word doet raar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 829209

Topicstarter
Ik gebruik al een tijdje word, nu komt er steeds een gele balk op mijn word scherm. er staat dat uploaden geblokkeerd is. als ik dit weg wil doen kan ik op het kruisje klikken, maar het gaat dan niet weg. ook staat er 'een kopie opslaan' als ik dit doe komt het balkje weer terug. weet iemand wat ik moet doen om dit weg te krijgen?
ik gebruik word 2016

er staat precies : 'er kan niet worden gecontroleerd of u over genoeg machtigingen beschikt om het bestand te uploaden'

(opslaan lukt wel gewoon, maar ik vindt het erg irritant)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 829209 op 18-01-2019 20:03 ]

Beste antwoord (via Anoniem: 829209 op 20-01-2019 19:12)

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 16:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

https://support.office.co...95-4498-bdc3-5cb0dfe93852

Die gele bar is een beveiligings feature, dus niet aan te raden om uit te zetten maar is in normaliter wel gewoon weg te klikken

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 16:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

https://support.office.co...95-4498-bdc3-5cb0dfe93852

Die gele bar is een beveiligings feature, dus niet aan te raden om uit te zetten maar is in normaliter wel gewoon weg te klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heeft dit met Webdesign, Markup & Clientside Scripting te maken :?

WEB » Windows Clients

Probeer volgende keer ook even een beetje een beschrijvende topictitel te verzinnen; "word doet raar" is zo... nietszeggend. Het is sowieso handig om bij 't openen van een topic even onze Quickstart te hanteren.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Welke word editie? Windows? Android (gezien je naam...), MacOS? En waar sla je op? Een Synced NAS? OneDrive? Is het een nieuw bestand, of een bestaand bestand? Draai je addins? Staan er links in het bestand? Hoe staan group policies over office op je machine ingesteld? Als werkgever zal ik ook niet willen dat zakelijke 365 met home-installs vanaf niet-domain joined machines bij Onedrive komen!