Mijn vraag
Beste forumleden,
Ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik dit juist doe.
De aankomende weken wil ik graag een nieuwe speakerset kopen, en een nieuwe AV reciever.
Mijn oog is gevallen op Klipsch speakers, heb ze eerder gehoord en het klinkt voor mij erg fraai.
Echter snap ik de verschillen tussen de zuilen niet goed.
Zelf zit ik te denken om de RP260F te kopen, maar deze zijn geloof ik al even uit? Is er een nieuwere lijn, en is deze beter dan de 260?
Ik wil ook de 450 center kopen en de SW112 sub. Mijn huiskamer is niet dermate groot dat ik de 280F moet kopen denk ik.
Als receiver heb ik een Marantz op het oog. Reden hiervoor is dat ik al jaren Marantz heb en me dit goed bevalt.
Ik zit te denken aan de SR6013 of de wat oudere SR7012.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Relevante software en hardware die ik gebruik
N.v.t.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken op internet, maar kom geen vergelijkingssite tegen.
...
Beste forumleden,
Ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik dit juist doe.
De aankomende weken wil ik graag een nieuwe speakerset kopen, en een nieuwe AV reciever.
Mijn oog is gevallen op Klipsch speakers, heb ze eerder gehoord en het klinkt voor mij erg fraai.
Echter snap ik de verschillen tussen de zuilen niet goed.
Zelf zit ik te denken om de RP260F te kopen, maar deze zijn geloof ik al even uit? Is er een nieuwere lijn, en is deze beter dan de 260?
Ik wil ook de 450 center kopen en de SW112 sub. Mijn huiskamer is niet dermate groot dat ik de 280F moet kopen denk ik.
Als receiver heb ik een Marantz op het oog. Reden hiervoor is dat ik al jaren Marantz heb en me dit goed bevalt.
Ik zit te denken aan de SR6013 of de wat oudere SR7012.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Relevante software en hardware die ik gebruik
N.v.t.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken op internet, maar kom geen vergelijkingssite tegen.
...