Ik zoek een?
Ram geheugen.
Ik kijk regelmatig eens op pricewatch of er grote kortingen zijn en zag vandaag deze staan met redelijk veel korting.
Ik heb momenteel al 2 dezelfde zitten maar van 1866 (draaien wel op 1600, max van moederbord).
Momenteel zit ik toch wel regelmatig tegen de limiet van mijn 8Gb.
Volgens wat ik lees is het meestal wel beter om een set van 2 modules te gebruiken maar ik heb er nu geen +€100 voor over om een set van 2 x 8 te kopen voor een jaar nog.
Ook lees ik dat extra modules soms juist slechter gaan presteren dan het gewoon zo te laten dus daarom de vraag of ik hier iets aan ga hebben
Ik was eerst van plan om te wachten omdat ik binnen een jaar een nieuw processor/moederbord zou kopen maar aan deze prijs vind ik het wel nog waard indien het effectief een meerwaarde zou zijn.
Andere suggesties zijn ook welkom natuurlijk
Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk (wel nog kwaliteit)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ram geheugen.
Ik kijk regelmatig eens op pricewatch of er grote kortingen zijn en zag vandaag deze staan met redelijk veel korting.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical Tactical BLT2CP4G3D1608DT1TX0CEU | € 39,49 | € 39,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 39,49 | |
Ik heb momenteel al 2 dezelfde zitten maar van 1866 (draaien wel op 1600, max van moederbord).
Momenteel zit ik toch wel regelmatig tegen de limiet van mijn 8Gb.
Volgens wat ik lees is het meestal wel beter om een set van 2 modules te gebruiken maar ik heb er nu geen +€100 voor over om een set van 2 x 8 te kopen voor een jaar nog.
Ook lees ik dat extra modules soms juist slechter gaan presteren dan het gewoon zo te laten dus daarom de vraag of ik hier iets aan ga hebben
Ik was eerst van plan om te wachten omdat ik binnen een jaar een nieuw processor/moederbord zou kopen maar aan deze prijs vind ik het wel nog waard indien het effectief een meerwaarde zou zijn.
Andere suggesties zijn ook welkom natuurlijk
Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk (wel nog kwaliteit)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 564,- | € 564,- |
| 1 | be quiet! Silent Base 601 Window (Zwart) | € 115,36 | € 115,36 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 72,99 | € 72,99 |
| 1 | be quiet! Silent Wings 2 PWM, 140mm | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Cooler Master B600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 69,40 | € 69,40 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 100,59 | € 100,59 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.018,34 | |