Ati Rage Pro 128 Xpert + Voodoo2 = CS?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (zoals de titel al deed vermoeden) de Ati Rage Pro 128 Xpert (32 Mb) en als add-on de Voodoo2 (8Mb).
Bij het spelen van CS beweegt mijn muis zwaar vertraagd (oftewel ik geeft de muis een slinger, een halve seconde later beweegt m'n mikdingetje pas)..

Ik speel op Direct3D omdat openGL nogal schokt en muren verkeerd worden weergegeven (paars enzo).

Ik gebruik een PIII 500 met nu nog 64MB maar word binnenkort 512. Dit probleem gebeurt met win98 en win2k...nieuwste drivers

Staan er instellingen fout?
Is het wel nuttig om een voodoo2 naast deze ati te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop een GeForce2 .. nergens geen problemen mee, zo duur zijn die dingen niet meer.. bezuinig iets op je geheugen --> 256 ipv 512mb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

gebruik je voor CS die Voodoo2 of de RagePro ? Volgens mij is die RagePro echt bagger (in vergelijking met Voodoo2) in 3D, of niet ?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er kan een conflict zijn tussen die 2 planken , check ff configuratiescherm/systeem/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet glide draaien, bij openGL en dan 3Dfx mini driver uit het lijstje links selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
koop een GeForce2 .. nergens geen problemen mee, zo duur zijn die dingen niet meer.. bezuinig iets op je geheugen --> 256 ipv 512mb ram
Ach zoveel zoveel scheelt dat niet... en als dit beeld zo blijft zal ik idd een andere kaart aan moeten schaffen
Op maandag 23 juli 2001 13:36 schreef limoentje het volgende:
gebruik je voor CS die Voodoo2 of de RagePro ? Volgens mij is die RagePro echt bagger (in vergelijking met Voodoo2) in 3D, of niet ?
De instellingen staan op Default. Bij spelen als Rainbow6 en Soldier of Fortune gaat dat perfect.

Er zijn helemaal geen conflicten bij m'n hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op maandag 23 juli 2001 13:36 schreef limoentje het volgende:
Rage Pro was bagger
Rage 128 was goed maar te langzaam
Rage 128 Pro was goed en snel

Om welke kaart gaat het nu precies?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je Vsync aan... (ik heb een viper 2 kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op maandag 23 juli 2001 14:30 schreef Tyrian het volgende:

Rage Pro was bagger

Om een 128Pro (zie vraag) zie ik nu, dan zal die dus wel snel zijn (anders zal er ook geen 32MB RAM op zitten, idd.). Misschien is die chipset dan toch sneller dan de Voodoo2?

Dat je instellingen op default staan geloof ik ook wel maar welke van de twee kaarten gebruik je voor CS ? Daar gaat het om, je kunt ze niet tegelijkertijd gebruiken dus moet je uitzoeken (door de een of de ander te kiezen) welke het beste werkt.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:46

Ridge

From the Bold & the Beauti

Creep jij hier :) lol

Je moet wel indd zorgen dat je de 3dfx minidriver draait in HL/CS anders pakt tie volgens mij je ATI

en gebruik de minigl 1.49 driver
hier te vinden: http://www.voodoofiles.com/3582

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank is groot! ik kan weer richten >:)

<offtopic>
Ridge ken ik je ergens van dan??
</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

Op maandag 23 juli 2001 14:30 schreef Tyrian het volgende:

[..]

Rage Pro was bagger

Ik was anders niet echt blij met m'n Rage 128 (fury 2000/Expert) pro, maar dat kan zijn omdattie natuurlijk al wat verouderd was (denk ik) toen ik hem in m'n pc vond.. (vorig jaar wist ik nog 0,nix van pc-onderdelen :))

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Pagina: 1