Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een 21:9 monitor voor zowel gaming als programmeren.
Wat is je budget?
Ik wil er ongeveer €650 max aan uitgeven. Dit is eventueel nog rekbaar mocht ik met iets meer, veel meer krijgen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De minimale vereisten die ik heb zijn:
Minimale resolutie van: 3440x1440
Het liefst een hogere refreshrate i.c.m. freesync
Neutraal design
Dit zijn de 3 schermen waar ik momenteel mijn ogen op heb. Naar mijn idee hebben ze allemaal hetzelfde paneel aangezien ze specwise allemaal hetzelfde zijn.. Qua design neig ik naar de Samsung maar de Acer is een stuk goedkoper.. Zijn er nog alternatieven waar ik naar zou moeten kijken? Ik heb vroeger weleens een scherm via eBay in Zuid-Korea gekocht omdat deze vaak qua prijs veel meer boden maar ik moet toegeven dat ik nu niet veel kan vinden.
Ik ben opzoek naar een 21:9 monitor voor zowel gaming als programmeren.
Wat is je budget?
Ik wil er ongeveer €650 max aan uitgeven. Dit is eventueel nog rekbaar mocht ik met iets meer, veel meer krijgen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De minimale vereisten die ik heb zijn:
Minimale resolutie van: 3440x1440
Het liefst een hogere refreshrate i.c.m. freesync
Neutraal design
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer ED347CKR Zwart | € 529,- | € 529,- |
| 1 | MSI Optix MAG341CQ Zwart | € 524,99 | € 524,99 |
| 1 | Samsung C34H890WJU Zwart | € 608,50 | € 608,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.662,49 | |
Dit zijn de 3 schermen waar ik momenteel mijn ogen op heb. Naar mijn idee hebben ze allemaal hetzelfde paneel aangezien ze specwise allemaal hetzelfde zijn.. Qua design neig ik naar de Samsung maar de Acer is een stuk goedkoper.. Zijn er nog alternatieven waar ik naar zou moeten kijken? Ik heb vroeger weleens een scherm via eBay in Zuid-Korea gekocht omdat deze vaak qua prijs veel meer boden maar ik moet toegeven dat ik nu niet veel kan vinden.