Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is voor surfen, licht kantoorgebruik, 3d printen (slicen etc.) en gamen. Dit zullen niet de laatste populaire games zijn, dat is niet echt mijn ding. Spellen zoals Kerbal Space Program, Civilization V en VI, DCS, Fallout 4 en flightsimulator
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag zo rond de 500-6000 euro kosten. Dit omdat ik eerst wil kijken hoeveel ik er nog achter zal zitten en later toch wil uitbreiden/ upgraden. Tweedehands onderdelen zijn zeker een optie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit vooral met de keuze voor een videokaart. Aan de ene kant denk ik is het misschien overkill maar aan de andere kant wil ik ook weer niet 5-10FPS hebben bij deze spellen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Dit heb ik zelf al op basis van BBG's samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wel een SSD voor het opstarten, een redelijke GPU waarbij ik deze spellen fatsoenlijk kan spelen.
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Tja. het was vroeger zo makkelijk
(20 jaar geleden) Ik probeer een systeem samen te stellen met het oog op de toekomst maar waarbij ik niet een systeem neerzet waarbij ik BF 1 op ultra kan spelen bijvoorbeeld. Ik ben een casual gamer. met de hulp van jullie voorstellen hoop ik tot een systeem te komen waarmee ik voorlopig happy ben. Ik begrijp dat het budget niet heel groot is
Wat voor apparatuur heb je?
2 HP 2306x monitoren (full HD), muis, toetsenbord, speakerset, verschillende HDD's, 2 behuizingen al zie ik dat tegenwoordig de voeding op de bodem staat
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Het nieuwe systeem is voor surfen, licht kantoorgebruik, 3d printen (slicen etc.) en gamen. Dit zullen niet de laatste populaire games zijn, dat is niet echt mijn ding. Spellen zoals Kerbal Space Program, Civilization V en VI, DCS, Fallout 4 en flightsimulator
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag zo rond de 500-6000 euro kosten. Dit omdat ik eerst wil kijken hoeveel ik er nog achter zal zitten en later toch wil uitbreiden/ upgraden. Tweedehands onderdelen zijn zeker een optie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit vooral met de keuze voor een videokaart. Aan de ene kant denk ik is het misschien overkill maar aan de andere kant wil ik ook weer niet 5-10FPS hebben bij deze spellen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Dit heb ik zelf al op basis van BBG's samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 158,99 | € 158,99 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 181,05 | € 181,05 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 51,75 | € 51,75 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 69,40 | € 69,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 592,99 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wel een SSD voor het opstarten, een redelijke GPU waarbij ik deze spellen fatsoenlijk kan spelen.
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Tja. het was vroeger zo makkelijk
Wat voor apparatuur heb je?
2 HP 2306x monitoren (full HD), muis, toetsenbord, speakerset, verschillende HDD's, 2 behuizingen al zie ik dat tegenwoordig de voeding op de bodem staat
Alvast bedankt voor jullie hulp.
[ Voor 0% gewijzigd door nodri2000 op 18-01-2019 10:31 . Reden: Tekst gewijzigd ]
Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined