ADSL gaat langzaam via win98 server met ICS

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi,
Ik heb sinds een weekje adsl(Planet, basic) met een server(DX4-100Mhz, 32 MB RAM) waar Windows 98 op zit. Netwerk doet het prima. Heb altijd een ping van 0 of 1 naar me server.

Nu wilde ik dus internet delen via het netwerk, adsl is aangesloten op de server. Met winroute ging alles prima, ging lekker snel allemaal, gewoon snelheid van adsl dus... Maar me pc crashte heel vaak door winroute.

Dus ik dat ICS installeren wat bij Windows 98 zit. Toen ging alles ook goed. Maar 1 dag later ging surfen zo traag. Pagina's worden vaak nieteens of maar half geladen.
Het gekke is dat downloaden van bestanden op gewone snelheid gaat, zo rond 50 KB/Sec. vaak.
Ik heb op die dag Windows Update gedaan op me server, zou het daar aan kunnen liggen?
Dit is een voorbeeldje van hoe heel veel paginas worden geladen:(
(Dit is wanneer ik NET heb geformatteerd, NIX geinstalleerd...)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/thielen/kutzooi.gif

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Download een niewe IE verssie...

En hier zijn mijn zoekresults voor je:

[topic=157826]
[topic=136913]
[topic=142792]
[topic=155512]
[topic=164345]
[topic=174958]
[topic=146447]
[topic=162983]

Ik heb gezocht op ADSL + ICS.. dus kun je ook daar kijken...

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat is nou het probleem
ik he ak zo veel moeite op alleen al deze topic aan te kunnen make, ik kan echt neit dat allemaal gaan doorlezen...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op maandag 23 juli 2001 13:42 schreef YT-Croc het volgende:
Dat is nou het probleem
ik he ak zo veel moeite op alleen al deze topic aan te kunnen make, ik kan echt neit dat allemaal gaan doorlezen...
[offotopic]
Kun je me EERST bedanken voor het zoeken... Tering.. ik zit voor iedereen oude topics te zoeken om ze te helpen en dan zeggen ze dat ze te "lui" zijn om ze te doorzoeken.. nee lekker is dat..
Niet iedereen die momenteel is aangemeld weet het antwoord voor je .. vandaar de search.. zodat je probleem mischien opgelost kan worden.. we zijn er hier om je te helpen.. niet om gebruikt te worden..

Dus voorjou ga ik niet meer zoeken omdat je toch te lui bent....
[/offtopic]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:58

Arno

PF5A

Doe toch maar wel... jij zit met een probleem en dan verwacht JIJ dat wij gaan zoeken omdat jij er geen zin in hebt :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Dit topic is gesloten.