Toon posts:

miereneukers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

ja sorry hoor, maar er stond dat je hier even mocht schreeuwen.
Sjemig wat lopen er hier onder de moderatoren een stel ongelovelijke losers rond zeg.
Nee, er is van mijn geen slotje geplaatst en ook geen topic naar HK verplaatst. Als ik gewoon zie wat de modjes allemaal afkeuren hierzo, echt super kinderachtig gewoon.
Ze zijn dan ook nog es in staat om gewoon tig keer te replyen of het al dan niet eventueel misschien niet iets beter in een ander forum zou passen maar dat ze het ook weer niet zo heel erg zeker zijn en er nog een andere zeikkoe beihalen of die ook niet vindt dat de desbetreffende user een topic opent wat als je niet goed leest best eens in een ander forum gesmeten zou moeten worden. Ik heb eigenlijk nog maar 1 serieuze vraag over, en ik zou hem echt graag beantwoord willen zien.

Wat is in godesnaam eigenlijk jullie bedoeling van dit hele GoT? Wie zijn jullie doelgroep?

Naar mijn mening zijn jullie nu langzaam aan het doodbloeden. Tuurlijk kun je zeggen dat bepaalde mensen niet welkom zijn op dit Forum, maar sommige mensen krijgen ook echt het gevoel mee dat ze echt bij iedere letter die ze intoetsen minstens 2 minuten moeten nadenken voordat ze hem versturen.
Errug jammer... Ik kom hier nu slechts een paar weken, en de eerste weken waren super, ik erger mij alleen nu hoe langer hoe meer aan de waanzinnige slotjes en waarschuwingen van alle mods op users. Tuurlijk wordt je er moe van als je een zelfde vraag 1000 keer moet beantwoorden, maar als je daar niet tegen kunt, wordt dan gewoon geen MOD zeg...

Nog altijd wel een vriendelijke groet,...

P.S. Dit alles naar aanleiding van het lezen van de stoute usertjes en de lieve adjes. Vooral die van [TRAAG} even over dit slotje .. deed iets knappen....

Zie topic: WAAROM DIT SLOTJE

Verwijderd

Kom vooral niet met concrete voorbeelden.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Topic: miereneukers

moet dat niet mierenneukers zijn ? :+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Gebruikersnaam: bertbal

tsja... ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

je hoeft hier niet te komen hoor... :P

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 23 juli 2001 14:00 schreef HlpDsK het volgende:
Inderdaad...

En verder: als de users gewoon de search gebruiken, dan hoef ik niet 1000 keer per dag hetzelfde antwoord te geven

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 23 juli 2001 14:02 schreef Courage het volgende:
je hoeft hier niet te komen hoor... :P
Ow en ik dacht alsmaar.... |:(
Al die tijd voor niets hier doorgebracht... |:( ;)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

DeX search:
Results:
[topic=148841]
[topic=136447]
[topic=86331]
[topic=126869]
[topic=158762]
[topic=176372]
[topic=100290]
[topic=174789]
[topic=142816]
End of results

:X

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Noem es wat dan? Waarin dat gebeurt...
[edit] was al gevraagd..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jongen, wat is je probleem... Wijs eens een paar topics specifiek aan ofzo...

Mijn persoonlijke doel van GoT is mensen helpen, zover mijn kennis strekt, en van tijd tot tijd wat lol trappen in de huiskamer. Zonder andere mensen te kwetsen.

Gedurende de zomertijd is er nog een klein doeletje bijgekomen: het niveau in [av] op een nog enigszins aanvaardbaar niveau te houden en topics die daar abusievelijk fout geplaatst zijn in de juiste fora te zetten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

mvds

Totally awesome!

Op maandag 23 juli 2001 14:03 schreef Traag het volgende:

[..]

Inderdaad...

En verder: als de users gewoon de search gebruiken, dan hoef ik niet 1000 keer per dag hetzelfde antwoord te geven
Leuk is dat he? :(

Verwijderd

Dex Deze kunnen JULLIE mooi voor de/een Faq gebruiken ;)

• DeX

DeX

Op maandag 23 juli 2001 14:05 schreef ItSnows het volgende:
Dex Deze kunnen JULLIE mooi voor de/een Faq gebruiken ;)
Ja dat kan wel... Maar dan moet je niet bij mij zij ;)

Als jullie nou eens alle klachten lekker gingen uitschreeuwen naar 1 topic.. in plaats van 20 ofzo.. dan kunnen de modjes lekker 1 draadje negeren in plaats van 20...

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 14:07 schreef DeX het volgende:

Als jullie nou eens alle klachten lekker gingen uitschreeuwen naar 1 topic.. in plaats van 20 ofzo.. dan kunnen de modjes lekker 1 draadje negeren in plaats van 20...
Tuurlijk... je kan ook alle WOS-problemen in 1 topic samenvoegen, hebben de modjes het ook een stuk makkelijker... |:(

• DeX

DeX

Waar slaat dat op..
Ik heb het over klachten.. niet over ploblemen. voor problemen moet je in de daarvoor aangewezen forum wezen...
toch?

Verwijderd

Alle klachten zijn klachten die op zichzelf staan, net zoals de problemen die BIJVOORBEELD in WOS gepost worden allemaal op zichzelf staan.
Dus zou het erg raar en onoverzichtelijk zijn als alles samengevoegd zou worden binnen een topic.

Verwijderd

Jullie vallen de laatste tijd Traag steeds meer aan. Traag is op dit moment de aciefste mod en daarom zet hij ook veel slotjes. Maar relatief gezien niet. Hij doet gewoon goed zijn werk.

Als je het ergens niet mee eens bent moet je het zeggen, maar wel met goede voorbeelden komen.

• DeX

DeX

Je hebt: Computer-related-klachten/Problemen.
En je hebt: Mod-en-ad-related-klachten/problemen.

Sim-pel

Verwijderd

Tja, deze post is dan misschien een slecht voorbeeld, maar meeste topics in LA gaan toch echt (gelukkig) over een bepaald topic en niet de mods in het algemeen.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Waar hep dat nou allemaal voor nodig ? De vakantie is begonnen, het is (semi)lekker weer en opeens is het grote "Bash-de-Crew" spel begonnen.

Een mod treed op om te MODEREREN, dwz de discussie de goeie kant op te sturen. En slotjes die zetten ze echt niet voor niets.
Hoe kan het dat ik (en heel velen met mij)nog nooit een slotje heb(ben) gekregen en nog nooit gewaarschuwd en/of gebanned ben(zijn). EN toch al 1 1/2 jaar posten en lezen met veel plezier.

Het zijn imho altijd dezelfden die een (alweer imho) grote bek opzetten over slotjes en crew. Ik ben het ook niet altijd eens met de crew, maar ik probeer door mijn kritiek ook iets op te bouwen, niet alleen maar neer sabelen.

edit:
typo

wegens grote bijval : zeef© 2001 :P

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op maandag 23 juli 2001 14:55 schreef zeef het volgende:
Waar hep dat nou allemaal voor nodig ? De vakantie is begonnen, het is (semi)lekker weer en opeens is het grote "Bash-de-Crew" spel begonnen.

Een mod treed op om te MODEREREN, dwz de discussie de goeie kant op te sturen. En slotjes die zetten ze echt niet voor niets.
Hoe kan het dat ik (en heel velen met mij)nog nooit een slotje heb gekregen en nog nooit gewaarschuwd en/of gebanned ben. EN toch al 1 1/2 jaar posten.

Het zijn imho altijd dezelfden die een (alweer imho) grote bek opzetten over slotjes en crew. Ik ben het ook niet altijd eens met de crew, maar ik probeer door mijn kritiek ook iets op te bouwen, niet alleen maar neer sabelen.
* kamstra sluit zich volledig aan bij dit verhaal, ook al kom ik hier pas 4 maanden... :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hoe kan het dat ik (en heel velen met mij)nog nooit een slotje heb gekregen en nog nooit gewaarschuwd en/of gebanned ben. EN toch al 1 1/2 jaar posten.

Ik pink even een traantje weg. ;( Mooi verhaal. Echt mooi...

Jammer dat niet iedereen dit snapt. Misschien is het niveau hier te hoog voor hun. :?

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 23 juli 2001 14:50 schreef Courage het volgende:
Tja, deze post is dan misschien een slecht voorbeeld, maar meeste topics in LA gaan toch echt (gelukkig) over een bepaald topic en niet de mods in het algemeen.
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt...

Voor elke losstaande klacht (over een specifiek iets) kan gewoon een apart topic ge-opend worden, maar voor de algemene "jezus wat een ***forum is dit, zou idd wel een topic geopend kunnen worden...

maar de mensen die dat soort klachten hebben zijn meestal de lui die zich niets aantrekken van pogingen het forum netjes te houden en zullen voor de extra aandacht toch een "eigen" topic openen.

Heeft iemand zich eigenlijk ooit weleens afgevraagd, waarom dit zo'n groot forum geworden is? En waarom juist hier het "onzinforum" populair is? Misschien/wellicht komt dat JUIST door het wat strengere modereren. Dat zorgt er namelijk voor dat het forum ook interessant is voor de mensen die er wat langer zijn/blijven en die het leuk vinden mensen te helpen.

Mensen helpen is namelijk gewoon leuk. Vooral als het blijkt dat ze zelf ook een beetje hun best doen. Dus niet van:
Ik weet dat ik het ook wel had kunnen zoeken, maar... [bladiebla]
Of topics die moedwillig in SG of in HA geplaatst worden (omdat daar meer mensen komen).

Die vaste kern van bezoekers, daar is waar een forum IMHO op draait.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 15:04 schreef JvS het volgende:

[..]

Voor elke losstaande klacht (over een specifiek iets) kan gewoon een apart topic ge-opend worden, maar voor de algemene "jezus wat een ***forum is dit, zou idd wel een topic geopend kunnen worden...
Ja ok, daarom zei ik ook, dit topic is idd een slecht voorbeeld.
maar de mensen die dat soort klachten hebben zijn meestal de lui die zich niets aantrekken van pogingen het forum netjes te houden en zullen voor de extra aandacht toch een "eigen" topic openen.
Helaas maar waar.
Jep. Mooi uitgelegd JvS.

• zeef
Op maandag 23 juli 2001 15:04 schreef JvS het volgende:

[..]
Hehehe het HC (hardcore) forum, dat was toch 4000/400 :P

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ff geheel ot zeef...maarreh, ik kom niet uit de vertaling van je ondertitel, help es.. ;)

Ipsa scientia potestas est...

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 juli 2001 13:59 schreef bertbal het volgende:
Tuurlijk wordt je er moe van als je een zelfde vraag 1000 keer moet beantwoorden, maar als je daar niet tegen kunt, wordt dan gewoon geen MOD zeg...
Mag ik er als doodsimpele user ook kotsziek van worden om per dag 20 keer dezelfde vraag tegen te komen? |:( Het forum is bedoeld om vragen te stellen, maar denk zelf wel een beetje na voordat je met een vraag komt. De Search (Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/utfsey.gif) is een geweldige uitvinding om dingen mee op te kunnen zoeken. Als jij dat vertikt dan loop je het risico dat mensen je een luie user vinden en dat je topic op slot gaat. Hetzelfde geldt voor de FAQ (Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/faqey.gif): per definitie zijn dat items die vaak behandeld worden (Frequently is het sleutelwoord ;) ). Als jij ook die vertikt te lezen, tja.. dan ben je gewoon een asociale user. Dan kun je wel geen vloeken op de regels en op de mods, maar daar bereik je weinig mee.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ter aanvulling van de tekst van exirion hierboven past een quote van jotti uitstekend :P
Dit is toch een forum en geen zoekmachine? - Klopt, maar als de patatboer 20x op een dag de vraag 'hoe duur is een patatje mét' te horen krijgt, hangt hij ook een prijslijst op.- Jotti©®

39

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 14:48 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Jullie vallen de laatste tijd Traag steeds meer aan. Traag is op dit moment de aciefste mod en daarom zet hij ook veel slotjes. Maar relatief gezien niet. Hij doet gewoon goed zijn werk.

Als je het ergens niet mee eens bent moet je het zeggen, maar wel met goede voorbeelden komen.
Jullie is dat incluis ikke??? Want IKKE vind Traag een persoon die zijn nick GEEN eer aandoet :) Hij is Snel.

Ik heb geen problemen met welke mod dan ook. Behalve Femme: die hoor ik te weinig >:)

• Carloz
  • Laatst online: 20-11 18:45
Op maandag 23 juli 2001 14:00 schreef HlpDsK het volgende:
Volgens mij ben je dan ERG dom, als je dat niet zelf kunt verzinnen!

Maar goed, verder nix negatiefs over GoT.
Kom hier regelmatig om bepaalde ervaringen van producten te zoeken of om te kijken hoe tweakers nou over bepaalde dingen denken.
Ben het alleen helaas wel met bertbal eens, dat hier behoorlijk wordt gemiereneukt (;))

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 14:01 schreef D2k het volgende:
Topic: miereneukers

moet dat niet mierenneukers zijn ? :+
Ligt eraan. Als hij Mieren-eukers bedoeld staat het er goed :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 juli 2001 15:33 schreef Carloz het volgende:
En dat slaat dus echt helemaal nergens op |:( Als jij iemand aanvalt, dan kom je maar gewoon zonder argumenten omdat ze zo voor de hand liggen? Da's makkelijk zeg... }:O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 23 juli 2001 15:33 schreef Carloz het volgende:

[..]

tuuurlijk... Gelijk maar weer mensen ERG dom noemen...

Als jij niet erg dom bent, kom dan eens met concrete voorbeelden?

Oh, en BTW. Concrete voorbeelden verzin je niet, daar zijn het concrete voorbeelden voor. Maar aangezien jij niet "ERG dom" bent, had je dat zelf uiteraard ook wel bedacht. :(

• Carloz
Op maandag 23 juli 2001 15:37 schreef Exirion het volgende:
En dat slaat dus echt helemaal nergens op |:( Als jij iemand aanvalt, dan kom je maar gewoon zonder argumenten omdat ze zo voor de hand liggen? Da's makkelijk zeg... }:O
Zal ik ook ff term 'search' gaan roepen ???
kom je er zo een paar duizend tegen.. |:(

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 juli 2001 15:39 schreef Carloz het volgende:
En waar slaat DIT dan weer op? Kom op zeg, als jij een uitgebreide aanval op iemand wil openen, dan moet je met een goed onderbouwd verhaal komen. En niet met een ononderbouwde kotsgolf die vanuit je tenen omhoog gestuwd wordt door een groot brok frustratie :Z

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 23 juli 2001 15:39 schreef Carloz het volgende:

[..]

Nou, erg slim persoon. Vertel jij me dan maar eens hoe ik onterechte slotjes moet zoeken via de search...

En dan bedoel ik niet de ouwe }:O die je vindt in LA door op onterecht slotje te zoeken.

vind er dan maar eens zo snel 5 ofzo. Moet je lukken, aangezien je ERG slim bent. :O

• Carloz
Op maandag 23 juli 2001 15:38 schreef JvS het volgende:
Oh, en BTW. Concrete voorbeelden verzin je niet, daar zijn het concrete voorbeelden voor. Maar aangezien jij niet "ERG dom" bent, had je dat zelf uiteraard ook wel bedacht. :(
Ik heb dit topic niet geopend he?? Dus niet mij gelijk gaan aanvallen dat ik voorbeelden moet gaan noemen. Ik weet gewoon waar bertbal het over heeft..

• Carloz
Op maandag 23 juli 2001 15:41 schreef JvS het volgende:
Nou, erg slim persoon. Vertel jij me dan maar eens hoe ik onterechte slotjes moet zoeken via de search...
Moet ik hier nou echt op in gaan??
Hoe vaak wordt hier wel niet geroepen 'SLOTJE'
dus lijkt me een zeer handige search term.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 juli 2001 15:41 schreef Carloz het volgende:
Ik heb dit topic niet geopend he?? Dus niet mij gelijk gaan aanvallen dat ik voorbeelden moet gaan noemen. Ik weet gewoon waar bertbal het over heeft..
Dit zijn JOUW woorden:
Ga nou niet terugkrabbelen omdat je niks zinnigs terug te zeggen hebt :z

• Carloz
Op maandag 23 juli 2001 15:43 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dit zijn JOUW woorden:
[..]

Ga nou niet terugkrabbelen omdat je niks zinnigs terug te zeggen hebt :z
Ik denk dat jouw history genoeg zegt :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 juli 2001 15:51 schreef Carloz het volgende:
Ik denk dat jouw history genoeg zegt :)
En wat wil je daarmee zeggen? }:O (of ben ik nou weer dom omdat ik dat niet zelf kan verzinnen?)

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 15:54 schreef Exirion het volgende:

[..]

En wat wil je daarmee zeggen? }:O (of ben ik nou weer dom omdat ik dat niet zelf kan verzinnen?)
;)

Zou ie misschien dit bedoelen...
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/slotjetr.gif

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja euh... jah...eh...

:?

Ik denk dat ik niets meer kan zeggen dan dat hier al gezegd is.

Dus daarom doe ik dat ook maar niet.

Owhja, toch wel :

Opvallend om te zien hoe klein het percentage mensen is wat dit forum zo ongeloofeelijk zaad vind.

Ook grappig om te zien hoe fanatiek ze hun mening daarintegen altijd weten te verkondigen.

Zou er een verband zijn ?

Hmz.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry hoor, maar dit continue afgezeik is dus niet mijn bedoeling he?

Valt me trouwens op dat niemand gezien heeft dat ik allang naar een topic verwees, misschien toch weer es gewoon lezen ipc flamen??

• Carloz
Op maandag 23 juli 2001 15:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
Opvallend om te zien hoe klein het percentage mensen is wat dit forum zo ongeloofeelijk zaad vind.
'heb dacht ik in m'n eerste posting aangegeven, dat ik het beslist niet 'zaad' vind.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 23 juli 2001 15:59 schreef bertbal het volgende:
Ja sorry hoor, maar dit continue afgezeik is dus niet mijn bedoeling he?

Valt me trouwens op dat niemand gezien heeft dat ik allang naar een topic verwees, misschien toch weer es gewoon lezen ipc flamen??
Je verwees naar het topic van een gast aan Traag. Had ik al gezien.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 juli 2001 15:56 schreef Courage het volgende:
Zou ie misschien dit bedoelen...
Ik zou het niet weten, maar ik hou er wel van als mensen gewoon expliciete uitspraken durven te doen ipv zo wazig overal omheen te blijven draaien ;)

Verwijderd

Hoe kan het dat ik (en heel velen met mij)nog nooit een slotje heb(ben) gekregen en nog nooit gewaarschuwd en/of gebanned ben(zijn). EN toch al 1 1/2 jaar posten en lezen met veel plezier.

edit:
typo
Snik! Tis gewoon BRILLIANT deze post :)
Mag deze met GOUD omrand ergens genoteerd worden??

Sluit ik bij 100% bij aan!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het ook geen 'zaad'....
Vind alleen dat een mod niet luisterd maar per definitie z'n poot stijf wil houden...

Vind het forum super, leer er veel van, ik post er weinig omdat bijna al mijn vragen met search beantwoord worden. Ik ben dus echt niet het forum aan het platzeiken, ik erger me alleen dood aan die MIEREN(N)eukers!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 16:01 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar ik hou er wel van als mensen gewoon expliciete uitspraken durven te doen ipv zo wazig overal omheen te blijven draaien ;)
Jep... ik ook maar ja sommige mensen moeten een beetje geholpen worden ;)

Verwijderd

Je hebt je stallen aardig vol zitten Exirion. Je smijt nogal graag met je }:O }:O :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 23 juli 2001 16:03 schreef bertbal het volgende:
Vind alleen dat een mod niet luisterd maar per definitie z'n poot stijf wil houden...
En dat een user zijn ongelijk toegeeft komt wel erg vaak voor zeg je dus? Mag ik even lachen? :D

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ik erger me alleen dood aan die MIEREN(N)eukers!
Het blijkt wel dat je nog niet zo heel lang actief bent op het forum. Bijna iedereen is het er over eens dat het niveau op het forum dusdanig ingezakt is, dat er ingegrepen moet worden om het niveau weer verder omhoog te krijgen. Het kan best zijn dat daar soms iets in wordt doorgeschoten, maar ik denk dat er in het algemeen heel goed werk wordt gedaan om de boel netjes te houden. Dat jij het er niet mee eens bent.. tja.. Er zijn er altijd wel een paar die het er niet mee eens zijn. Wat voorop staat is het algemene belang: GoT. Als de kwaliteit daarvan hoger kan worden, dan is iedereen in principe tevreden.

En geloof me: die mierenneukers ergeren zich ook dood aan jou :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind het ook geen 'zaad'....

Vind het forum super, leer er veel van, ik post er weinig omdat bijna al mijn vragen met search beantwoord worden. Ik ben dus echt niet het forum aan het platzeiken, ik erger me alleen dood aan die MIEREN(N)eukers!
Mwoah, ik denk dat de mods op zich best openstaan voor kritiek. Het hangt er alleen heel erg vanaf hoe iemand dat brengt.

Als iemand zo begint: "Heej, GAMEOVERT ! Stomme OETLUL, hoezo slotje ? :( " ben ik snel klaar met die persoon.

Als ze echter gewoon met fatsoenlijke argumenten komen, ben ik zeer zeker bereid om te luisteren en misschien zelfs bijvoorbeeld een slotje ongedaan maken, als ik de argumenten goed genoeg vind.

Het is allemaal niet zo dramatisch als de meeste denken, alleen zijn de meesten zich volgens mij niet bewust van de arrogante houding die ze innemen, die geven je dan het gevoel dat jij iets moet doen, in plaats van luisteren naar argumenten. Dat is een slechte uitgangspositie.

En niet iedereen kan evengoed tegen die houding, de ene kan er beter tegen dan de andere. We blijven tenslotte mensen.

Aannames zijn fataal.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik stel voor een nieuwe regel in de policy op te nemen. Zeikers kunnen op het zeiken alleen al ook gebanned worden.

Wie is er hier nou een miere(n)neuker? Het persoon die de mod probeerd te overtuigen dat hij van de regels moet afwijken, of de user die zich niet aan de regels wilt houden?

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 16:09 schreef obsidian het volgende:
Ik stel voor een nieuwe regel in de policy op te nemen. Zeikers kunnen op het zeiken alleen al ook gebanned worden.
Wat is zeiken? En wanneer is het overdadig zeiken?

Ennuh, doe je rustig aan met m'n Casta? ;)

Verwijderd

Topicstarter
/OFFTOPIC
Hoe kan het in godesnaam dat ITSNOWS in 3 weken 562 posts heeft geplaatst?

Meestal komen uitspraken in die trent van relatief nieuwe users die een wit pootje willen halen....
Ik wil hem dus absoluut geen nieuwe user noemen, gezien zijn #posts, alleen zoveel in 3 weken?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 23 juli 2001 16:11 schreef Prankster het volgende:

[..]

Wat is zeiken? En wanneer is het overdadig zeiken?

Ennuh, doe je rustig aan met m'n Casta? ;)
Zeiken is het blijven vragen waarom, terwijl het gewoon volgens de regels is gegaan.

En hoezo jouw Casta? Ik heb haar in 23 verschillende poses in mijn icon jah... En ze is van mij! :( (Ja ik weet het, I wish!)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 juli 2001 16:06 schreef Prankster het volgende:
Je hebt je stallen aardig vol zitten Exirion. Je smijt nogal graag met je }:O }:O :P
Jah, ik wel trek in een hamburger ofzo :9 Lekker gemalen }:O'tje :P

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 16:13 schreef obsidian het volgende:
En hoezo jouw Casta? Ik heb haar in 23 verschillende poses in mijn icon jah... En ze is van mij! :( (Ja ik weet het, I wish!)
Ik bespeur hier wat frustraties. :)

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op maandag 23 juli 2001 16:11 schreef bertbal het volgende:
/OFFTOPIC
Missschien dat hij de hele dag op GoT zit en nogal veel antwoorden weet op vragen die gesteld worden.
Ik wil hem dus absoluut geen nieuwe user noemen, gezien zijn #posts, alleen zoveel in 3 weken?
Volgens jouw redenering ben ik dan wel een newbie? :? of ben ik daarvoor al te lang geregd? :? :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Dat is nog nix... in de afgelopen week heb ik er 1100 weggezet.... En ik verdwijn in het niets vergeleken met HlpDsK :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

/OFFTOPIC
- Jij maakt je druk om de verkeerde dingen in het leven.

- Als je dat wilt weten kijk je toch gewoon even ? Dan zie je namelijk dattie ook een fanatiek SU-poster is (lees : een mede-forumonderhouder)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben weer wat afgekoelt hoor...
Sorry allemaal...
Als je wilt bannen, je hebt gelijk....
Zo niet... weer vriendjes? ;(

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Basszje

Reisvaap!]

Ik denk dat de frustratie bij traag is
dat ie niet traag modereert :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 juli 2001 16:25 schreef bertbal het volgende:
Mooi
Sorry allemaal...
Tja
Hmmm >:)
Zand erover ;)

Verwijderd

/OFFTOPIC

Meestal komen uitspraken in die trent van relatief nieuwe users die een wit pootje willen halen....
:)
3 weken VAKANTIE gehad en 12/7 online zijn.
Overigens MIJ zul je NIET in de HK tegenkomen dus diegene die stelt dat ik dat daarom doe heeft ruzie met me ;)

Nagenoeg alle posts zijn correcte posts (in de zin van helpen) geweest.

(voor de goede orde: ik bemand de helpdesk bij een softwarebedrijf dus ik doe dit overdag ook ;) )

ps! en ik ben vrijgezel :)
pps! HlpDsk vraagje! Heb je toevallig een top zoveel met gemiddelde posts per dag? :P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 23 juli 2001 16:25 schreef bertbal het volgende:
Sorry allemaal...
Ach joh, zo erg was het nu ook weer niet. :)

Hou alleen in de gaten dat er (relatief) zoveel regels zijn, omdat er onder andere zoveel users zijn.

Des te meer mensen -> des te meer je het in de gaten moet houden om te voorkomen dat het op een chaos uitloopt.

Aannames zijn fataal.

• Elvhenk
  • Laatst online: 17:07

Elvhenk

Madam Mikmak

Guys, guys, was hier ff een testosteron overload? >:) Loosen up, haal eens goed adem en in het vervolg wat minder koffie drinken hoor. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is dat het probleem wel. Ik werk ook op een helpdesk.... Het is vakantie dus erg rustig, en ik lust geen koffie,...
Maar dat schreeuwen lucht HEEERLIJK op....

Bedankt allemaal, en laat ik net zo afsluiten zoals ik begonnen ben....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op maandag 23 juli 2001 16:30 schreef ItSnows het volgende:
pps! HlpDsk vraagje! Heb je toevallig een top zoveel met gemiddelde posts per dag? :P
Ben HlpDsk dan wel niet maar heb wel de link die je bedoelt waarschijnlijk http://tweakers.net/~kees/top100/

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• zeef
Op maandag 23 juli 2001 16:20 schreef Traag het volgende:

[..]

Dat is nog nix... in de afgelopen week heb ik er 1100 weggezet.... En ik verdwijn in het niets vergeleken met HlpDsK :P
[off T]
hehehe tsja je moet toch wat voor dat 4000/400 forum :P
[/off T]

Hmm alles goed en wel, maar waarom moeten eerst de vrijwilligers die de man zo'n 20 - 30 uur in de week hierinsteken afgefakkeld worden ? Iedere 3-4 dagen is er weer een "&(%&*&)^*( modje/adje-insert name here- heeft dit of dat gedaan". EN iedere keer weer de hele discussie.

Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die het met beslissingen niet eens zijn. Dat kan. We zijn tenslotte geen eenheidsworst. Maar het valt me wel op dat er eererst een dag gehakt wordt met veel :r enzo, en dan zijn we weer vriendjes.

Niet om de topicstarter persoonlijk aan te vallen, maar het zou voor sommigen onder ons niet eens zo gek zijn als er een 5 minuten cool down op een posting zou zitten. Dwz dat je het eerst nog eens rustig doorleest voordat je op die "plaatsen" knop drukt.

Dat scheelt een hoop :r , |:( en :X en je blijft langer Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/beerchug.gifvriendjes met elkaar.

Verwijderd

[quote]Op maandag 23 juli 2001 16:38 schreef Christus het volgende:

[..]

Ben HlpDsk dan wel niet maar heb wel de link die je bedoelt waarschijnlijk http://tweakers.net/~kees/top100/
</quote>

Lees nog eens goed en kijk nog eens naar die pagina ;) Een top zoveel gebaseers op gemiddelde post, niet aantal posts ;)
(Ongeacht dat deze nu ook ge-BM'd is >:) )

• Captain Pervert
  • Laatst online: 25-11 11:14
Hoe meer appels, hoe meer rotte er tussenzitten.
Met 25.000 users zitten daar een hoop vervelende klanten tussen.

Dat neemt niet weg dat hier een eigenaardige sfeer hangt. En dat er hier een asskisscultuur is die zijn weerga niet kent op het hele internet. :r
Die sfeer is zo gegroeid, meer newbies en vervelende users vragen om een harder beleid. Maar dat bruinwerken in de aarsholen van de admins en mods :r
Voor mij zijn ze gelijk aan iedere andere user. Om dat te bewijzen zou ik, als ik het kon (:P), in de huiskamer een topic openen over de eerste willekeurige user die me te binnen schiet.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 19:09 schreef Captain Pervert het volgende:

Dat neemt niet weg dat hier een eigenaardige sfeer hangt. En dat er hier een asskisscultuur is die zijn weerga niet kent op het hele internet. ...
Die sfeer is zo gegroeid, meer newbies en vervelende users vragen om een harder beleid. Maar dat bruinwerken in de aarsholen van de admins en mods ...
Voor mij zijn ze gelijk aan iedere andere user. ...
/off topic/
Ach. Laten we het zo stellen: IK vind de mod'jes nog veel te aardig. Het is maar goed dat ik geen mod ben >:)

Verder vind ik de Kwaliteit van meer dan de helft van de vragen en de aard van een hoop vragen op het forum (en dan hebben we het niet over het feit dat VEEL te vinden is door een paar zoekargumenten in te geven of het gebruik van krom/absurd nederlands) van een erg laag nivo getuigen. Ik heb het idee dat er meer topics gestart worden om het starten van een topic dan om werkelijk een "probleem" op te lossen cq. discussie te starten.

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voor mij zijn ze gelijk aan iedere andere user.
Ik voel me ook echt niet meer dan een 'normale' user hoor, laat dat duidelijk zijn :).

Verwijderd

'Ik voel me niet rijk maar ik ben het wel.' ;)

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 23 juli 2001 19:26 schreef Prankster het volgende:
'Ik voel me niet rijk maar ik ben het wel.' ;)
Ok dan, ik BEN in persoon ook niet meer dan een user :)

• zeef

Dat neemt niet weg dat hier een eigenaardige sfeer hangt. En dat er hier een asskisscultuur is die zijn weerga niet kent op het hele internet. :r
Die sfeer is zo gegroeid, meer newbies en vervelende users vragen om een harder beleid. Maar dat bruinwerken in de aarsholen van de admins en mods :r
Voor mij zijn ze gelijk aan iedere andere user. Om dat te bewijzen zou ik, als ik het kon (:P), in de huiskamer een topic openen over de eerste willekeurige user die me te binnen schiet.
Helaas steekt een rotte appel 10 gezonde appels aan door z'n sporen. Maar is het nou echt ongezelliger dan vorige jaar ? Als ik de limiet op "alle topics laten zien" zet, dan zie je dat dit probleem van alle dagen is.

Alleen het nutteloos crew hakken is de laatste tijd wel heel actueel. Maar jullie willen niet lezen en begrijpen. Er is een aantal mensen (in HUN humble opinion) een groot onrecht aangedaan. Dat staat ook hier en daar in hun sigs.

Redeneer nu eens als duivels advocaat. Waarom jij wel en de grote massa niet ? Ik vergelijk dit maar met de woorden van de man die op de radio hoorde dat er een spookrijder was op zijn weg en mompelde : "Een ? Ik zie er wel honderd !". Jij beging een kleine zonde. Daarop staat een kleine interne correctie. Moet je dan gelijk moord en brand schreeuwen en overal tegenaan schoppen ?

Toen de HK werd ingevoerd heb ik met een aantal anderen een verhitte discussie gevoerd over de 150/60 regeling. En geloof me, daar was ik het absoluut niet eens met de crew. We hebben 2 dagen in een patstelling gestaan en flink gediscussieerd zonder dat daar ook maar een ban of waarschuwing werd uitgedeeld. Zo kan het dus ook.

Over eventueel aangetaste status door een tempban kan ik heel kort zijn, status verwerf je hier in de tech fora en niet in de GC.

Nogmaals je bent hier een gast, net als ik, van een groep mensen die vrijwillig hun vrije tijd hiervoor opofferen. En daar moet je imho respect voor hebben, en niet als een verwend jochie van 10 gaan blèren en schoppen omdat je je extra speeltje even kwijt bent.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 19:31 schreef zeef het volgende:
Een kern van waarheid.
Conclusie: Er zijn veel users nog aan het puberen. :)

• zeef
Op maandag 23 juli 2001 19:33 schreef Prankster het volgende:

[..]

Conclusie: Er zijn veel users nog aan het puberen. :)
Puberen ansich is niet fout. Maar je moet wel van te voren bedenken wat de consequenties van je handelen zijn. Als mijn paard tegen het schrikdraad aanloopt, dan weet ie ook wel dat ie daar voorlopig weg van moet blijven ;)

En laten we wel wezen, een tempban van een week is geen genadeloze correctie, meer een kleine reprimande en een reminder over hetgeen je voortaan NIET meer moet doen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Om dat te bewijzen zou ik, als ik het kon (:P), in de huiskamer een topic openen over de eerste willekeurige user die me te binnen schiet.
Nou, laat ons hier niet langer in spanning zitten. Barst los :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 23 juli 2001 19:39 schreef zeef het volgende:

[..]

Puberen ansich is niet fout. Maar je moet wel van te voren bedenken wat de consequenties van je handelen zijn. Als mijn paard tegen het schrikdraad aanloopt, dan weet ie ook wel dat ie daar voorlopig weg van moet blijven ;)
Als mijn paardje tegen het schrikdraad aan plast weet hij (of beter: ik) al dat ik dat niet nog een keer moet doen ;) :P
En laten we wel wezen, een tempban van een week is geen genadeloze correctie, meer een kleine reprimande en een reminder over hetgeen je voortaan NIET meer moet doen.
Ach nee, ik noem het meestal (in de mail) een afkoel periode. Je hebt dan een week de tijd om na te denken over hoe je iets had moeten brengen en wat je de volgende keer kunt doen om deze ban te voorkomen... Best nuttig opzich (en kom nou niet aan met "dat kan ik in 2 dagen ook wel bedenken") :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Captain Pervert
  • Laatst online: 25-11 11:14
Op maandag 23 juli 2001 19:31 schreef zeef het volgende:

[..]

jullie (...) jij (...) Jij (...) Jij beging een kleine zonde. Daarop staat een kleine interne correctie. Moet je dan gelijk moord en brand schreeuwen en overal tegenaan schoppen?
Ik, ik, ik :? Ik schop nergens tegenaan. IMHO werd een fout gemaakt in een systeem dat op zich goed van aard is, daar had ik het even moeilijk mee maar nu vind ik het best :z

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Op maandag 23 juli 2001 16:23 schreef Courage het volgende:

....... dattie ook een fanatiek SU-poster is (lees : een mede-forumonderhouder)
Hmmm, klinkt goed, geen Stoute Usertjes maar Forum Onderhoud
Komt wat vriendelijker over. :)

? weet jij wat.

Pagina: 1