Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjevg
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-02-2019
Hallo, kan met via de usb c aansluiting naar mijn tv via HDMI.

Ik zou de KPN app op de tv af willen spelen.

Kan dat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:12
Koop een Chromecast, is veel makkelijker en dan kan je gelijk veel meer met je tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 23:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@bartjevg welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen /eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ik kan momenteel niet zien dat je dit eigen onderzoek gedaan hebt. Zou je dat willen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjevg
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-02-2019
Wat voor onderzoek, ik in heb de handleiding gelezen en op interne gezocht. Ik kan daar niets vinden vandaar de vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 23:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
bartjevg schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 20:52:
Wat voor onderzoek, ik in heb de handleiding gelezen en op interne gezocht. Ik kan daar niets vinden vandaar de vraag hier.
Zojuist dan ook maar even Google aangeslingerd en zowel op het Samsung Forum, als op XDA wordt bevestigd dat het niet werkt.

Je zal dus toch aan de slag moeten met een ChromeCast o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oden
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-05 10:30
Ik heb mijn Galaxy S9+ via C<->HDMI aangesluiten. De problem is kan jij geen resolutie wisselen en goedkope adapters/kabels zijn allen C<->HDMI 1.4. Dus krijg je max resolutie op TV4k (als je 4K heeft) met 30Hz en het is heel traag. Als je gewoone FullHD heeft dan geen problem.

Met Galaxy Tab S3 volgens mij en XDA Forume heeft hij geen ondersteuning voor video output via kabel.

Link: https://forum.xda-develop...lp/usb-c-to-hdmi-t3588727

PS. Sorry voor mijn Dutch gramatica
Pagina: 1