Toon posts:

Instellen toegang WD Mycloud

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Enkele weken geleden heb ik een WD My Cloud aangeschaft en aangesloten. In beginsel ging dit goed. Laatste week heb ik problemen waarbij ik de schijven niet meer via cloudtoegang kan benaderen. Apparaat is correct aangesloten op het internet (juiste lampjes branden). Bij de start werkte de toegang OK, Zonder dat er stekkers zijn verwisseld komt er een foutmelding naar voren en verschijnt de melding dat het systeem offline is. Er is een reset uitgevoerd en juiste poorten zijn ingesteld, helaas zonder resultaat. Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

Daarnaast wil ik graag grote hoeveelheden foto's direct via Verkenner structuur op de schijf plaatsen. Ik krijg geen directe connectie tussen laptop en het apparaat. Is hiervoor nog een tip? In de huidige setting upload ik alle bestanden via de cloud, dit is echter tijdrovend -> bij voorkeur benader ik de schijven via de verkenner.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 en WD My CloudEX2Ultra

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Reset van het apparaat en controle op de juiste poorten openstaan.
Installatie van diverse WD systemen w.o. Quick View en Access.

Alvast dank voor een reactie!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:21
als je een reset hebt uitgevoerd gaat dat ding indexeren dacht ik wat voor kleur lampje brand er?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aan de achterzijde bij de netwerkkabel 1 x groen + 1 x knipperend groen. Aan de voorkant 2 x blauw voor de schijven en 1x blauw voor algemene performance apparaat.