Mijn vraag
Beste mede tweakers,
Ik ben van plan om een z5 pro te kopen. Het enige probleem is dat deze de b20 band mist. Deze gebruikt tele 2 (waar ik een unlimited abbo heb) samen met een andere band (de andere band die lenovo gebruikt heeft de z5 pro wel) ik heb momenteel een s8 waarbij ik vaak wordt overgeschalt op 3g, dat vind ik geen probleem en opzich snel zat. Dus als dat met de z5 pro nog vaker gebeurd is dat geen probleem. Alleen ik begreep dat tele 2 bepaalde toestellen niet toelaat op hun netwerk, kan iemand mij daar iets over vertellen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung s8
Tele 2 netwerk
Lenovo z5 pro
Omgeving Bergen (NH)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google'en naar de gebruikte banden
Tele 2 ondersteundeLijst proberen terug te vinden (een nieuwe versie)
Beste mede tweakers,
Ik ben van plan om een z5 pro te kopen. Het enige probleem is dat deze de b20 band mist. Deze gebruikt tele 2 (waar ik een unlimited abbo heb) samen met een andere band (de andere band die lenovo gebruikt heeft de z5 pro wel) ik heb momenteel een s8 waarbij ik vaak wordt overgeschalt op 3g, dat vind ik geen probleem en opzich snel zat. Dus als dat met de z5 pro nog vaker gebeurd is dat geen probleem. Alleen ik begreep dat tele 2 bepaalde toestellen niet toelaat op hun netwerk, kan iemand mij daar iets over vertellen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung s8
Tele 2 netwerk
Lenovo z5 pro
Omgeving Bergen (NH)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google'en naar de gebruikte banden
Tele 2 ondersteundeLijst proberen terug te vinden (een nieuwe versie)