Toon posts:

[Traag]FF over mijn slotje..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=190146]

je sloot em met de text:

"Wat moet ik kopen topics zijn niet meer gewenst"

Maar... dat vraag ik helemaal niet!

Ik wou alleen even weten of dit een redelijke prijs was voor dat systeem en later wekte iemand mijn interesse met een evt. slecht verhaal over het MSI k7t turbo mainboard.

Ik vraag je dus om hem op z'n minst nog even open te laten tot ik een linkje naar dat verhaal heb.

Alvast bedankt!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

In principe heeft Traag gelijk, hij verwoord het alleen niet helemaal juist. :)

Topics die slechts en alleen interessant zijn voor de topicstarter zijn niet meer gewenst.
Hieronder vallen dus onderandere 'is dit een leuke/mooie prijs voor mijn [vul hier in]'-topics.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 23 juli 2001 13:02 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Dat staat er toch ook :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 13:02 schreef Oscar the Grouch het volgende:

Topics die slechts en alleen interessant zijn voor de topicstarter zijn niet meer gewenst.
Hieronder vallen dus onderandere 'is dit een leuke/mooie prijs voor mijn [vul hier in]'-topics.
[mierenneukmode]

Maar dan het 'slechte verhaal over de K7T turbo'?? mo'k daar dan weer een nieuw topiover starten? (da's interessant voor meerdere mensen/toek. eigenaars van het mamaplankje)

[/mierenneukmode]
:? ??

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Daar _zou_ je nu een topic over kunnen starten ja, maar dan wel in [PMG] natuurlijk :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 23 juli 2001 13:25 schreef 5chaap2k het volgende:
Maar dan het 'slechte verhaal over de K7T turbo'?? mo'k daar dan weer een nieuw topiover starten? (da's interessant voor meerdere mensen/toek. eigenaars van het mamaplankje)
Dat is een mamaplank en dat hoort weer in [forum=7] :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op maandag 23 juli 2001 13:25 schreef 5chaap2k het volgende:
Of je zou er naar kunnen zoeken...

[topic=163614]
[topic=163339]

Verwijderd

Topicstarter
Nou.... ehm....

OK Dan! Tis wel goed zo!

Maar de volgende keer !!!!!

dan !......

hehehehe! :+ Just Kiddin'

Prettige dag verder!

Vriendelijke Groeten,