Weet iemand wanneer MacOS 9.2 beschikbaar komt? Ik heb gehoord dat er nogal wat verbetering inzit qua ATI Radeon support en OpenGL etc. (Ik hoop vooral op anti-aliasing). Weet iemand hier meer van?
geen idee, reflex weet hier meer over vermoed ik...
en ik las op het net oa:
en ik las op het net oa:
xlr8yourmac.com
[...]
I know there were OS 9.2 beta (and GM reportedly) running on pre-Quicksilver systems, so I still hope there will be a public release eventually. [Note - another reader sent a link to an Apple TIL matrix of OS compatibility that included other models listed as OS 9.2 compatible.]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
MacOS 9.2 zal alleen op de nieuwe Quicksilver komen te draaien, en niet los gereleased worden, daar is vanmorgen een KnowledgeBase artikel over vrijgegeven.
voor t artikel: www.apple.com -> knowledgebase, artikel# 58840
ik heb ermee gewerkt op de nieuwe G4s, geen zichtbare verschillen..
voor t artikel: www.apple.com -> knowledgebase, artikel# 58840
ik heb ermee gewerkt op de nieuwe G4s, geen zichtbare verschillen..
Dit is knap lullig van ome Steve... om alle pre-quicksilver users te laten wachten tot September....Op maandag 23 juli 2001 15:21 schreef Reflex het volgende:
MacOS 9.2 zal alleen op de nieuwe Quicksilver komen te draaien, en niet los gereleased worden, daar is vanmorgen een KnowledgeBase artikel over vrijgegeven.
Die knowledgebase link doet het niet trouwens.
Verwijderd
t is naar wat ik weet meer voor de 867 en de dual 800 dan de die daarvoor... heeft qua merkbaarheid ( had em namelijk ff op me eige G4 geinstalled
) weinig nieuws om t lijf
Hmm ik denk dat updated ATI drivers wel degelijk bijdragen aan de merkbaarheid voor mij... Ik ben ook niet op zoek naar zichtbare nieuwe features of een ander uiterlijk ofzo....Op maandag 23 juli 2001 17:17 schreef Reflex het volgende:
t is naar wat ik weet meer voor de 867 en de dual 800 dan de die daarvoor... heeft qua merkbaarheid ( had em namelijk ff op me eige G4 geinstalled) weinig nieuws om t lijf
Kun je dan eens voor me checken of de ATI extensies en/of de OpenGL extensies een nieuwer versienummer hebben dan in OS 9.1?
Dan weet ik in ieder geval of ik nou iets mis of niet
Verwijderd
hmmzz ik hoorde van een collega dat OS 9.2 ook verbeteringen met classic omgeving in OS X heeft, en dan met name t opstarten van classic. even testen eerdaags
Pagina: 1