Hoge ping te voorkomen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 11:24
Zo nu en dan ontstaat er een hoge ping doordat waarschijnlijk een telefoon zijn video's en foto's gaat uploaden. Is het te voorkomen dat dit de hele bandbreedte inneemt?
...

Ik heb een ziggo connect modem, maar zie nergens iets van relevante instellingen.

Beste antwoord (via TMCrimeZ op 18-01-2019 10:08)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:58

D4NG3R

kiwi

:)

Het is toch echt de bedoeling dat je zelf (enige) inzet vertoont voordat je hier komt met vragen, maar om je toch de goede richting uit te helpen; Je zoekt naar QoS, ofwel Quality of Service.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:58

D4NG3R

kiwi

:)

Het is toch echt de bedoeling dat je zelf (enige) inzet vertoont voordat je hier komt met vragen, maar om je toch de goede richting uit te helpen; Je zoekt naar QoS, ofwel Quality of Service.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
Okey, dat zit er blijkbaar niet op, jammer. Ik zal eens kijken of ziggo hier iets in kan betekenen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:28

Step

step@tweakers.net#

Je zou ook kunnen kijken of op je WiFi een bandbreedte limiet kan worden ingesteld waardoor je genoeg over houdt.

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aequitis
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:45
Connectbox van Ziggo heeft geen mogelijkheden hierin dusver..... dicht getimmerd ding, als je echt meer controle over je netwerk wil dan koop je zelf een router en gooi je die connectbox in bridge mode via ziggo helpdesk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
Zal als ik thuis ben eens kijken of er een limiet op de bandbreedte van het Wifi kan. Eigenlijk wil ik niet nog een apparaat aanschaffen dat wel QoS heeft. Dan heb ik zo nu en dan maar een hoge ping. Ik ga wel Ziggo vragen waarom het modem/router dit niet heeft. Volgens mij heeft zowat elke router dit tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Laat die telefoon via 2.4 GHz connecten. De meesten komen dan niet verder dan 30 Mb/s

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
Brahiewahiewa schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:19:
Laat die telefoon via 2.4 GHz connecten. De meesten komen dan niet verder dan 30 Mb/s
Scherp :) Gezien mijn niet al te snelle verbinding ben ik bang dat dit niet uitmaakt qua upload? Ik kan het wel eens proberen.

Internet
40 Mbit/s download
4 Mbit/s upload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dan enable je alleen 802.11b; max 11 Mb/s

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TMCrimeZ je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Nu staan er al een hoop antwoorden waar je iets mee kan, dus je kan het nu achterwege laten. Maar let daarop bij het aanmaken van een eventueel nieuw topic.
Pagina: 1