Goedenavond allemaal,
Een tweetal dagen geleden had ik een samenstelling van componenten gepost met de vraag of dit een goede build zal zijn. Ik heb de componenten iets aangepast en nu mijn vraag of er nog op- en/of aanmerkingen op deze build zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel op dit moment veel Fortnite en wil in de toekomst natuurlijk nog meer spellen gaan spelen, ik speel eigenlijk nooit echt high-end games. Verder vind ik het belangrijk dat ik snel over het internet kan surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor deze PC ligt rond de €1.000, dit is geen vast bedrag maar een schatting.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil graag een compleet nieuwe PC aangezien mijn huidige PC al erg oud (jaartje of 6/7) is en veel mankementen vertoond.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een 1060 6GB nodig zal hebben, 1TB HDD en een kleine SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige setup is in de kleur zwart met een acentje rood, graag zou ik mijn build in dezelfde kleuren houden. Mijn huidige PC maakt een boel kabaal, graag zou ik mijn PC iets minder luid horen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat ik op- en aanmerkingen op mijn build ontvang, zodat ik weet of ik in de goede richting kom met deze build.
Een tweetal dagen geleden had ik een samenstelling van componenten gepost met de vraag of dit een goede build zal zijn. Ik heb de componenten iets aangepast en nu mijn vraag of er nog op- en/of aanmerkingen op deze build zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel op dit moment veel Fortnite en wil in de toekomst natuurlijk nog meer spellen gaan spelen, ik speel eigenlijk nooit echt high-end games. Verder vind ik het belangrijk dat ik snel over het internet kan surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor deze PC ligt rond de €1.000, dit is geen vast bedrag maar een schatting.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil graag een compleet nieuwe PC aangezien mijn huidige PC al erg oud (jaartje of 6/7) is en veel mankementen vertoond.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een 1060 6GB nodig zal hebben, 1TB HDD en een kleine SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige setup is in de kleur zwart met een acentje rood, graag zou ik mijn build in dezelfde kleuren houden. Mijn huidige PC maakt een boel kabaal, graag zou ik mijn PC iets minder luid horen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat ik op- en aanmerkingen op mijn build ontvang, zodat ik weet of ik in de goede richting kom met deze build.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 216,90 | € 216,90 |
| 1 | MSI X470 Gaming Plus | € 129,- | € 129,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 102,50 | € 102,50 |
| 1 | be quiet! System Power 9 500W | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 71,04 | € 71,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 972,14 | |