Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd200
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-04-2021
Mijn vraag
hallo,ik ben pas nieuw hier op deze forum.
ik heb me vorige week een nieuwe smartphone in de aldi gekocht ( model e5008 medion ) en gisteren kreeg ik de tel niet meer aan en de batterij wou niet meer laden.vandaag terug naar de aldi geweest,ik heb een ander toestel gekregen.wat ik me afvraag,is zo een gsm hoesje wel goed voor de batterij?kan de warmte weg?ik had de oude toestel op het hoesje geplakt misschien dat de batterij te warm werd?graag jullie mening.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dvd200 welkom op Tweakers.

Een hoesje kan geen kwaad wanneer deze om het toestel heen zit. Zeker gezien de hoeveelheid mensen die een hoesje gebruiken.

Ik begrijp alleen niet precies wat je bedoeld met:
ik had de oude toestel op het hoesje geplakt misschien dat de batterij te warm werd?
Overigens voldoet je openingspost niet aan de wensen / eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Kun je dus toevoegen wat je zelf al hebt gevonden, geprobeerd en gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd200
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik heb me een gsm hoesje gehaald van leder,het moet natuurlijk weer gebeuren dat het kliksysteem op het hoesje net iets te klein is voor mijn tel.dus heb ik het kapje er afgehaald en mijn gsm op het hoesje geplakt met secondelijm zodat ik het hoesje toch kan gebruiken.