Omdat ik door de hoeveelheid topics, informatie en wisselende reviews even het bos niet meer zie wil ik toch graag een eigen topic aanmaken. Het topic is eerst puur om informatie in te winnen, het systeem hoeft er niet morgen te staan en als iemand geruchten weet dat er iets beters aan komt ben ik zeker bereid nog even te wachten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zou gebruikt worden voor wat gamen wanneer de tijd zich er voor leent. Het zouden niet de nieuwste games zijn maar bijv CS:GO misschien wat nieuwer titels als er wat leukst verschijnt. Maximale settings zullen niet nodig zijn. Wel twijfel ik over een 144hz scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro exclusief rand apparatuur en schermen. Mogelijk wil ik de videokaart 2e hands halen zodat er wat meer opties beschikbaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig, ook wil ik op den duur nieuwe schermen maar voor nu voldoen mijn 2x 24" 1920x1080 schermen nog prima.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem met een goeie bang for buck verhouding. Ik zou het jammer vinden als ik nu iets te duur koop of iets net niet koop. Liever iets meer geld uitgeven voor een iets beter systeem. Verder qua eisen vrij basic, simpele games zoal hier boven genoemd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen, zoals eerder genoemd is bang for buck het belangrijkste en mag het elk merk zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Nee, geen behoefte aan een extra koeling voor wat extra Mhz's.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag wat advies krijgen over onderstaande lijstje. Wat kan beter, wat kan anders ? Ik heb dit lijstje gemaakt op de BBG, verschillende topics en persoonlijke ervaring+reviews. Als het systeem goedkoper kan of niet lekker compatibele met elkaar is hoor ik het ook graag. Iemand die toevallig al iets weet over de ryzen 3 generatie ? Ik las iets tussen maart en september wat een beetje te vaag is om voor af te wachten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zou gebruikt worden voor wat gamen wanneer de tijd zich er voor leent. Het zouden niet de nieuwste games zijn maar bijv CS:GO misschien wat nieuwer titels als er wat leukst verschijnt. Maximale settings zullen niet nodig zijn. Wel twijfel ik over een 144hz scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro exclusief rand apparatuur en schermen. Mogelijk wil ik de videokaart 2e hands halen zodat er wat meer opties beschikbaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig, ook wil ik op den duur nieuwe schermen maar voor nu voldoen mijn 2x 24" 1920x1080 schermen nog prima.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem met een goeie bang for buck verhouding. Ik zou het jammer vinden als ik nu iets te duur koop of iets net niet koop. Liever iets meer geld uitgeven voor een iets beter systeem. Verder qua eisen vrij basic, simpele games zoal hier boven genoemd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen, zoals eerder genoemd is bang for buck het belangrijkste en mag het elk merk zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Nee, geen behoefte aan een extra koeling voor wat extra Mhz's.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag wat advies krijgen over onderstaande lijstje. Wat kan beter, wat kan anders ? Ik heb dit lijstje gemaakt op de BBG, verschillende topics en persoonlijke ervaring+reviews. Als het systeem goedkoper kan of niet lekker compatibele met elkaar is hoor ik het ook graag. Iemand die toevallig al iets weet over de ryzen 3 generatie ? Ik las iets tussen maart en september wat een beetje te vaag is om voor af te wachten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 158,99 | € 158,99 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 76,75 | € 76,75 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB | € 230,- | € 230,- |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 102,50 | € 102,50 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 126,51 | € 126,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 796,15 | |