Goedenavond allemaal,
Ik heb een desktop pc zonder wifi verbinding die ik op bepaalde momenten graag wil verbinden met mij Smart TV. Door middel van een kabel is dit mij al wel gelukt. Alleen gezien de locatie van de desktop en de Smart TV is het niet praktisch om deze door middel van een kabel te verbinden.
Ik heb al gekeken naar de mogelijkheden zoals bijvoorbeeld chromecast en dergelijke. Omdat mijn kennis op dit gebied verder beperkt is zou ik graag gebruik willen maken van de aanwezig kennis omdat ik geen idee heb wat er nu daadwerkelijk mogelijk is.
Mijn vraag aan jullie is nu het volgende:
Wat is de beste manier om draadloos mijn pc te verbinden met mijn smart tv?
Welke hardware/software is hiervoor nodig?
Welke voor en nadelen hangen hier aan?
Ik zoek een?
Zie hierboven een draadloze verbinding tussen mijn desktop en smart tv.
Wat is je budget?
Maximaal €100.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
TV betreft een :Philips 49" 4K Smart TV (49PUS7803/12)
PC draait op windows.
Alvast bedankt voor jullie input. Wanneer jullie vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.
Ik heb een desktop pc zonder wifi verbinding die ik op bepaalde momenten graag wil verbinden met mij Smart TV. Door middel van een kabel is dit mij al wel gelukt. Alleen gezien de locatie van de desktop en de Smart TV is het niet praktisch om deze door middel van een kabel te verbinden.
Ik heb al gekeken naar de mogelijkheden zoals bijvoorbeeld chromecast en dergelijke. Omdat mijn kennis op dit gebied verder beperkt is zou ik graag gebruik willen maken van de aanwezig kennis omdat ik geen idee heb wat er nu daadwerkelijk mogelijk is.
Mijn vraag aan jullie is nu het volgende:
Wat is de beste manier om draadloos mijn pc te verbinden met mijn smart tv?
Welke hardware/software is hiervoor nodig?
Welke voor en nadelen hangen hier aan?
Ik zoek een?
Zie hierboven een draadloze verbinding tussen mijn desktop en smart tv.
Wat is je budget?
Maximaal €100.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
TV betreft een :Philips 49" 4K Smart TV (49PUS7803/12)
PC draait op windows.
Alvast bedankt voor jullie input. Wanneer jullie vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.