Ik ben opzoek naar een nieuwe hosting partij omdat ik momenteel geen tijd/zin heb om de unmanaged VPS meer bij te houden.
Ik vraag me alleen af welke specs er nodig zijn voor een managed VPS of dat een hosting pakket voldoende zou zijn.
10-30K bezoekers per maand
Pieke 2-3x per maand van 30min met +/- 150 bezoekers per minuut
15GB aan bestanden - wordt straks 5-7 GB
Verder is het belangrijk dat ik via de hosting partij een backup kan worden gemaakt, liefst automatisch en 30 dagen (naast de offline backup die zelf wordt gemaakt dagelijks)
Prijs in gedachten max € 100 pm, goedkoper is welkom maar de prijs moet wel en verhouding staan met wat geleverd wordt.
...
Huidige setup:
Wordpress woocommerce
Centos - plesk (mag wat anders zijn aangezien het managed wordt)
4x cpu
4GB Ram
...
Gevonden:
Siteground cloud hosting (weet alleen niet in of de CPUs gelijkwaardig zijn)
Siteground gogeek
Savvi (stuk duurder als bovenstaande)
...
Ik vraag me alleen af welke specs er nodig zijn voor een managed VPS of dat een hosting pakket voldoende zou zijn.
10-30K bezoekers per maand
Pieke 2-3x per maand van 30min met +/- 150 bezoekers per minuut
15GB aan bestanden - wordt straks 5-7 GB
Verder is het belangrijk dat ik via de hosting partij een backup kan worden gemaakt, liefst automatisch en 30 dagen (naast de offline backup die zelf wordt gemaakt dagelijks)
Prijs in gedachten max € 100 pm, goedkoper is welkom maar de prijs moet wel en verhouding staan met wat geleverd wordt.
...
Huidige setup:
Wordpress woocommerce
Centos - plesk (mag wat anders zijn aangezien het managed wordt)
4x cpu
4GB Ram
...
Gevonden:
Siteground cloud hosting (weet alleen niet in of de CPUs gelijkwaardig zijn)
Siteground gogeek
Savvi (stuk duurder als bovenstaande)
...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2019 14:08 . Reden: Prijs toegevoegd ]