Goeie middag tweakers,
Ik ben binnenkort van plan de Dell Alienware AW3418DW aan te schaffen om enkele games op ultrawide te spelen. Dus is het tijd om ook een nieuwe pc aan te schaffen om dit vlotjes te kunnen doen.
Ik heb zelf al redelijk wat opgezocht en al enkele configuraties gemaakt, maar wou toch nog even advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals vermeld games spelen die ultrawide ondersteunen, voornamelijk World of Warcraft, battlefield, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is tussen 1000-1250 € - zonder randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell Alienware AW3418DW
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig nieuw systeem inclusief case
Ga je overklokken?
momenteel niet
Wat verwacht je van ons?Het beste systeem/configuratie dat ultrawide games zonder problemen kan draaien voor dit budget, hoeft niet op ultra of very high settings te zijn. Mijn voornaamste vraag is welke gpu ik hiervoor best aanschaf.
Even de configuratie die ik zelf snel had samengesteld (via Alternate)

Alvast bedankt!
Ik ben binnenkort van plan de Dell Alienware AW3418DW aan te schaffen om enkele games op ultrawide te spelen. Dus is het tijd om ook een nieuwe pc aan te schaffen om dit vlotjes te kunnen doen.
Ik heb zelf al redelijk wat opgezocht en al enkele configuraties gemaakt, maar wou toch nog even advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals vermeld games spelen die ultrawide ondersteunen, voornamelijk World of Warcraft, battlefield, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is tussen 1000-1250 € - zonder randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell Alienware AW3418DW
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig nieuw systeem inclusief case
Ga je overklokken?
momenteel niet
Wat verwacht je van ons?Het beste systeem/configuratie dat ultrawide games zonder problemen kan draaien voor dit budget, hoeft niet op ultra of very high settings te zijn. Mijn voornaamste vraag is welke gpu ik hiervoor best aanschaf.
Even de configuratie die ik zelf snel had samengesteld (via Alternate)
| - Coolermaster CM 690III 99.99€ - AMD Ryzen 5 2600 169.50€ - Curcial MX500 500gb 74.90€ - Sharktoon WPM 600 Bronze 57.90€ - Gigabyte AORUS B450 ELite 94.90€ - Corsair 16GB ddr4-3000 132€ - ASUS ROG strix geforce RTX 2060 499€ |
Alvast bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2019 14:54 ]