GTA V Issue ?

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139877

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleem met gta v en weet eerlijk gezegt zelf niet waar het aan ligt. Vandaar mijn topic hier op tweakers en hopen dat jullie mij zouden kunnen helpen.Het gaat hier op het volgende systeem

[b]Msi gtx 1070 8B[b]
[b]Intel core i7 7700K[b]
[b]16GB RAM[b]
[b]2x M.2 ssd[b]
[b]750 watt voeding corsair[b]
[b]Acer XB241H

Hey systeem zelf zou niet het probleem moeten zijn en ook niet heel relevant denk ik want al mijn componenten zijn nog geen maand oud en is nieuw in elkaar gezet

.Heb hier een afbeelding van 't probleem:
https://imgur.com/a/jeiudl0

Als je goed kijkt op de afbeelding (ingezoomt) zie je een vage vlek/streep wat het ook is heel erg irritand tijden het gamen.Heb zelf al veel dingen geprobeert zoals game een nieuwe install geven, pc naar fabrieksinstellingen,tempraturen gecheckt,voltages, enz

PS:Dit probleem is ook alleen bij gta V zelf tijden het rijden langs graslocaties in t spel komt deze vlek/streep te voorschijn

Als er meer dingen info of iets nodig is hoor ik t graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139877

Topicstarter
beetje kinderactig dat er niet wordt gereageert op mn topic en dat niet niemand wil helpen erg jammer

waarderloos dit

of dat iemand mij bij kan sturen

hij wordt wel op t moment 61 keer bekeken maar reageren ho maar

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 1139877 op 18-01-2019 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-07 16:15
Die reactie slaat nergens op.

Maar buiten dat..

Heb je je drivers geüpdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-07 22:55

InFamous

excommunicado

@Anoniem: 1139877 Ja zo werkt het hier dus niet, we zijn hier allen vrijwillig en zijn jou niks verplicht. Zeker niet in 3 uur tijd. Dit topic zet ik dan ook opslot door jouw onbeschofte reactie.

Formerly known as Ragdoll

Dit topic is gesloten.