Toon posts:

Beste 75 inch tv voor max €2500

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier en weet niet of ik zo een topic kan of mag starten. Als ik iets verkeerd of ongepasts heb gedaan, dan vooraf alvast mijn excuses.

Mijn vraag:

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv. Mijn oude 65 inch plasma van 5 jaar oud is aan vervanging toe ivm inbranden en ik wil graag een slag groter gaan. Nu kom ik verschillende merken met bijbehorende schermen tegen, maar zie door de bomen het bos niet helemaal meer.

Wat ik al gevonden heb:

Panasonic TX75EX780
Samsung QLED QE75Q6F

Een OLED van 75 inch heb ik in deze prijsrange niet kunnen vinden, dus in zoverre ook niet kunnen vergelijken. Ook de Samsung U8000 heb ik voorbij zien komen, maar blijkbaar ben ik getriggerd door het woord QLED in de QE75Q6F.

Mij gaat het voornamelijk om het kijken van films en series en iets wat in de buurt kan komen van mijn plasma tv (zeg niet dat dit het beste is ofzo, maar dat ben ik gewend qua kijken) Het standaard geluid is voor mij niet belangrijk, daar ik de tv op mijn versterker aan zal sluiten.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10 18:07

Funky22

Guild invite

Q6F, Q7F of Sony KD-75XF9005

Sony/Q7 is net boven budget maar ga je wel kunnen krijgen onder de 2500 als je wat winkels mailt.

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:19
Als je die Sony voor 2500 kan krijgen dan is dat absoluut een aanrader.
De Sony heeft namelijk FALD in plaats van edge lit voor de Samsung Q6F en Q7F.

Dus even bellen/mailen met Von Burg, Apollo etc en kijken of je hem ergens goedkoper van krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Arjant2 op 18-01-2019 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Verwijderd voor aankoopadvies hebben we een apart forum, ik verplaats jouw topic dus daar naartoe :).

TB -> CEA

200 fish found!