ICQ-list Crew

Pagina: 1
Acties:

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Is het mogelijk om een lijst van ICQ nummers (met status) te geven van crewmembers? Momenteel moet je eerst username opzoeken, dan naar profiel zie je het nummer staan met status. Het lijkt mij handiger hier gewoon een lijstje van te maken.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Wat let je.
Als je een mooi lijstje maakt promoveert de crew het misschien wel tot LA-FAQ :)

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Er zwerft wel ergens zo'n lijstje rond... vraag me niet waar :)

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

IMO heeft dat niet zoveel zin... de meeste problemen die je via ICQ zou moeten doorgeven, kunnen ook via [forum=26] of [forum=15] :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is wel vaker aan de orde geweest, maar toen werd er van afgezien omdat je anders makkelijk kunt kijken of er crewleden aanwezig zijn ja of nee.

En je kent het spreekwoord, Als de kat van huis is... ;)

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 23 juli 2001 13:19 schreef Webgoodie het volgende:
Is wel vaker aan de orde geweest, maar toen werd er van afgezien omdat je anders makkelijk kunt kijken of er crewleden aanwezig zijn ja of nee.
Mijn ICQ staat hier op GoT altijd online: Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=54324729&img=5

Nu staat ik N/A omdat ik op mijn werk zit :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 13:19 schreef Webgoodie het volgende:
En je kent het spreekwoord, Als de kat van huis is... ;)
Het ging mij er meer om dat je weet welke (global)mods aanwezig zijn, zodat je je tot hun kan richten indien nodig. Ik weet, daar is SU voor, maar ik vind ICQ toch iets persoonlijker...

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 23 juli 2001 13:28 schreef WieMie het volgende:
Ik weet, daar is SU voor, maar ik vind ICQ toch iets persoonlijker...
Klopt, maar toch is SU de juiste plaats.. het moet natuurlijk niet zo zijn dat alleen de GM/HGA/admins draadjes beoordelen, maar ook de mods van het betreffende forum.. een GM/HGA/admin is er meestal alleen als de betreffende mod er op dat moment niet is e.d.

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Geen goed plan, dat maakt het alleen maar makkelijker voor users om crew in hun lijst te willen.

Sommige crewleden krijgen per dag echt tig aanvragen voor authorization.

Ik ben altijd bereikbaar via pager/mail/SU, dat is IMO voldoende.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik heb hier op ICQ ook een leuk lijstje met crew, maar dat authorize de hele tijd vind ik ook niet leuk...

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 13:40 schreef WieMie het volgende:
Ik heb hier op ICQ ook een leuk lijstje met crew, maar dat authorize de hele tijd vind ik ook niet leuk...
En daarom add je me maar zonder auth? Ik heb het net gemerkt. Daar :r ik echt zwaar op

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Dat is een fout vanaf mijn kant geweest, inderdaad, onder BeOS een ICQ client gebruikt, deze kent geen authorization. Ik probeerde mijn lijst van andere ICQ over te zetten, jij, Buzzman en Traag stonden nog in de lijst, die voegde íe meteen toe. Jullie 3 zijn verwijderd van m'n lijst, zowel windows als BeOS. Mijn excuses voor enig ongemak.
Overigens, 'ik heb het net gemerkt', er gaat gewoon keurig een berichtje 'You have been added' naar de betreffende personen toe. Verder zoek ik nog een nieuwe client, welke ICQSmS ondersteund, nog niet gevonden...

Verwijderd

Ok dan. Het gaat mij er ook niet om dat ik niet weet dat ik ergens op een lijst sta, maar dat men het niet gewoon netjes vantevoren vraagt. Ik heb dat letterlijk 10 keer op een dag een ongevraagde add, naast 10 gevraagde. Dat wordt je snel beu. Ik heb je een auth gegeven op je vraag na je add, maar dat is dus niet zoals ik het graag zie.

Trouwens .. dat "als de kat van huis is" kun je ook wel vergeten wat ik en veel andere crew staan meestal invisible. Ik vrijwel altijd zelfs.

Verwijderd

/me wil ook vriendjes worden van de crew. :P

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Is bekend, heb ik in mijn tijd van BaseProject ook gedaan...

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 23 juli 2001 13:59 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

En daarom add je me maar zonder auth? Ik heb het net gemerkt. Daar :r ik echt zwaar op
Idd ik draai de AL server van t.net AL en om de haverklap wordt je ge-ad door anderen. Is er counterpatch ?

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Nee, je kan invisible mode proberen, en dan gewenste personen op de visible-list zetten.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
ik heb Bulldog, Traag en ACM op mijn lijstje.
Traag krijgt wel es een urletje door dat eigenlijk in SU moet, met ACM praat ik wat meer en Bulldog...die staat nu altijd invisible omdat ie het niet waardeerd dat ik hem icq ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Ik heb zo'n beetje de hele crew (op de vakantiemods na) op mijn lijst staan. :)

Verwijderd

Ik heb er best wel een beetje ook veel in m'n lijstje. Wow :D

• saviour
  • Niet online
Ik heb er wel 2 of 3 in mijn lijst, wow! :)

Verwijderd

woooooooooooow, wat hebben jullie veeel crew op je icq lijst staan! kewl! (duh) ;)

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 15:37 schreef zeef het volgende:
Idd ik draai de AL server van t.net AL en om de haverklap wordt je ge-ad door anderen. Is er counterpatch ?
Ik ben momenteel wat aan het proberen, zodra iemand mij add (krijg je bericht) wordt dit persoon automatisch toegevoegd en op de invisible/ignore list geplaatst, althans dat is de theorie. Nu eens kijken hoe het uit te voeren... Ik hou jullie op de hoogte... (meer iets voor SA?)

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:29

Elvhenk

Madam Mikmak

Op dinsdag 24 juli 2001 08:13 schreef obsidian het volgende:
Ik heb zo'n beetje de hele crew (op de vakantiemods na) op mijn lijst staan. :)
Nou die kunnen er dan ook wel bij he? :P

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Maar staan alle vakantie mods ook in de AL?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik wil geen crew op m'n list maarja ben al te laat, ze staan er al op :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 24 juli 2001 09:44 schreef WieMie het volgende:
Maar staan alle vakantie mods ook in de AL?
Wat is de AL?

(het is vroeg) :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter

• zeef
Op dinsdag 24 juli 2001 11:46 schreef WieMie het volgende:
Active List:
http://www.tweakers.net/reviews/112/5
Hmm dat is het oude verhaal ;)

Iets nieuwere (ok ok) faq http://tnet-al.da.ru/

De server draait inmiddels chez moi op een 1ghz AMD met 512mb RAM en Fast ADSL :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Active List:
Ow. Daar sta ik niet op. :)

• zeef
Op dinsdag 24 juli 2001 12:20 schreef JvS het volgende:

[..]

Ow. Daar sta ik niet op. :)
wat niet is kan nog komen, U bent van harte welkom :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Active List:
Nope daar ben ik niet te vinden, omdat er aan een activelist nogal wat nadelen kleven imho. Maar als je een goede rede hebt om mij op je ICQ lijstje te willen adden is er altijd de optie om het eventjes te vragen natuurlijk ;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Ik heb in principe geen users op mijn lijst, omdat ik er simpelweg geen tijd voor heb. Uitzonderingen daargelaten.

DIT IS MIJN WEBSITE

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:24

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Voorbeeld :

[..]

wat sommige mensen zoals sommige ads hier vergeten is dat die #$%!@Q#$% banners van icq verwijderd kunnen worden dmv een patch helaas heeft die patch ook een bij werking dat ie auto add doet .

Gewoon mijn woordje der over :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 25 juli 2001 17:01 schreef ShadowBumble het volgende:
Voorbeeld :
[..]

wat sommige mensen zoals sommige ads hier vergeten is dat die #$%!@Q#$% banners van icq verwijderd kunnen worden dmv een patch helaas heeft die patch ook een bij werking dat ie auto add doet .

Gewoon mijn woordje der over :D
Dan moet je gewoon even vragen of het mag... Zo doe ik het ook, als ik een keer iemand add..

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik negeer in principe alle authorization requests van mensen die ik niet ken of die niet zeggen wie ze zijn.

Ik heb geen zin om heel GoT op mijn lijst te hebben staan, ze kunnen me een berichtje sturen als ze willen, dan antwoord ik, maar om authorization gaan zitten zeuren is irri.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 25 juli 2001 17:49 schreef Diadem het volgende:
Ik negeer in principe alle authorization requests van mensen die ik niet ken of die niet zeggen wie ze zijn.

Ik heb geen zin om heel GoT op mijn lijst te hebben staan, ze kunnen me een berichtje sturen als ze willen, dan antwoord ik, maar om authorization gaan zitten zeuren is irri.
My thoughts exactely :)

Jeremy Clarkson

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

idd je moet het natuurlijk wel vragen dacht dat dat een beetje voorzich zelf sprak en als je iemand add direct een berichtje sturen waarom en of ze het errug vinden.

Auto add suckz gewoon soms maar lang nie altijd >:) >:)

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik kreeg gister een auth req van een crewlid, geen probleem, en werd door een ander crewlid geautoadd. Nu heb ik de eerste alpha van mijn nieuwe scriptje werken, en dit persoon ging direct en automatisch op de ignorelist, de counterpatch ;)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 25 juli 2001 19:38 schreef WieMie het volgende:
Ik kreeg gister een auth req van een crewlid, geen probleem, en werd door een ander crewlid geautoadd. Nu heb ik de eerste alpha van mijn nieuwe scriptje werken, en dit persoon ging direct en automatisch op de ignorelist, de counterpatch ;)
hmmm misschien kunne we eens met ze alle zoiets ontwikkelen ?

Zou wel leuk zijn om een patch te ont wikkelen die banners removed en auto add uitschakelt en dan jouw script toevoegt aan ICQ >:) >:) >:) >:)

GoT Does ICQ project

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Momenteel ben ik bezig in een extern programma, ik rommel dus niet in de Core, lijkt mij niet legaal. Verder heb ik al 3 testers, ik heb dus nog geen betatesters nodig, (al 3 requests gehad...). Wellicht is het later mogelijk het script in ICQ in te voegen, het is vrij simpel, maar ben er nog druk mee bezig. Misschien een topic in IT?

* WieMie ziet overigens nog wel banners, diegene die deze eruit hebben gesloopt zijn illegaal bezig, beware... illegaal en GoT gaan niet goed samen >:)

Maar eens een topic in SA geopend... Gaat hier beetje offtopic. [topic=191765]

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 14:05 schreef HlpDsK het volgende:
Ok dan. Het gaat mij er ook niet om dat ik niet weet dat ik ergens op een lijst sta, maar dat men het niet gewoon netjes vantevoren vraagt. Ik heb dat letterlijk 10 keer op een dag een ongevraagde add, naast 10 gevraagde. Dat wordt je snel beu. Ik heb je een auth gegeven op je vraag na je add, maar dat is dus niet zoals ik het graag zie.

Trouwens .. dat "als de kat van huis is" kun je ook wel vergeten wat ik en veel andere crew staan meestal invisible. Ik vrijwel altijd zelfs.
wat moeten ze heletijd met jou in hun lijsy dan :?
om iemand anoniem te naaien die zich niet aan de got regels houd :?
droevig dan

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

[..]

kun je niks aan doen, door een icq version mismatch werkt het authorisation gedeelte niet

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 25 juli 2001 21:01 schreef euhhans het volgende:

[..]

wat moeten ze heletijd met jou in hun lijsy dan :?
om iemand anoniem te naaien die zich niet aan de got regels houd :?
droevig dan
Hoezo naaien? Het is alleen helpen hoor.

Als je je niet aan de regels houdt, kan dat bestraft worden. En ja, ik geef ook weleens wat URL's door via ICQ... Jeetje, ben ik nu een matennaaier?

Jij bent zelf droevig, als je dat vindt.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:14 schreef JvS het volgende:

[..]

Hoezo naaien? Het is alleen helpen hoor.

Als je je niet aan de regels houdt, kan dat bestraft worden. En ja, ik geef ook weleens wat URL's door via ICQ... Jeetje, ben ik nu een matennaaier?

Jij bent zelf droevig, als je dat vindt.
bedoel kan ook via su toch
dan hoef toch niet perse via icq
sorry berichtje kwam best eikelig over

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Je kan ICQ gebruiken waar GoT ophoudt, zoals ICQ gebruiken om discussies die op GoT beginnen (en offtopic gaan) via ICQ af te maken....
Pagina: 1