Toon posts:

Stealth 3D 3000 vs. Voodoo2

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een Diamond Stealth 3D 3000 (S3 Virge/VX chip) over. In mijn eigen compu zit een Voodoo2 (Trust, sorry) naast een Matrox Mystique.
Welke van de twee presteert nou het beste? En d'r zit een extra printplaatje met geheugen op. Betekent dat er 4MB of 8MB op zit? Is dit ding een beetje lekker over te klokken (uiteraard met koeling)?
Of gelijk wegflikkeren of in een oude server rossen?

Als je echt nuttige info hebt, mail me dan aub michiel@cs.vu.nl

Bedankt !!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
1 - dit is een forum, dan is het normaal dat mensen reageren in de thread, niet dat ze iets naar je to mailen.

2 - De Voodoo2 is volgens mij sneller.

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 17:44

MysterX

Memleak 4 ever

kijk eens op www.tomshardware.com ,
misschien staat daar wat op.
succes!! ;)

When does the hurding stop?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
De 3D performance van die Voodoo2 is 20x beter dan die Stealth 3D 3000. Die chip is de eerste '3D'-chip allertijden, en remde toen de snelheid zelfs al af tegenover softwaremode (laat staan nu). De Voodoo2 is dus gewoon veeeel beter. Dus die Stealth in een oude server flikkeren, of nog beter inderdaad, wegflikkeren.

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
[Sorry, mijn excuses dat ik mij niet hield aan de netiquette van forums. Je hebt gelijk.]

Ik heb nu de Virge toch maar even in m'n computer gedouwd, maar zelfs z'n 2D is gewoon slechter dan de Matrox Mystique. Hij is minder scherp. Dus hij gaat er inderdaad gewoon uit en ik gooi 'm in m'n server.

Trouwens, weet iemand hoe ik zelf kan bepalen wat mijn primaire en secundaire videokaart is? (Volgorde van de PCI-sloten?)

Bedankt voor de info!