van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Je pakt mijn job niet af anders ga ik je zoekenOp woensdag 25 juli 2001 21:53 schreef Emperor het volgende:
ik maak de wc's van het clubgebouw schoon met mijn eigen tandenborstel!!
of trouwens, je mag m'n hulpje wel zijn
maar vergeet niet-->> * Karimben Is Tha Master In Schoonmaak
(krijg ik nu wat extra's? een casebadge of 40 ofzo
/edit
Emperor-->> heb je ook plaatjes ofzo?
Verwijderd
Sorry ik was een beetje stoned gisteravond heheOp woensdag 25 juli 2001 23:43 schreef Lomu het volgende:
Mag ik an de kantine zijn en de tap en we moeten ook nog een eigen smartshop keten oprichten, dat doe ik wel ff.
As CEO of the S3 fanclub i would like to thank you for all those great and fabulous products you've been producing during all those many years. Most of all, I want to congratulate you with your latest effort to create exciting up-to-date drivers for the savage2000.
I gladly want to promote your company among all those S3 fans in Holland. I'm sure there are major opportunities for your company to expand your popularity because you've built up lots of credit over the years. Therefore i would ask you to send me some stickers of the viper 2 videocard. I just loooooove those:
a. "S3 does it with drivers" bumpersticker
b. "S3 inside" computersticker
c. "Viper 2; gives your games that special touch" give-away-sticker
Please send them in major quantities to our ass3 fanclub because we have all the reason to believe they will be sold out quickly.
Nou, misschien toch eens een leuk idee.
Als, hmm, eens denken, NVidia Product Watcher?
(is dit eigenlijk geen onzin?)
Oh, als de schoonmaker het goed vindtOp donderdag 26 juli 2001 15:22 schreef Nelly___ het volgende:
* RobbertC (de schoonmaker) keurt het goed
(is dit eigenlijk geen onzin?)
En onzin? Welnee, gewoon een moeilijke manier van schooien bij NVidia
alleen heb wel een geforce2 maar dan van Creative.
We groeien in omvang
Powered by ProBNC
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Weet je dat ik jou altijd al de aller aller aller relaxte gast van GoT vond?Op donderdag 26 juli 2001 17:19 schreef cheshire87 het volgende:
beterz krijgen we mega hoeveelheden casebadges en stickersik zorg voor de voorraadruimte dus ik bepaal ook wie wat krijgt
Powered by ProBNC
Tuurlijk, je moet toch ergens beginnen ???Op donderdag 26 juli 2001 17:29 schreef freebee666 het volgende:
De corruptie is zelfs bij de GoT:Dutch GeForce Fanclub te vinden
ik durfde het gewoon nooit te zeggen....Op donderdag 26 juli 2001 17:27 schreef cheshire87 het volgende:
goh zomaar opeens???
Powered by ProBNC
Verwijderd
Heee, strenght in numbersOp donderdag 26 juli 2001 17:29 schreef freebee666 het volgende:
De corruptie is zelfs bij de GoT:Dutch GeForce Fanclub te vinden
01.04.2003
nVidia bankrupt due to large number of postal services to the Netherlands. Dutch people suspected to own more GeForge casebadges than the rest of the world, including the nVidia wharehouse.
LOp donderdag 26 juli 2001 19:11 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Heee, strenght in numbers
01.04.2003
nVidia bankrupt due to large number of postal services to the Netherlands. Dutch people suspected to own more GeForge casebadges than the rest of the world, including the nVidia wharehouse.
Verwijderd
Dit boeit toch niet, de chip is van nVidia, dus of je nu een powercolor of een msi of etc.. hebt, maakt niet uit.Op donderdag 26 juli 2001 17:10 schreef brainball het volgende:
h'm ben ook maar lid geworden heeft zo z'n voordelen.
alleen heb wel een geforce2 maar dan van Creative.
Als je met een viper II of Kyro aan komt zetten dan zit je wel verkeerd.
Meld me bij deze trouwens ook aan als algemeen lid.
Verwijderd
Wel ff voldoen aan de regels ja!?Op donderdag 26 juli 2001 20:05 schreef Daimonet het volgende:
[..]
...
Meld me bij deze trouwens ook aan als algemeen lid.
Er zijn maar 2 (twee!!!) regels en nog meen je zomaar ff lid te worden???
edit: ahum is alweer gebeurd zo te zien
Verwijderd
Regel 1 ken je al.Op donderdag 26 juli 2001 20:10 schreef Daimonet het volgende:
Sorry wat zijn dan de regels, het moet in je signature staan, en wat nog meer?
Een GeForce kaart lijkt me wel handig
IK (als Stichter) zou het allemaal niet weten. Ergens in deze draad staan de vrz, secr en penningmeester. Voor de rest is het *nog* een zooitje ongeregeldOp donderdag 26 juli 2001 20:13 schreef cheshire87 het volgende:
wie is nou wie? wil iemand dat ff posten
Voel je vrij een titel te nemen maar let wel op dat je niet in conflict komt met een ander. 1 schoonmaker is voldoende lijkt me.
Website wordt dit weekend gebouwd (door een n00b (zijnde ikke)) misschien dat dan eea. duidelijk wordt. Adviezen zijn welkom
Datum 28, 29 en 30 september 2001
Locatie Beursgebouw Lardinoisstraat 8 5611 ZZ Eindhoven (naast het Centraal Station, uitgang Noordzijde)
Maw: Got:DGF Meeeeting!?
Ik voel me zo belangrijkOp donderdag 26 juli 2001 20:20 schreef ItSnows het volgende:
1 schoonmaker is voldoende lijkt me.
maarre heeft iemand nou iets binnen gekregen of duurt dat een paar weken?
( ik wil m'n stuff
Verwijderd
Ik heb nog niks ontvangen.Op donderdag 26 juli 2001 20:23 schreef Nelly___ het volgende:
[..]
Ik voel me zo belangrijk![]()
maarre heeft iemand nou iets binnen gekregen of duurt dat een paar weken?
( ik wil m'n stuff)
Overigens: zowel prive als zakelijk besteld
Verwijderd
Voor diegene die vragen hebben over een GeForce:
http://www.geforcefaq.com/gffaq18-9.pdf
Staat allllles in wat je wilt weten
Incl. tweakfiles.
Verwijderd
Ik ben Premium MemberOp donderdag 26 juli 2001 20:13 schreef cheshire87 het volgende:
wie is nou wie? wil iemand dat ff posten
Zo te zien ben je nog niet eens een normaal lid, want staat nie in je sigOp donderdag 26 juli 2001 21:18 schreef Mannekino het volgende:
Ik ben Premium Member
Powered by ProBNC
Verwijderd
Vink ok.. ik woon toch in Someren.. niet al te ver.... maaarrre... what bedoel je met die laatste regel nou pcies?Datum 28, 29 en 30 september 2001
Locatie Beursgebouw Lardinoisstraat 8 5611 ZZ Eindhoven (naast het Centraal Station, uitgang Noordzijde)
Maw: Got:DGF Meeeeting!
nah idd, niks premium memberOp donderdag 26 juli 2001 21:40 schreef freebee666 het volgende:
[..]
Zo te zien ben je nog niet eens een normaal lid, want staat nie in je sig![]()
![]()
ik hou me maar ff op de achtergrond
wel duhuh, waar hebben we het hier nou overOp donderdag 26 juli 2001 21:45 schreef Freelance_Enforcer het volgende:
[..]
Vink ok.. ik woon toch in Someren.. niet al te ver.... maaarrre... what bedoel je met die laatste regel nou pcies?
DGF = Dutch Geforce Fanclub (ofcourse)
/stomideemodus
Zullen we een echte Geforce fanclub oprichten ???
/stomideemodus
goh waren we dat niet aan het doen dan??Op donderdag 26 juli 2001 22:25 schreef Da Joker het volgende:
/stomideemodus
Zullen we een echte Geforce fanclub oprichten ???
/stomideemodus
Hmm, S3 casebadges? Waarom wil je die? Sloop gewoon de chip van je S3 kaart af en je hebt ook een casebadge... Heeft Mister_X ook gedaan... CoolOp donderdag 26 juli 2001 14:13 schreef Bar_en_boos het volgende:
Zo zoiets ook bij S3 werken?
As CEO of the S3 fanclub i would like to thank you for all those great and fabulous products you've been producing during all those many years. Most of all, I want to congratulate you with your latest effort to create exciting up-to-date drivers for the savage2000.
I gladly want to promote your company among all those S3 fans in Holland. I'm sure there are major opportunities for your company to expand your popularity because you've built up lots of credit over the years. Therefore i would ask you to send me some stickers of the viper 2 videocard. I just loooooove those:
a. "S3 does it with drivers" bumpersticker
b. "S3 inside" computersticker
c. "Viper 2; gives your games that special touch" give-away-sticker
Please send them in major quantities to our ass3 fanclub because we have all the reason to believe they will be sold out quickly.
Nou, misschien toch eens een leuk idee.
Officieel, dan komt er ook wel heel wat meer bij kijken he, neemt kosten met zich meeOp donderdag 26 juli 2001 22:27 schreef Da Joker het volgende:
Niet echt officieel volgens mij, toch ???
Powered by ProBNC
Verwijderd
Op donderdag 26 juli 2001 21:40 schreef freebee666 het volgende:
[..]
Zo te zien ben je nog niet eens een normaal lid, want staat nie in je sig![]()
![]()
Kan niets anders zeggen. Maar het is aangepast.
Ik heb mezelf tot Projectmanager gekroond.
Hierbij wil ik dan ook mezelf openstellen als ECHTE project manager van DGF. Serieuze shit.
Ook wil ik mijn webdesign talenten aanbieden. Hier even één voorbeeld van wat ik al gemaakt heb. http://www.weidebrink.nl
Mijn email: scooterknaaien@hotmail.com
Het eerste project wordt dus de website zoals boven al eerder genoemd is. Graag zou ik willen helpen met de site.
Het lijkt me uiteraard leuk om een echte domeinnaam te regelen.
Als dit nog een beetje serieus wordt wil ik wel wat dingen gaan uitwerken, kosten van hosting e.d.
Alle andere input van leden dient natuurlijk geheel op vrijwillige basis te gebeuren.
Suggesties, commetaar andere dingen. Mail me dan. Ik heb nog 1,5 maand zomervakantie, dus er moet vast wel iets te doen zijn
Of gaan we nou te ver
ik wil eventueel ook wel bijdragen aan de DGF(ik kwam per slot van rekening met deze thread
oh en nog wat, download Geforce Tweak Utility van www.guru3d.com .......is een goed proggie!
voor vragen: wesleyjanssen@chello.nl (secretaris DGF)
maargoed ik zal aardig zijn:
reclame = advertising
Verwijderd
Wordt al geregeldOp vrijdag 27 juli 2001 00:00 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tot Projectmanager gekroond.Hehe.
Hierbij wil ik dan ook mezelf openstellen als ECHTE project manager van DGF. Serieuze shit.
Ook wil ik mijn webdesign talenten aanbieden. Hier even één voorbeeld van wat ik al gemaakt heb. http://www.weidebrink.nl
Mijn email: scooterknaaien@hotmail.com
Het eerste project wordt dus de website zoals boven al eerder genoemd is. Graag zou ik willen helpen met de site.
Het lijkt me uiteraard leuk om een echte domeinnaam te regelen.
Alles dient zoveel mogelijk gratis te gebeuren anders ff met de penningmeester en secretaris kontakt opnemen!Als dit nog een beetje serieus wordt wil ik wel wat dingen gaan uitwerken, kosten van hosting e.d.
Hosting kan ik gratis regelen vanaf mijn systeem lijkt me (staat 24/7 open met bijna 140 Gb
Had namelijk al een aantal ideeen zoals artikelen en drivers met nederlands beschrijvingen ed. FTP is al ingericht voor een massale u/l van zaken
Ik wilde er namelijk een combinatie van maken: ftp en website. Website hoeft natuurlijk niet op dezelfde machine als de ftp (is zelfs slimmer lijkt me!)
We hebben al een Logo creator (was JIJ dat niet??)Alle andere input van leden dient natuurlijk geheel op vrijwillige basis te gebeuren.
Te Ver???? NooitSuggesties, commetaar andere dingen. Mail me dan. Ik heb nog 1,5 maand zomervakantie, dus er moet vast wel iets te doen zijn
Of gaan we nou te ver
Jouw indeling op die website vind ik heel aardig!
Verwijderd
is er nog een functie vrij voor mij
iets van advertisement manager (wow dat klinkt duur
dus dat is reclame maak voor de club
ok?
* Karimben (de SchoonmakerOp vrijdag 27 juli 2001 09:51 schreef ikbenveldmuis het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 || || || || \||/ \/ hoofd inkopen van de GoT:Dutch GeForce Fanclub
Verwijderd
lolOp vrijdag 27 juli 2001 13:24 schreef tracer het volgende:
uhm Nelly____ de wc's zijn geloof ik een beetje vies, Emperor heeft weer op de bril gezeken![]()
Ook mensen die geen Nvidia kaart hebben kunnen nu lid worden.
Ze worden dan benoemd als
Officiele GoT:Dutch GeForce Fanclub Wannabees
Verwijderd
maare is die website al is klaar van de GeForce Fanclub?
anders valt er niet veel reclame te maken als we niet eens een website hebben
is mijn titel eigenlijk al goed gekeurt? : advertisement manager (reclame maker) van de GoT: Dutch GeForce Fanclub
Hmm, Can a men get some rest?Op vrijdag 27 juli 2001 13:24 schreef tracer het volgende:
uhm Nelly____ de wc's zijn geloof ik een beetje vies, Emperor heeft weer op de bril gezeken![]()
Emperor, doe voortaan rustig aan ok?
ik verwacht wel opslag
maja da zien we dan wel
hé BAHOp vrijdag 27 juli 2001 13:31 schreef Knarf36 het volgende:
[..]
d'r ligt btw ook nog wat stront dat niet door wou spoelen
Waar blijft mijn assistent?
wil je 1 casebadge per maand verdienen?
laat deze baan dan niet liggen, word assistent van * Karimben (de schoonmaker)
LOfficiele GoT:Dutch GeForce Fanclub Wannabees
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| ItSnows Stichter van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Emperor Secretaris GoT:Dutch GeForce Fanclub Knarf36 Vieze Voorzitter van de GoT:Dutch Geforce Fanclub Tracer Advertisment manager van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Nelly____ Schoonmaker van de GoT:Dutch GeForce Fanclub DaManiac Penningmeester van de GoT:Dutch GeForce Fanclub cheshire87 Voorraadruimte regelaar van de GoT:Dutch Geforce Fanclub Kev0867 Vertegenwoordiger van de GoT:Dutch GeForce Fanclub RobbertC NVIDIA Product Watcher van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Diamonet Logo designer van de GoT:Dutch Geforce Fanclub. Da Joker Officieel overclocker van de Dutch Geforce Fanclub Mannekino Projectmanager van de GoT:Dutch GeForce Fanclub SanderFerrari Persvoorlichter van de GoT:Dutch Geforce Fanclub Dtorro Officiële vrijwilliger bij de GoT:Dutch Geforce Fanclub DiGiCHiLLER Daklozenkrant verkoper van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Freebee666 Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Ikbenveldmuis Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Markvt Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Brainball Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Demoniac Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub |
de lay-out is een beetje verneukt, maar het is duidelijk
als je er niet bij staat maar je bent wel iets van belang in de GoT:DGF zeg het dan ff dan zet ik je er bij
En mensen die gewoon lid zijn, hebben natuurlijk geen staffunctie
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Als dit doorzet - met webpage, ftp ed - moet er wel een officieel discussie draadje komen natuurlijk, om het professioneel over te laten komen he
ja dit vind ik ook wel een goed idee.wie opent ff een nieuw topic?Op vrijdag 27 juli 2001 16:16 schreef eddepet het volgende:
Is het trouwens niet duidelijker om hier een nieuwe thread voor te openen? of om de titel aan te laten passen?
Als dit doorzet - met webpage, ftp ed - moet er wel een officieel discussie draadje komen natuurlijk, om het professioneel over te laten komen he
ik denk het niet.....dus das dan wel balen...hij moet wel voor iedereen te zien zijn...Op vrijdag 27 juli 2001 16:30 schreef Emperor het volgende:
doe maar wat......misschien is het beter om hem in SG te zetten maar kan iedereen van Dutch Geforce Fanclub hem dan wel zien?
trots en tevreden eigenaar van een Hercules 3D prophet 2 Ultra
waar moet ik em nu openen?
DOC is imo nog het beste, Sg kunnen sommigen niet zien, Software enzo past het niet... Hardware misschien?
uiteraard gaan alles spulletjes via de eigenaar die ze eerst zelf intensief zal testen
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
||
\ /
\/
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
oja.. ik vrees dat dit snel naar HK word geknikkerd....
https://wren.co/join/Devian
alsjeblieft hier verder gaanOp vrijdag 27 juli 2001 17:05 schreef Nelly___ het volgende:
[topic=192944]
we kunnen verder
Ik wil me wel effe aanmelden als bewaker van de Fanclub
Kheb een Asus V6800, moet kunnen dus...
Verwijderd
<help-modus>Hoe moet ik dat in godsnaam op gaan slaan thuis?</help-modus>
Verwijderd
Een rol met 2000 casebadges
als je hem ontvangen hebt geef een gil en send it naar iedereen.Op zaterdag 04 augustus 2001 12:14 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik ben geen lid. Maar heb me aangemeld als reseller. Dria maal raaien wat ik voor post krijg.
Een rol met 2000 casebadges
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
dSLR: Nikon D5300;
Hello,
i am a new member of the dutch geforce club i have bought a geforce 4 card last week and its the best.
Could you send me some merchandise please?
Many Thanks
naam + adres gegevens.. boeit de tweakers niet zo lijkt me
niet letten op de fouten
LOL
redactie@nvidiafanclub.nlOp zaterdag 23 februari 2002 22:24 schreef p-de-geus het volgende:
bij wie moet ik me aanmelden als lid????
LOL
Verwijderd
I'm a gigantic Nvidia fan, I have 4 Cards, 1 GeForce 4, 1 Geforce 3 and 2x a GeForce 2 Ultra. Now my problem is, I would like some more Nvidia stuff. Everyone should see that I'm a huge fan. Could you please help me, and send me some stuff? Like casebadges or mousepads. This is my post adress:
** ADRES **
Thanx go out in advance.
hehe
zoiets als Nvidiafanclub@xs4all.nl
misschien sugesties??!
Verwijderd
sorry als ik fout ben hierin
uh issie oud?Op zaterdag 23 februari 2002 22:44 schreef Killfrenzy89 het volgende:
idd ik dacht dat mensen hiervoor een waarschuwing kregen voor het heropleven van oude topics
sorry als ik fout ben hierin
Hmmm, volgens mij welOp zaterdag 23 februari 2002 22:53 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
uh issie oud?
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
zie sig!
Dit topic is gesloten.
![]()