Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Policy m.b.t. aanpassen advertentie na verkoop

Pagina: 1
Acties:

• Luit
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23-02 18:09
Ik vroeg me af wat de policy is m.b.t. het aanpassen van een advertentie nadat deze verkocht is. Ik ben hier benieuwd naar na aanleiding van het bekijken van de V&A-historie van de volgende gebruiker: gallery: mjl

Het valt op dat deze gebruiker alle advertenties waar een beoordeling voor is ontvangen (en waar dus een verkoop heeft plaatsgevonden) heeft leeggemaakt. Wat mij betreft is dit onwenselijk omdat de advertentie die hoort bij een beoordeling noodzakelijke info biedt voor het op waarde schatten van de beoordeling.

In het geval van discussie achteraf tussen koper en verkoper vermoed ik dat de crew de vorige versie(s) van een advertentie kan zien. Maar na de verkoop is er eigenlijk geen reden om een advertentie nog te veranderen toch?

• True
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23:38

True

Dislecticus

Ik zou het een argument vinden dat je je advertentie wilt kunnen wijzigen in het kader van privacy, maar vraag mij dan af in welke mate dat een belemmering is. Als ze niet meer in V&A te vinden zijn kun je ze alleen via een harde hyperlink nog openen en bekijken, dus inderdaad via een V&A feedback link.
Worden de advertenties ook geïndexeerd in zoekmachines bijvoorbeeld?

Steam Profile

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 02:53
Tja.., wanneer ik de feedback check, van mensen, die op mijn advertenties reageren, kijk ik bij een slechte beoordeling ook naar de betreffende advertentie, om die feedback beter op z'n waarde te kunnen schatten, en die persoon misschien nog het voordeel van de twijfel te kunnen geven.
Wanneer die dan leeggemaakt is, zou ik dat op z'n minst vreemd vinden, om niet te zeggen verdacht...

Maar 't kan natuurlijk ook gewoon zijn, dat verkoper bijv. voor de belastingdienst wil verbergen, hoeveel hij handelt :)

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True