Zijn er hier Tweakers die te maken hebben met Ziggo (oud UPC gebied) digitaal via kabel?
Bij een kennis is het analoge TV signaal eerder deze week omgezet naar een digitaal signaal via de kabel. Hij heeft geen kastje gekregen. Wil ook geen ander abonnement.
Nu is het niet langer mogelijk iets op te nemen waar je niet naar kijkt, dat is wel de wens.
Ik las op het Ziggo forum dat het waarschijnlijk mogelijk is met een Humax 5300 kastje alsnog op te nemen, zonder gebruik te maken van de interactieve diensten. Het is mij echter niet duidelijk of je dan iets op kunt nemen waar je niet naar kijkt, als de TV uitstaat of op een ander kanaal staat.
De TV waarmee gekeken wordt is Panasonic TX40fxx689.
Het gaat echt alleen om opnemen van de aangeboden kanalen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Panasonic TX40fxx689
Wellicht Humax 5300, deze is nog niet aangeschaft, budget is beperkt dus pas aanschaf als duidelijk is dat het zal werken, vandaar de vraag naar ervaringen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Berichtje in UPC forum
https://community.ziggo.n...d-ofwel-fupc-gebied-26634
Bij een kennis is het analoge TV signaal eerder deze week omgezet naar een digitaal signaal via de kabel. Hij heeft geen kastje gekregen. Wil ook geen ander abonnement.
Nu is het niet langer mogelijk iets op te nemen waar je niet naar kijkt, dat is wel de wens.
Ik las op het Ziggo forum dat het waarschijnlijk mogelijk is met een Humax 5300 kastje alsnog op te nemen, zonder gebruik te maken van de interactieve diensten. Het is mij echter niet duidelijk of je dan iets op kunt nemen waar je niet naar kijkt, als de TV uitstaat of op een ander kanaal staat.
De TV waarmee gekeken wordt is Panasonic TX40fxx689.
Het gaat echt alleen om opnemen van de aangeboden kanalen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Panasonic TX40fxx689
Wellicht Humax 5300, deze is nog niet aangeschaft, budget is beperkt dus pas aanschaf als duidelijk is dat het zal werken, vandaar de vraag naar ervaringen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Berichtje in UPC forum
https://community.ziggo.n...d-ofwel-fupc-gebied-26634
[ Voor 7% gewijzigd door overcoat op 18-01-2019 13:58 ]