Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• brewer
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 28-01 22:35
Ik heb een gewone led lamp in mijn hal hangen: (Ikea Sillbo). Deze wil ik met de wandschakelaar kunnen bedienen (bij voorkeur), hierop wil ik een bewegingssensor aansluiten (draadloos) die de lamp feller zet zodra er beweging gedetecteerd wordt. De rest van de tijd wil ik dat hij wel aan is, maar dan gedimd.

Ik heb gezien dat dit met Phillips Hue wel kan, maar ik wil geen Hue lamp er hebben hangen.

Ik heb een Tradfri hub (en een heel wat lampen, afstandsbedieningen en een sensor) en een Hue hub (nog geen lampen of sensoren) hangen in de meterkast en ook een paar Klikaanklikuit stekker dingen. Er is een Raspberry Pi 3B+ onderweg voor Homebridge en Domoticz. Ook wil ik eventueel een kaku ICS-1000 aanschaffen. (Eigenlijk de nieuwe Homey zodat al die andere hubs/bridges overbodig worden)

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Ik heb al gezocht op t forum, YT en google, maar niets kunnen vinden.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Internet

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True