Hoi,
ik ben net een thread begonnen en daar is nu een slotje op gedaan, ik ben het hier niet helemaal mee eens (lees: helemaal niet
). Het slotje is erop gedaan omdat de info die daar in stond al in een andere thread stond. Ik had in die thread een link naar mijn firewallscript gezet om de topic starter te helpen, maar verder had het niet bijzonder veel met die thread te maken. Omdat ik dat firewallscriptje graag wil testen op andere systemen dacht ik dat het een goed idee zou zijn om een nieuwe thread te beginnen over dat scriptje alleen, maar dat werd kennelijk niet gewaardeerd omdat er nu een slotje op staat
. Volgens mij is dit slotje niet terecht omdat deze thread toch wel een heel ander doel heeft dan die ene thread waar de link al in stond, en zorgt dit slotje er alleen maar voor dat er off-topic reacties in die andere thread komen en er minder commentaar op mijn scriptje komt.. mag dat slot er dus alstjeblieft weer af?? (het gaat om deze thread..)
ik ben net een thread begonnen en daar is nu een slotje op gedaan, ik ben het hier niet helemaal mee eens (lees: helemaal niet