Betrouwbaarheid natuursteen baden

Pagina: 1
Acties:
  • 702 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesverberne
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-05-2021
Goedemorgen ik heb een vraagje over een webshop. Ik heb hele mooie natuursteen baden gevonden op internet bij *spam* Heeft iemand ervaring met dit bedrijf ik kan er weinig over vinden op het internet. Tevens kan ik nergends anders op internet zulke natuursteen baden vinden die zij leveren.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 16-01-2019 12:22 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-07 11:21
Is een duits bedrijf, als ik google op *laten we deze spam niet belonen met nog een linkje* vind ik 3 positieve reviews. Ze zitten vlak over de grens, langsgaan (voor dit soort uitgaves zeker) is ook een mogelijkheid.

Bedrijf oogt in ieder geval legitiem.

Ik trek deze terug. Bedrijf is niet legitiem!!!

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 16-01-2019 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesverberne
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-05-2021
@Marber top dankjewel ik denk dat ik er inderdaad maar gewoon langs ga! Het is ook wel een dure aankoop daarvoor kan ik dat beter ook maar wagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marber
Hou er trouwens rekening mee dat die dingen een gedoe zijn om schoon te houden. Ik heb twee natuurstenen waskomen (en kleine kinderen) en de onregelmatige buitenkant is niet makkelijk af te nemen. Je moet echt poetsen om in de gaatjes/oneffenheden te komen.

Ziet er wel mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-07 12:01
Spam, kan op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:41
"Ik vond hele mooie <insert random product> op internet bij <die-en-die webshop, netjes gelinkt>.."
"Help mij, ik kan verder niks over dit bedrijf vinden op internet"

"Ik kan nergens anders op internet deze mooie <insert producten> vinden die zij leveren!"

1 dag geregistreerd bij Tweakers..
hmmm.... Right...

kweet niet hoor... maar wie gaat er nu een uniek natuurstenen bad van letterlijk duizenden euro's ONLINE bestellen, zonder het bad in werkelijkheid gezien te hebben???
Bij een webshop die sinds oktober 2018 een nederlandse pagina heeft... Geloof er niks van.

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
@tiesverberne werkt zelfs bij deze toko (volgens facebook). Ik voel me in het ootje genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien moet je niet vragen naar "ervaringen" bij het bedrijf waar je volgens je eigen Facebookpagina werkt, Ties.

Ik denk dat het bedrijf waar je werkt blij mag zijn dat ik hun naam hier weggehaald heb want dit is gewoon misleiding. Niet bepaald goede reclame. :N

[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 16-01-2019 12:26 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.