vertical gpu mount voor CM kast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gemaskerde
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-08-2025
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een vertical gpu mount voor een cooler master Q300L geschikt voor een RTX 2070 Gaming Z

Wat is je budget?
NVT.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Moet in de Coolermaster Q300L passen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben dus opzoek naar een vertical gpu mount die in een Coolermaster Q300L past, de kits die ik van CM zie hebben deze serie er niet bij staan, maar misschien heeft er iemand op tweakers ervaring met deze kast en vertical gpu mounting? De GPU die er in gaat is een MSI RTX 2070 Gaming Z

[ Voor 18% gewijzigd door Gemaskerde op 18-01-2019 09:09 ]

DmK©

Beste antwoord (via Gemaskerde op 22-01-2019 08:13)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:17

Umbrah

The Incredible MapMan

Ben je een tweaker of niet? product: Dremel 4000 + PCI-E riser + hot glue = vertical mount! Let wel dat je niet te dicht op het window gaat zitten want vertical mounts, hoewel in theorie sexy, zijn érg nadelig. De airflow is minder, bepaalde fans (afhankelijk van lagering) slijten sneller, en door de Riser die altijd nodig is raak je doorgaans je overige PCI-E sloten kwijt.

Alle reacties

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 16:25
Volgens de specs op de officiele website is dit geen optie in deze kast.
http://www.coolermaster.com/case/mini-tower/masterbox-q300l/

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• Gemaskerde
shadvet schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:16:
Volgens de specs op de officiele website is dit geen optie in deze kast.
http://www.coolermaster.com/case/mini-tower/masterbox-q300l/
Daar was ik al bang voor 8)7

DmK©

Acties:
  • Beste antwoord

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:17

Umbrah

The Incredible MapMan

Ben je een tweaker of niet? product: Dremel 4000 + PCI-E riser + hot glue = vertical mount! Let wel dat je niet te dicht op het window gaat zitten want vertical mounts, hoewel in theorie sexy, zijn érg nadelig. De airflow is minder, bepaalde fans (afhankelijk van lagering) slijten sneller, en door de Riser die altijd nodig is raak je doorgaans je overige PCI-E sloten kwijt.

• Gemaskerde
Umbrah schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:24:
Dit zou idd mijn laatste optie zijn, echter hoopte ik toch op een makkelijkere optie.
Word toch maar weer aan de hand arbeid ;)

DmK©