Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijntristan
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 31-10-2020
Mijn vraag

Heeft er iemand enig idee waarom ik op mijn Oneplus 6T niet een mobiele pas kan aanmaken in de ING app en waarom ik de notificaties van deze app niet aan kan zetten?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Android 9.0 oxygen 9.0.11

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Opnieuw geïnstalleerd, verwijderd uit de lijst op mijn ING. Niks lijkt te helpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Marijntristan welkom op Tweakers.
Marijntristan schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:30:
Mijn vraag

Heeft er iemand enig idee waarom ik op mijn Oneplus 6T niet een mobiele pas kan aanmaken in de ING app en waarom ik de notificaties van deze app niet aan kan zetten?
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, bijv:
Krijg je bepaalde foutmeldingen of wat gebeurd er wanneer je dit probeert?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 16-01-2019 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik kan je niet helpen met je probleem, ik kan wel zeggen dat de mobiele pas het wel doet op mijn 6t. Het is dus wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
Misschien een domme vraag, maar heb je NFC aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijntristan
Blekkienl schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:03:
Misschien een domme vraag, maar heb je NFC aangezet?
Zeker maar krijg ook al de foutmelding bij het aanmaken van de pas. Krijg het bericht ai, er gaat iets mis, probeer het later opnieuw! Krijg dit bericht alleen voor 2 maanden nu. Heb ook al paar keer feedback ingestuurd in de app dat het niet werkt, maar geen reactie!

[ Voor 22% gewijzigd door Marijntristan op 16-01-2019 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijntristan
ilfamo schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:48:
Ik kan je niet helpen met je probleem, ik kan wel zeggen dat de mobiele pas het wel doet op mijn 6t. Het is dus wel mogelijk.
Jaa hij werkte bij mij eerst ook, maar na een update heb ik de app opnieuw geïnstalleerd. Daarna werkte het aanmaken niet meer en kon ik dus niet meer mobiel betalen.

Wil je de reacties van andere verwerken in één post? Dat leest een stuk beter en overzichtelijker.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 16-01-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Marijntristan schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:47:
Jaa hij werkte bij mij eerst ook, maar na een update heb ik de app opnieuw geïnstalleerd. Daarna werkte het aanmaken niet meer en kon ik dus niet meer mobiel betalen.
Probeer je nu geen tweede pas o.i.d. aan één toestel te hangen, waardoor hij het niet meer snapt?

Zou je niet via mijn.ing.nl het bestaande 'pasje' kunnen verwijderen en dan een nieuwe aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:03
Waarom neem je niet gewoon even contact op met de klantenservice van ING? In mijn ervaring altijd prima en behulpzaam.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 19:47

Matszs

><>

Mocht je een Twitter account hebben, op Twitter is de ING heel behulpzaam en kunnen ze het vast voor je oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greendike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-07 19:00
Nog nieuws? Ik heb een aantal keren met de helpdesk gebeld, na het advies: app verwijderen, kwamen ze met de conclusie dat bij sommige iets minder bekende Chinese telefoons het aan de telefoon ligt. "De telefoons missen iets waardoor het niet werkt." En bij de ene versie kan het wel werken, de andere niet. Bij sommige gebruikers hielp het door de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar dat was geen garantie.

Ik ben dan wel benieuwd wat dat "iets" is waardoor het soms wel soms niet werkt.
Pagina: 1