(laser)printer (all-in-one) met ADF en netwerk-scan optie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-02 16:53
Ik zoek een?
All-in-one mét ADF en support voor scannen naar netwerk folders. Omdat ik de administratie digitaal wil gaan bewaren gaat het mij vooral om het scan gedeelte. Waarschijnlijk ga ik dmv 'paperless' de boel bijhouden dus scannen naar een netwerkfoder (of evt email) is een vereiste. Geen gedoe met speciale applicaties of alleen naar USB dus. Maar nu: wat moet ik halen? Tweedehands is helemaal prima. Printen doe ik (erg) weinig maar wel af en toe dus scanner-only is niks. Kleur wil ik ook graag hebben. Dus wat kies je dan? Een nieuwe inktjet? Kans is wel groot dat de boel uitdroogt met mijn printgedrag. Laser? Nieuw vrij duur. Laser maar dan tweedehands? Ik neig nu naar het laatste eigenlijk.

Wat is je budget?
Daar zit ik mee te twijfelen. Een Inktjet heb je al voor <€100 maar voor laser ga je toch wel richting de €150 (tweedehands). Eigenlijk wil ik niet duurder dan dit gaan.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen grote voorkeur, HP heeft altijd prima gewerkt en met Canon ook goede ervaringen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
WiFi en/of LAN is wel nodig natuurlijk en qua maat ook weer niet al te gek.

Zijn er mensen die wat aan kunnen raden? Allicht ook iets hebben staan met dit doel voor ogen?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)