles gaan in minder dan 5 secondes beiden.
9 van de 10x wordt door de vliegmaatschappij nauwelijks gecontroleerd of de persoon die reist wel dezelfde is als op het reisdocument want daar is de paspoort controle voor.
Daardoor is een persoonsverwisseling ook mogelijk in de boardingzone..
ik weet niet hoe vaak je reist.. maar je moet maar eens goed op letten hoe goed er gecontroleerd wordt en hoevaak er naar je gezicht gekeken wordt zeker door in de boarding zone..
Misschien dat lowbudget maatschappijen er soms naar kijken om te proberen om van een passagier af te komen als ze overboekt zijn dat is het enige wat ik kan bedenken
[ Voor 14% gewijzigd door boyette op 19-01-2019 09:35 ]
Dat is ook waar de eisen aan extra geldigheidsduur voor veel landen vandaan komen: soms duurt een verblijf onverwacht langer en als je daardoor het land niet meer kunt verlaten (inchecken in de vlucht naar huis..) heb je een probleem. Landen willen niet dat dat hun probleem wordt, en stellen dit soort eisen waardoor het jouw probleem is.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Verwijderd
Ik zou als ts zijnde jouw stelling niet willen testen en dan erachter komen dat de controle wel degelijk fatsoenlijk wordt uitgevoerd. Sta je mooi te kijken.boyette schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:32:
[...]
Het enige waar ze naar kijken is of je een geldig reis document hebt (maar zelfs daar wordt slecht naar gekeken door de maatschappijen) en of het reisdocument overeenkomt met de persoon die op de ticket staan. (dat controleert men wel goed)
Deze controles gaan in minder dan 5 secondes beiden.
9 van de 10x wordt door de vliegmaatschappij nauwelijks gecontroleerd of de persoon die reist wel dezelfde is als op het reisdocument want daar is de paspoort controle voor.
Daardoor is een persoonsverwisseling ook mogelijk in de boardingzone..
ik weet niet hoe vaak je reist.. maar je moet maar eens goed op letten hoe goed er gecontroleerd wordt en hoevaak er naar je gezicht gekeken wordt zeker door in de boarding zone..
Misschien dat lowbudget maatschappijen er soms naar kijken om te proberen om van een passagier af te komen als ze overboekt zijn dat is het enige wat ik kan bedenken
Ook niet want je hoeft helemaal niet te reizen met het document waar je mee incheckt.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:39:
[...]
Ik zou als ts zijnde jouw stelling niet willen testen en dan erachter komen dat de controle wel degelijk fatsoenlijk wordt uitgevoerd. Sta je mooi te kijken.
Je moet een geldig reisdocument hebben.
Ik heb wel eens gereisd met een ID kaart terwijl ik incheck met een paspoort of andersom. Dat is geen probleem.
Een ID kaart kun je echter alleen op de terugreis gebruiken want dit is alleen een geldig inreisdocument.
Zelfs als ik uit Iran kom kan ik met een ID kaart terugreizen met KLM terwijl mijn paspoort gebruikt moet worden om in te checken.
Het enige wat er wel eens is gebeurd is dat de douane dan niet aan je paspoort kan zien waar je allemaal geweest bent maar ze kunnen je niet dwingen je paspoort te laten zien.. wel heel vervelend gaan doen.
[ Voor 12% gewijzigd door boyette op 19-01-2019 09:55 ]
Zoals je dus ook in de startpost gelezen hebt ben ik net terug van een reis uit Lissabon.boyette schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:13:
[...]
Dat heb ik wel gelezen maar dat maakt toch helemaal niks uit waarmee je incheckt.
Weer je zeker dat je de startpost gelezen hebt?
Natuurlijk kunnen low budget carriers hun eigen absurde regels aanhouden dus pas daarmee op.Expired or lost passports – United Kingdom
All EU citizens must show a valid national identity card or passport when entering and leaving the UK. But if you cannot produce such a document, the authorities must give you every chance to get one within a reasonable time limit or produce other satisfactory evidence of your identity and citizenship.
A UK citizen can apply for an emergency travel document from the nearest UK Embassy, High Commission or Consulate.
https://europa.eu/youreur...ited-kingdom/index_en.htm
Soep zal dus niet zo heet gedronken worden als het geschonken wordt, misschien totdat ze de taart met kers krijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeus op 19-01-2019 10:20 ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Leuk, maar dat gaat over Britse burgers in de rest van de EU. Jij als Nederlander zult geen nieuw paspoort kunnen krijgen op een "UK Embassy, High Commission or Consulate".Zeus schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 10:15:
Voila, op het service platform van de EU gevonden:
https://www.nederlandwere...r-ons/ambassade-in-londen
I don't like facts. They have a liberal bias.
Probeer dat soort geintjes in de verkeerde landen en je mag mooi een apart kamertje in om vervolgens stevig ondervraagd te worden.boyette schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:42:
[...]
Ook niet want je hoeft helemaal niet te reizen met het document waar je mee incheckt.
Je moet een geldig reisdocument hebben.
Ik heb wel eens gereisd met een ID kaart terwijl ik incheck met een paspoort of andersom. Dat is geen probleem.
Een ID kaart kun je echter alleen op de terugreis gebruiken want dit is alleen een geldig inreisdocument.
Zelfs als ik uit Iran kom kan ik met een ID kaart terugreizen met KLM terwijl mijn paspoort gebruikt moet worden om in te checken.
Het enige wat er wel eens is gebeurd is dat de douane dan niet aan je paspoort kan zien waar je allemaal geweest bent maar ze kunnen je niet dwingen je paspoort te laten zien.. wel heel vervelend gaan doen.
(het is ook een goede methode om op bepaalde lijstje te komen, fijn als je dan een keertje naar de VS wil en het allemaal mag gaan uitleggen)
Zou ook een beetje gek zijn want het zijn open grenzen.
Ik zou het risico niet nemen en hem verlengen, als je 1 dag vertraging hebt ben je de sjaak inderdaad.
ex87 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:29:
Sinds wanneer check je in met een paspoort nummer? Ik vlieg behoorlijk vaak naar Dublin (Ook EU, ook geen Schengen net als de UK) en heb nog nooit ergens bij KLM een paspoort/document nummer hoeven invullen.
Ik zou het risico niet nemen en hem verlengen, als je 1 dag vertraging hebt ben je de sjaak inderdaad.
Zoals ik in OP zeg ben ik al ingecheckt met huidig paspoort en daarmee huidig document nummer. Die staat gewoon onder je naam op je ticket. Dus dat maakt 't iets ingewikkelderSomerenV schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:21:
Misschien een rare suggestie maar waarom niet een spoedaanvraag doen voor een nieuw paspoort? Als je dat maandag doet dan heb je woensdag je paspoort. Heb je vandaag ruim de tijd om een pasfoto te laten maken
Je kan je oude paspoort terugvragen met gaten er in. In dat geval kan je laten zien dat je het zelfde persoon bent en je zelfs het oude paspoort nog hebt (alleen ook een nieuwe met ander nummer).Leoon. schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:41:
[...]
[...]
Zoals ik in OP zeg ben ik al ingecheckt met huidig paspoort en daarmee huidig document nummer. Die staat gewoon onder je naam op je ticket. Dus dat maakt 't iets ingewikkelder. Maar moet wel goedkomen, vraag 'm niet met spoed aan maandag en zie 't wel. Hebben vast geen dag vertraging en anders krijgt dit topic een vervolg.' Leoon. vast in engeland'
Ik heb dit in de VS gebruikt met een visum dat nog in mijn oude paspoort stond in combinatie met een nieuw paspoort. Dus als je bang bent voor issues zou dat de lading moeten dekken.
[ Voor 11% gewijzigd door Batavia op 19-01-2019 14:21 ]
Het gaat om het eerste deel. Check de website en lees zelf nog maar eens na. Kan ook in het Nederlands.burne schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:09:
[...]
Leuk, maar dat gaat over Britse burgers in de rest van de EU. Jij als Nederlander zult geen nieuw paspoort kunnen krijgen op een "UK Embassy, High Commission or Consulate".
https://www.nederlandwere...r-ons/ambassade-in-londen
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Je bent ingecheckt bij de vliegmaatschappij, en die doen moeilijk over binding tussen ticket en paspoortnummer. Maar de douane van het VK is toch een andere instantie? Het is mogelijk dat de douane je doorlaat zolang je een geldig paspoort hebt, ongeacht het nummer. En de vliegtuigmaatschappij controleert, voor zover ik weet, paspoorten niet zo nauwkeurig.Leoon. schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:41:
Zoals ik in OP zeg ben ik al ingecheckt met huidig paspoort en daarmee huidig document nummer. Die staat gewoon onder je naam op je ticket. Dus dat maakt 't iets ingewikkelder. Maar moet wel goedkomen, vraag 'm niet met spoed aan maandag en zie 't wel. Hebben vast geen dag vertraging en anders krijgt dit topic een vervolg.' Leoon. vast in engeland'
ja inderdaad je hebt vaker gereisd..Leoon. schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 10:08:
[...]
Zoals je dus ook in de startpost gelezen hebt ben ik net terug van een reis uit Lissabon.
Weer je zeker dat je de startpost gelezen hebt?
UK != IEex87 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:29:
Sinds wanneer check je in met een paspoort nummer? Ik vlieg behoorlijk vaak naar Dublin (Ook EU, ook geen Schengen net als de UK) en heb nog nooit ergens bij KLM een paspoort/document nummer hoeven invullen.
En als het op dit soort dingen aankomt: UK > beetje gek. Zie o.a. Brexit...
Dit zijn sowieso dingen waar je het niet op een dag wilt laten aankomen. 6 maanden van tevoren regelen is helemaal geen overbodige luxe. Ik heb pas 2 jaar een NL paspoort, dus weet niet hoe het daar bij verlenging gaat, maar bij Britse paspoorten krijg je de evt tijd dat je 'te vroeg' je paspoort verlengt gewoon bijgeteld op de nieuwe, dus m'n in feb 2014 geregelde paspoort is tot april 2024 geldig, aangezien de oude ook tot april geldig was.Ik zou het risico niet nemen en hem verlengen, als je 1 dag vertraging hebt ben je de sjaak inderdaad.
Helaas moet ik ergens tussen nu en Brexit alsnog een nieuwe aanvragen aangezien paspoorten niet bepaald houden van 2u45 op 40C met een bontwasmiddel
Oslik blyat! Oslik!
Tot Brexit daadwerkelijk gebeurd gelden toch echt praktisch dezelfde regels voor de 2 landen. Ze delen zelfs een speciaal visa (https://www.gov.uk/govern...british-irish-visa-scheme) net zoiets als 'ons' Schengen systeem.dion_b schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:17:
[...]
UK != IE
En als het op dit soort dingen aankomt: UK > beetje gek. Zie o.a. Brexit...
EasyJet vroeg specifiek om je paspoort nummer? Vreemd, nog nooit gedaan bij KLM/Aer Lingus voor Dublin.Leoon. schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:41:
[...]
[...]
Toch kan ik je verzekeren dat ik iedere keer dat ik boek naar UK een paspoortnummer moet ingeven, wat nooit hoeft naar IE, zelfs bij exact dezelfde maatschappij (Ryanair...)ex87 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:44:
[...]
Tot Brexit daadwerkelijk gebeurd gelden toch echt praktisch dezelfde regels voor de 2 landen. Ze delen zelfs een speciaal visa (https://www.gov.uk/govern...british-irish-visa-scheme) net zoiets als 'ons' Schengen systeem.
[...]
EasyJet vroeg specifiek om je paspoort nummer? Vreemd, nog nooit gedaan bij KLM/Aer Lingus voor Dublin.
Dat er verder (tot 29 maart iig) zonder controles over de landsgrens tussen IE en NI te reizen is doet daar niets aan af.
Oslik blyat! Oslik!
Ok, ik ben 1,5 jaar geleden voor het laatst naar de UK gevlogen en bij KLM hoefde het in ieder geval toen der tijd niet.. Maar goed, ik weet niet zeker of achter de schermen mijn werk boekingssysteem wat invult. Bij Amerika moet ik het elke keer weer opnieuw allemaal met de hand invullen. Ik geloof je direct hoor, waarschijnlijk gebeurd er bij ons wat automatisch bij het boeken.dion_b schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:52:
[...]
Toch kan ik je verzekeren dat ik iedere keer dat ik boek naar UK een paspoortnummer moet ingeven, wat nooit hoeft naar IE, zelfs bij exact dezelfde maatschappij (Ryanair...)
Dat er verder (tot 29 maart iig) zonder controles over de landsgrens tussen IE en NI te reizen is doet daar niets aan af.
Ik lees trouwens hier dat je het via customer service kan updaten bij EasyJet: http://www.easyjet.com/en...documents-and-information er staan alleen niet bij of dat kosteloos is
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Bij Easyjet kun je al veel eerder inchecken.Freee!! schreef op zondag 20 januari 2019 @ 00:22:
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar hoe kun je een week van te voren incheckenHet verst van te voren dat ik ooit in kon checken was 72 uur voor een intercontinentale vlucht en meestal maximaal 48 uur.
Maar dit zal wel over de Advanced Passenger Information gaan, daar geef je je paspoortinfo op.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij EasyJet kun je vanaf 30 dagen voor vertrek al inchecken.Freee!! schreef op zondag 20 januari 2019 @ 00:22:
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar hoe kun je een week van te voren incheckenHet verst van te voren dat ik ooit in kon checken was 72 uur voor een intercontinentale vlucht en meestal maximaal 48 uur.
Bij Ryanair zelfs al 60 dagen voor vertrek, mits je een stoelreservering hebt (anders 48 uur voor vertrek).
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd1 op 21-10-2021 22:10 ]
Zeer creatief met woorden geweest. Gaf me wel een kleine glimlach.Zeus schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 10:15:
Soep zal dus niet zo heet gedronken worden als het geschonken wordt, misschien totdat ze de taart met kers krijgen.