Toon posts:

Mijn topic dicht gegooid :?

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=189127]
Deze is dicht gegooid omdat het zogenaamd in de FAQ zou staan.
Als traag mijn bericht goed gelezen had kon hij zien dat ik de gast-account al op enabled had staan op beide pc's.
Nou had ik nog voor elke computer een aparte user kunnen aanmaken op elke pc, maar dat wil ik niet, aangezien dat veel lastiger is. Ik wil gewoon iedereen toegang geven. En dat zou moeten werken met die gast-account enablen, maar dat had ik dus al gedaan.

Anders had ik dit ook echt niet gepost, ast zo simpel was.....

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Voor jouw probleem zijn twee oplossingen (zie mijn FAQ):

<li>Guest enablen
<li>User aanmaken met dezelfde l/p

Deze moeten gewoon de oplossing geven :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Dat eerst moet genoeg zijn en dat wil ik ook, maar dit wil niet werken, vandaar ook mijn post!
En ik wil niet voor iedere computer een account aanmaken met user en pass.

Wat een onzin om dat dan dicht te gooien....

Misschien waren er nog wel gotters die hetzelfde probleem hebben gehad en het hebben kunnen oplossen zonder een bende users te gaan aanmaken op die pc.....

kortom, ik ben het er niet mee eens...

• Arno

Arno

PF5A

Dat eerst moet genoeg zijn en dat wil ik ook, maar dit wil niet werken, vandaar ook mijn post!
Is dat mijn probleem? Jij vraagt om een oplossing en de oplossing in mijn FAQ heb je geen zin in :?
Vind je :?
Misschien waren er nog wel gotters die hetzelfde probleem hebben gehad en het hebben kunnen oplossen zonder een bende users te gaan aanmaken op die pc.....
Dan zullen die WEL mijn FAQ hebben gelezen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt een probleem, dat is een bekend probleem. En de oplossing ervoor die bekend is, staat in de Faq.

Jij vindt die oplossing niet relaxt, en wil een andere oplossing, die er hoogstwaarschijnlijk niet is, maar...
.. Inderdaad. Dan kan je dus net zo goed geen faq maken/lezen, en je topic openen en die dertig keer omhoog schoppen met de mededeling:
"heeft iemand al een andere oplossing dan er in de Faq staat?"
kortom, ik ben het er niet mee eens...
tjsa...

Maar als er iedere week weer hetzelfde topic wordt geopend (onder het mom van: "Misschien is er nu wél een oplossing"), dan wordt het een zooitjee...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag toch zelf wel uitmaken welke oplossing ik handig vind :?
Ik wil gewoon de eerste, daar moet het ook mee werken, maar dat is niet het geval, vandaar mijn post. Logisch gevolg is dat je aankomt met dat l/p aanmaken, maar als je 20 computers hebt is dat geen fijn klusje. als het dan anders kan, waarom dan niet :?

/edit/
had berichtje van jvs nog niet gelezen

Ik ben dit probleem nog niet eerder tegengekomen op GOT. Het is normaal altijd op te lossen met een gast-account. waarom dit u niet wil....dat wil ik graag weten...
/edit/

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Twee oplossingen... Een doet het niet, de ander wil je niet...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Maar stop er maar mee, want ik kom toch niet verder..
ik ga wel op een ander forum kijken of ze em daar wel open laten....

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

tja... waar is een FAQ voor? Als je overal maling aan kon hebben, hoefde men zo'n FAQ helemaal niet te maken natuurlijk. Ik had em iig ook gesloten.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Okay ik heb 't orignele draadje niet gelezen maar het volgende lijkt te gebeuren hier:

- gebruiker heeft 'n probleem
- Gebruiker leest voor ie ze probleem post eerst de faq (Mogen vele een voorbeeld aan nemen!)
- Gebruiker probeerd 1 van de 2 oplossingen uit de faq..
- Dow! werkt niet.. 2 mogelijkheden, 1) De gebruiker doet iets fout 2) Faq is onjuist/onvolledig

Lijkt me toch intresant om uit te zoeken wat er aan de hand is, wellicht
vergeet de gebruiker een hele simpele voor de hand liggende stap, die als
je die in de faq vermeld weer een aantal andere mensen kan helpen..

of zie ik het nou zo raar?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in dit geval niks vergeten. Dit probleem heeft een andere reden, welke probeerde ik dus achter te komen, maar dat is blijkbaar niet toegestaan.

Ik denk dat mijn probleem een incidenteel probleem is en dat zul je ook niet tegenkomen in de faq. Je kunt er niet alles inzetten natuurlijk.
die 2e manier die wordt aangegeven is geen oplossing, maar een alternatieve manier om mijn probleem te omzeilen.
Ik wil gewoon graag weten waarom het niet met gast-toegang wil lukken...

Verwijderd

Dit is dus ook wat ik bedoel... Zie mijn topic mierenneukers....
Ik ben nu allerlei quotes aan het verzamelen over het onnodig sluiten van topics.
Het gebeurd gewoon te vaak dat mods of whatever een draadje oppervlakkig lezen en direct slotjes plaatsen, wat dus mijns insziens ook bij jou gebeurd is. Het jammere is alleen dat het de eer van de mods te na komt om een fout toe te geven. Je moet gewoon doen wat ze zeggen, dan heb je ook geen problemen met ze...

---Doen wat ze zeggen---...
klinkt eng he? voor een democratisch land...

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 15:32 schreef bertbal het volgende:
Ik ben nu allerlei quotes aan het verzamelen over het onnodig sluiten van topics.
Het gebeurd gewoon te vaak dat mods of whatever een draadje oppervlakkig lezen en direct slotjes plaatsen, wat dus mijns insziens ook bij jou gebeurd is. Het jammere is alleen dat het de eer van de mods te na komt om een fout toe te geven. Je moet gewoon doen wat ze zeggen, dan heb je ook geen problemen met ze...

Volgens mij moet jij gewoon een eigen forum beginnen joh... kan je alles lekker zelf regelen :P

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft wel een beetje gelijk....

Verwijderd

das ook nog eens een 100% utfs topic want toen wn2k net uitkwal zijn der zo wel 100 posts geweest over dit probleem

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Jij bent wel heel goed in het oostindisch lezen, niet waar ?

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15

Hey BertBal, als ik jou was, zou ik een actiegroep oprichten, politieke steun vragen joh...je bent hier te gast en zoals jezelf al zegt Je moet gewoon doen wat ze zeggen, dan heb je ook geen problemen met ze... en zoals je je moet gedragen, dat staat in de FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 16:56 schreef Lasher het volgende:
das ook nog eens een 100% utfs topic want toen wn2k net uitkwal zijn der zo wel 100 posts geweest over dit probleem
Je moet misschien even het originele draadje en dit draadje goed doorlezen....
Ik weet ook wel dat je de gast account moet enablen of users aanmaken....
met die gast account wil het niet werken. Dus lees eerst voordat je begint kritiek te leveren.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 23 juli 2001 14:56 schreef Yarvieh het volgende:
Okay ik heb 't orignele draadje niet gelezen maar het volgende lijkt te gebeuren hier:

- gebruiker heeft 'n probleem
- Gebruiker leest voor ie ze probleem post eerst de faq (Mogen vele een voorbeeld aan nemen!)
- Gebruiker probeerd 1 van de 2 oplossingen uit de faq..
- Dow! werkt niet.. 2 mogelijkheden, 1) De gebruiker doet iets fout 2) Faq is onjuist/onvolledig

Lijkt me toch intresant om uit te zoeken wat er aan de hand is, wellicht
vergeet de gebruiker een hele simpele voor de hand liggende stap, die als
je die in de faq vermeld weer een aantal andere mensen kan helpen..

of zie ik het nou zo raar?
Hier ben ik het dus de volle 100 % mee eens. De topicstarter heeft alle reguliere wegen 'bewandeld' om tot een oplossing van zn probleem te komen. Vervolgens wordt ie toch gesloten, omdat het in de faq zou staan.

Nu staat dat er ook wel, maar niet op de manier die hij wil (daarnaast ook nog een mogelijk heid die niet kon. Is het dan zo erg dat dat draadje open blijft om te kijken of iemand nog een andere oplossing weet te bieden?

Ik krijg het idee dat de betrokken mod(jes) dit misschien niet willen zien, of een fout willen toegeven (ja ik realiseer mij dat hier weer replies opkomen dat het geen fout van de modjes was). Er geldt hier toch geen beleid dat topics op slot moeten blijven omdat zoiets niet terug kan/mag worden teruggedraaid (het zijn toch geen scheidsrechters in de KPN-telecompetitie?).

Modjes, vat dit alstublieft niet op als een poging om jullie een fout 'aan te praten', maar zie dit liever als een stukje opbouwende kritiek, en heroverweeg eens om dit draadje te heropenen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 23 juli 2001 18:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik krijg het idee dat de betrokken mod(jes) dit misschien niet willen zien, of een fout willen toegeven (ja ik realiseer mij dat hier weer replies opkomen dat het geen fout van de modjes was). Er geldt hier toch geen beleid dat topics op slot moeten blijven omdat zoiets niet terug kan/mag worden teruggedraaid (het zijn toch geen scheidsrechters in de KPN-telecompetitie?).
Nee, inderdaad niet. Maar de topicstarter WIL de tweede oplossing gewoon niet doen... is dat mijn schuld :?
Modjes, vat dit alstublieft niet op als een poging om jullie een fout 'aan te praten', maar zie dit liever als een stukje opbouwende kritiek, en heroverweeg eens om dit draadje te heropenen.
Ik snap dat jouw post positief is bedoeld :P maar als de topicstarter het gewoon niet WIL, houdt het voor mij ook op

Jeremy Clarkson

• PieterJ
  • Laatst online: 02-12 12:09
Er zijn nog twee andere optie's. Maar die zullen wel net zo onacceptabel zijn:

1) Installeer windows 95/98/Me. Dan kan iedere jan doedel inloggen.
2) Installeer een extra machine als domain controller. neem de andere twee machine's op in het domain. Maak je users aan in dit domain.Geef op je share dan de rechten domain\domain users.
Dat werkt ook. Maar meer mogelijkheden zijn er echt niet.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 23 juli 2001 18:21 schreef Traag het volgende:

Nee, inderdaad niet. Maar de topicstarter WIL de tweede oplossing gewoon niet doen... is dat mijn schuld :?
Tuurlijk snap ik van jouw kant dat je zoiets hebt van: 'als ie mn tweede oplossing niet wil doen, nou jammer voor hem dan'. Maar kennelijk schijnt het voor hem veel werk te zijn, en wil hij dus even polsen of er nog een ander alternatief is. Dat die mogelijke alternatief niet in de faq staat, wil niet zeggen dat ie niet bestaat natuurlijk.

Ander voorbeeld (let op: dit is slechts een voorbeeld!!): stel dat ik in SA een vraag stel over het renamen van 100 mp3tjes, dan komt er misschien een reactie van iemand: 'doe dit lekker in DOS met het blabla-commando'. Als ik in dat geval geen enkele ervaring heb met DOS, dan mag ik toch vragen voor bv een simpel proggie die dat doet, of iets dergelijks.

Natuurlijk kun je dan ook zeggen: leer maar ff DOS, maar voor mij is dat kennelijk wat meer werk (op dit punt wil ik dan ook ff de vergelijking met het andere verhaal trekken :) ). Dan is er toch ook niemand die een slotje erop gooit en zegt: 'in DOS kun je het doen, maarja als je dat niet wilt doen, dan houdt het op voor mij'.

Ik snap dat dit voorbeeld enigszins krom is, maar ik kon ff snel niks beters verzinnen. Ik hoop wel dat je mn punt ziet, als je deze twee verhalen vergelijkt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op de manier dat ik wil, werkt het niet....
Ik weet wel dat er meer oplossingen zijn maar om dan het topic dicht te gooien...

Ik zou het gewoon zeer op prijs stellen als hij heropent wordt....
Misschien komt er dan een gotter die een vergelijkbaar probleem heeft gehad en er een oplossing voor heeft....
Maargoed, volgens mij heb ik dit al tig x gezegd....

Er worden zelfs al oplossingen hier gegeven :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 18:30 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ander voorbeeld (let op: dit is slechts een voorbeeld!!): stel dat ik in SA een vraag stel over het renamen van 100 mp3tjes, dan komt er misschien een reactie van iemand: 'doe dit lekker in DOS met het blabla-commando'. Als ik in dat geval geen enkele ervaring heb met DOS, dan mag ik toch vragen voor bv een simpel proggie die dat doet, of iets dergelijks.

Natuurlijk kun je dan ook zeggen: leer maar ff DOS, maar voor mij is dat kennelijk wat meer werk (op dit punt wil ik dan ook ff de vergelijking met het andere verhaal trekken :) ). Dan is er toch ook niemand die een slotje erop gooit en zegt: 'in DOS kun je het doen, maarja als je dat niet wilt doen, dan houdt het op voor mij'.
Dit is toch best wel vergelijkbaar ja...

Verwijderd

Of ie die 2e nou WIL doen is toch totaal niet relavant? Het blijft intresant waarom de 1e optie niet werkt... toch? ik bedoel het staat in de faq, en het werkt niet (bij de deze user), dan vraag je je zelf toch af waarom?!

Verwijderd

Twee punten die je moet kennen wil je hier 'mogen' posten.

1.GoT's wil is wet.
2.Een FAQ is heilig en al het andere is niet waar of incorrect.

Wanneer leren jullie dat nou eens. :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 23 juli 2001 18:46 schreef Prankster het volgende:
Twee punten die je moet kennen wil je hier 'mogen' posten.

1.GoT's wil is wet.
2.Een FAQ is heilig en al het andere is niet waar of incorrect.

Wanneer leren jullie dat nou eens. :P
Je post het met een 'goedmakende' smiley, maar in dit geval begin ik te denken dat deze instelling wel heerst.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 18:46 schreef Prankster het volgende:Blaat..
Gelukkig helpen opmerkingen als erg goed als je een redelijke discussie probeerd aan te gaan.. |:(

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 18:53 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Gelukkig helpen opmerkingen als erg goed als je een redelijke discussie probeerd aan te gaan.. |:(
Leer het nou eens, discussieeren heeft hier geen zin. Dat geeft m'n post weer. Nee, ga jij er maar lekker op in en ga daarna maar weer met je hoofdje bonken. Daar bereik je nogal veel mee. |:(

Jij stelt hier de regels niet op en ik ook niet. Eigen inbreng houden ze hier op GoT niet zo van, dus bespaar je de moeite. :+

• PieterJ
Op maandag 23 juli 2001 18:57 schreef Prankster het volgende:

Jij stelt hier de regels niet op en ik ook niet. Eigen inbreng houden ze hier op GoT niet zo van, dus bespaar je de moeite. :+
Dit komt voornamelijk omdat een aantal users willens en wetens de regels proberen te ondermijnen en uitzonderingen op de regels proberen te creeren.

Verwijderd

Maar dit topic is al afgedaan, dus waarom verder discussieeren? Traag gaat er niet verder op in. :)
De topicstarter WIL de tweede oplossing gewoon niet doen... is dat mijn schuld :?
[..]
Als de topicstarter het gewoon niet WIL, houdt het voor mij ook op

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Lieve Adjes is er toch juist voor om je eigen inbreng te neer te zetten? Ook modjes kunnen af en toe fouten maken, als je hier in LA een discussie begint, en deze serieus voortzet, goed onderbouwt, dan moet er toch enige ruimte zijn om tot een heroverweging te komen?

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij gebeurt het praktisch nooit dat een modje zijn fouten toegeeft....

• PieterJ
Op maandag 23 juli 2001 19:38 schreef killerbolt het volgende:
Dit gaat niet over fouten. Maar over gedrag. (niet het jouwe maar van de user/mods in het algemeen)

Als er wat minder geflamed/gevloekt zou worden en iedereen wat verdraagzamer is ten opzichte van elkaar dan gaat het volgens mij een stuk beter.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 23 juli 2001 19:42 schreef PieterJ het volgende:

[..]

Dit gaat niet over fouten. Maar over gedrag. (niet het jouwe maar van de user/mods in het algemeen)

Als er wat minder geflamed/gevloekt zou worden en iedereen wat verdraagzamer is ten opzichte van elkaar dan gaat het volgens mij een stuk beter.
Daar gaat het in dit topic niet om. De vraag hier is, of er een topic terecht of niet op slot is gegaan.

In dit draadje wordt serieus gediscussieerd, alleen nu reageert er geen een modje meer, omdat ze de zaak als afgehandeld zien (gok ik).

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gebeurt heus wel hoor alleen dat valt meestal een stuk minder op op de een of andere manier ;). Sommige mensen WILLEN dingen zien vergeet dat niet.

Verwijderd

Oh, zeker wel. En met mod'jes valt GOED te praten. Zolang men met redelijke argumenten komt wordt er ZEKER geluisterd.
Op het moment dat mod'jes overleggen doen ze dat elders en niet hier dus lijkt het misschien zo...

Verwijderd

Heb snel ff doorgelezen, vind gewoon dat killerbolt gelijk heeft. Zal ff iets vergelijkbaars opstellen.

Stel Killerbolt lukt het niet om door zijn voordeur in zijn auto te komen. Hij steekt een sleutel erin maar gaat dus niet open. Rede waarom weet hij niet (misschien omdat het de bmw van de buren is :) ) Hij vraagt dan hier dus wat ie misschien fout doet. Dan komt een vriendelijke MOD eraan (traag - vast een lada bezitter ;) ) die dus zegt dat dat in de faq staat. Nah Killerbolt denkt, aah ff lezen dan. Hier volgt de faq:

Oplossing om in een auto te komen (zonder schade)
- Sleutel in voordeur en open maken
- Kofferbak openen en zo de auto binnenkomen

Nou Killerbolt heeft ten eerste al een zwakke rug, en 2e optie is gewoon een vette omweg. Het moet dus gewoon via de voordeur kunnen maar dat werkt dus niet. Dus hij vraagt hier waarom.

Misschien is ie wel een bepaalde optie vergeten (wat dus dan niet in de faq staat) of dat het een conflict met solitaire blijkt te zijn (ja je weet het nooit)

• Arno

Arno

PF5A

Typisch gevalletje van appels en peren...

PS: ik rijd deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.opel.nl/images/cars/astra/intro/car_ast_silver_5door.gif

:P

Jeremy Clarkson

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 23 juli 2001 21:52 schreef Traag het volgende:
Typisch gevalletje van appels en peren...

PS: ik rijd deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.opel.nl/images/cars/astra/intro/car_ast_silver_5door.gif

:P
Vind je? Ik vind die metafoor die hij gebruikt anders aardig in de buurt komen... check anders mijn voorbeeld nog eens.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit leidt nergens toe... de een vindt dit, de ander vindt dat. Genoeg gedebatteerd.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.