Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sariitha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-11-2019
Mijn vraag: Ik ben momenteel in het bezit van een oneplus 5T, maar ik heb het gevoel dat de kwaliteit van mijn camera enorm hard achteruit gegaan is in de laatste maanden. Voor mijn werk dien ik heldere foto's van het oog/aangezicht te trekken en de oneplus is gewoon niet goed genoeg.

Daarom dat ik overweeg om de huawei mate 20 lite aan te schaffen. Op papier is de Oneplus beter, maar ik hoor heel goede dingen over de camera van Huawei in het algemeen.

Wat is jullie ervaring hierin? Is het de aankoop waard? Of gaat die niet beter scoren dan mijn oneplus?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Foto's kun je mogelijk vergelijken met de foto compare tool op gsmarena: https://m.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chigurg
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-09 13:23
MKBHD op youtube heeft altijd best goeie vergelijkingen van cameras wanneer hij een smartphone review doet. Check deze review is en kijk of je kan vergelijken met je 5t
YouTube: Huawei Mate 20 Pro Impressions: Underrated?
en
YouTube: Huawei Mate 20 Pro Review: The People's Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
Chigurg schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:16:
MKBHD op youtube heeft altijd best goeie vergelijkingen van cameras wanneer hij een smartphone review doet. Check deze review is en kijk of je kan vergelijken met je 5t
YouTube: Huawei Mate 20 Pro Impressions: Underrated?
en
YouTube: Huawei Mate 20 Pro Review: The People's Choice!
Hij heeft het over de Mate 20 Lite niet de Pro :D , ik denk dat foto's op de Mate 20 Lite gelijkaardig zullen zijn met de oneplus 5T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chigurg
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-09 13:23
Gondrez schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:57:
[...]

Hij heeft het over de Mate 20 Lite niet de Pro :D , ik denk dat foto's op de Mate 20 Lite gelijkaardig zullen zijn met de oneplus 5T.
Welp nu voel ik me best een idioot haha. Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05:23
Sariitha schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 08:59:
Mijn vraag: Ik ben momenteel in het bezit van een oneplus 5T, maar ik heb het gevoel dat de kwaliteit van mijn camera enorm hard achteruit gegaan is in de laatste maanden. Voor mijn werk dien ik heldere foto's van het oog/aangezicht te trekken en de oneplus is gewoon niet goed genoeg.

Daarom dat ik overweeg om de huawei mate 20 lite aan te schaffen. Op papier is de Oneplus beter, maar ik hoor heel goede dingen over de camera van Huawei in het algemeen.

Wat is jullie ervaring hierin? Is het de aankoop waard? Of gaat die niet beter scoren dan mijn oneplus?
Bij de mediamarkt is 20% korting dit weekend, wellicht dat je daar een goeie telefoon kunt vinden. De nokia 8.1 maakt goede foto's maar is ondanks de korting nog steeds 320 euro maar dan heb je wel optische beeldstabilisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:14
Ik ben ook wel beniewd wat jullie ervaring is met de mate 20 lite.
Mijn moeder heeft momenteel de Motorola Z2 Play.

De camera is niet heel super,

Zou de Mate 20 lite wel een leuke upgrade zijn?

https://gadgets.ndtv.com/...otorola-moto-z2-play-4196
Pagina: 1