Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 11:51

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Hoi,

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee en kan hij mij helpen. Ik zoek een applicatie/tool waarmee ik soepel lopende overgangen kan maken van één plaatje naar andere. Als voorbeeld:

[Video: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/an9Q4Vb_460svvp9.webm]

Dat je niet alleen hebt dat één foto wegvaagt en dat andere opkomt, maar dat je ook bepaalde onderdelen kan "vast pinnen". Om het aan de hand van de voorbeeld hierboven aan te geven. Je hebt foto's van 6 tijgers. en je wilt dat de foto's van de ene naar de andere overgaat. Maar liefst wil je vast pinnen dat de bijvoorbeeld de ogen en neus op zelfde plaats blijven. De rest van de foto vervormt zich naar deze vast gepinde plekken.

Denken jullie dat zoiets of iets wat in de buurt komt bestaat?

Wat ik wil bereiken is dat ik van mijn kind foto's maak, en dat ik dan over een periode van tijd dan timelapse kan maken en kan zien hoe hij veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoek eens op "morphing"

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 16-01-2019 09:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

In Picasa (ja, dat bestaat nog steeds) zit een optie voor gezichtsherkenning. Op zich werkt dat heel goed. Zeker als je alleen maar foto's van 1 persoon laat scannen. Daarna kan je een x aantal foto's selecteren (of laten selecteren) voor een Face Movie. Niet helemaal hetzelfde, maar geeft wel een leuk effect.
YouTube: Picasa Face Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 11:51

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
@RobIII Super! Thanks. Morphing is inderdaad waar ik op moest zoeken. Kende het term niet.

@xAn52 Ga ik naar kijken! Dankje wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:45
Dit hoort beter thuis in Foto & Video Workflow, dus een schopje daar naar toe :)