Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Wendyet
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-11 16:39
Goedemiddag,

Gisteravond kon ik mijn hue lampen ineens niet meer uitzetten. Zowel niet met de dimmer switch als via de app. De boel maar even aangelaten en vanmorgen de boel gereset. Hue bridge maakt verbinding, maar lampen zijn geen van allen bereikbaar. Modem herstart, bridge herstart, en jawel, alles werkte weer.
Vanmiddag weer alles eruit. Zelfde herhaald, maar nu geen succes. Bridge nu ook maar teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar nu worden er helemaal geen lampen gevonden. Ook niet als ik ze handmatig wil toevoegen.
Ik zit nu met lampen die zo fel zijn dat ik tomaten zou kunnen kweken, maar dat was niet helemaal het plan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Beste antwoord (via Wendyet op 16-01-2019 07:39)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:24

DukeBox

loves wheat smoothies

Anders connect je de remote direct aan je lamp(en) zonder bridge ? Zet je lamp aan, houd op de remote aan ingedrukt op enkele cm. van je lamp vandaan.

[ Voor 39% gewijzigd door DukeBox op 15-01-2019 17:32 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Alle reacties

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34
Wendyet schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:21:
Goedemiddag,

Gisteravond kon ik mijn hue lampen ineens niet meer uitzetten. Zowel niet met de dimmer switch als via de app. De boel maar even aangelaten en vanmorgen de boel gereset. Hue bridge maakt verbinding, maar lampen zijn geen van allen bereikbaar. Modem herstart, bridge herstart, en jawel, alles werkte weer.
Vanmiddag weer alles eruit. Zelfde herhaald, maar nu geen succes. Bridge nu ook maar teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar nu worden er helemaal geen lampen gevonden. Ook niet als ik ze handmatig wil toevoegen.
Ik zit nu met lampen die zo fel zijn dat ik tomaten zou kunnen kweken, maar dat was niet helemaal het plan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Andere bridge proberen.

• Wendyet
Die heb ik nou net even niet liggen

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34
Wendyet schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:24:
Die heb ik nou net even niet liggen
Dat snap ik, maar dat is wel de enige manier om erachter te komen sinds je eigenlijk alles al hebt uitgeprobeerd. Voor de rest heb je helemaal niks in je huis veranderd?

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 15-01-2019 17:30 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Anders connect je de remote direct aan je lamp(en) zonder bridge ? Zet je lamp aan, houd op de remote aan ingedrukt op enkele cm. van je lamp vandaan.

[ Voor 39% gewijzigd door DukeBox op 15-01-2019 17:32 ]

• Wendyet
Dat zou een oplossing zijn voor de lampen die niet op motionsensors werken. Niet een definitieve optie

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Als tijdelijke oplossing is een remote natuurlijk wel goede. Dan kan je nu je lampen dimmen terwijl je een nieuwe bridge aanschaft.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Wendyet schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:34:
Dat zou een oplossing zijn voor de lampen die niet op motionsensors werken. Niet een definitieve optie
Was als suggestie om je bridge lampen / remote uit te sluiten van een mogelijk defect.

• Wendyet
DukeBox schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:28:
[...]

Was als suggestie om je bridge lampen / remote uit te sluiten van een mogelijk defect.
Inmiddels is het wel duidelijk dat de bridge defect is. Gaat opgestuurd worden ter reparatie/vervanging. Dank voor het meedenken
Pagina: 1