Ik heb een aantal weken geleden een powerpointpresentatie gemaakt maar niet opgeslagen. Toen ik vandaag powerpoint opende stond het bestand bij de autoherstelsectie. Ik ben echter zo stom geweest om het bestand opnieuw weg te klikken zonder het op te slaan.
Ik had vrijwel direct door dat ik een fout had gemaakt en heb in de prullenbak de powerpoint als ".tmp" bestand teruggevonden. Ik weet zeker dat dit mijn presentatie is, omdat ik de titel van de presentatie kan zien bij de bestandseigenschappen. Ik heb na het lezen van deze tutorial het bestand hernoemd van xxx.tmp naar verlorenpowerpointpresentatie.pptx. Ik kan het bestand echter nog steeds niet openen.
Weet iemand een manier om de presentatie te redden?
Dit is een wetransfer-link naar het betreffende bestand:
*knip
Ik heb deze powerpoint morgen nodig dus alle hulp is welkom!
(Ik gebruik windows 10 en powerpoint 2016)
Edit: ik heb het probleem zelf op kunnen lossen door het bestand te veranderen van .pptx naar .ppt.
.
Ik had vrijwel direct door dat ik een fout had gemaakt en heb in de prullenbak de powerpoint als ".tmp" bestand teruggevonden. Ik weet zeker dat dit mijn presentatie is, omdat ik de titel van de presentatie kan zien bij de bestandseigenschappen. Ik heb na het lezen van deze tutorial het bestand hernoemd van xxx.tmp naar verlorenpowerpointpresentatie.pptx. Ik kan het bestand echter nog steeds niet openen.
Weet iemand een manier om de presentatie te redden?
Dit is een wetransfer-link naar het betreffende bestand:
*knip
Ik heb deze powerpoint morgen nodig dus alle hulp is welkom!
(Ik gebruik windows 10 en powerpoint 2016)
Edit: ik heb het probleem zelf op kunnen lossen door het bestand te veranderen van .pptx naar .ppt.
.
[ Voor 6% gewijzigd door wikiwhy op 17-01-2019 17:46 ]