Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Biopower
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 17-01 13:00
Mijn vraag

Ik heb zojuist een bericht voor mezelf verwijderd op Whatsapp.
Kan ik het daarna ook nog verwijderen bij degene aan wie ik het heb gestuurd?..

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone SE

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-05 14:05
Nee, ja als je hun telefoon pakt :)

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18-05 18:42
Tegenwoordig kan je binnen WhatsApp berichten verwijderen vanuit de chat zelf, dus niet alleen op jouw scherm. Er blijft wel altijd een berichtje staan dat er een bericht verwijderd is.

Edit: Ik zie net dat je meldt dat je het bericht alleen voor jouzelf hebt verwijderd, ik wist niet eens dat dat mogelijk is. Dan wordt het nog lastig om er bij te kunnen om hem echt te verwijderen.

Seroczynski wijzigde deze reactie 17-01-2019 12:25 (35%)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 01:09
Als je niet meer kan verwijderen, snel er een berichtje achteraan sturen met #nohomo.
Dat heeft mij al menigmaal uit een hachelijke situatie gered :7

• Biopower
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 17-01 13:00
Droefsnoet schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:39:
Als je niet meer kan verwijderen, snel er een berichtje achteraan sturen met #nohomo.
Dat heeft mij al menigmaal uit een hachelijke situatie gered :7
#nohomo ??

• Tsjipmanz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 19:27

Tsjipmanz

Het maakt MIJ niks uit...

Nee, dit kan niet, zie bijvoorbeeld ook https://www.quora.com/I-a...t-for-everyone-in-a-group

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je o.a. de vraag wat je zelf al hebt gevonden en gezocht. Als je bijvoorbeeld zoekt naar whatsapp berichten verwijderen vind je o.a. de WhatsApp FAQ - Berichten verwijderen, waar uitgebreid wordt verteld wat de mogelijkheden zijn.

Aangezien deze informatie eenvoudig zelf te vinden is gaat topic op slot. Mocht je er niet uitkomen dan mag je een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True