Hi allen!
Ik zoek een nieuwe Game PC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games zoals Black Ops 4, Battlefield V, League of Legends, Rocket League en The Division 2 spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1300 euro. Windows hoeft er niet bij en ik zet het zelf in elkaar! Toetsenbord en muis hoeft ook niet! Het enige wat ik nodig heb aan randapparatuur is een nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb totaal geen voorkeur voor bepaalde merken!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De bovengenoemde games moeten soepel kunnen draaien. Verder zou RBG wel leuk zijn maar alleen als het binnen het budget valt.
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb mijn build al grotendeels uitgekozen, maar ik wilde van jullie een laatste check van de onderdelen. Om te kijken of ik ergens toch nog een betere keuze had kunnen maken. Eigenlijk dus gewoon kritiek op mijn build! Verder had ik nog de vraag of ik beter kan wachten tot dat de RTX 2060 uitkomt (die eigenlijk vandaag uit had moeten komen?), en zo ja weet iemand wanneer die uit zou moeten komen in Nederland.
De build die ik tot nu toe heb
Alvast bedankt!
Ik zoek een nieuwe Game PC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games zoals Black Ops 4, Battlefield V, League of Legends, Rocket League en The Division 2 spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1300 euro. Windows hoeft er niet bij en ik zet het zelf in elkaar! Toetsenbord en muis hoeft ook niet! Het enige wat ik nodig heb aan randapparatuur is een nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb totaal geen voorkeur voor bepaalde merken!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De bovengenoemde games moeten soepel kunnen draaien. Verder zou RBG wel leuk zijn maar alleen als het binnen het budget valt.
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb mijn build al grotendeels uitgekozen, maar ik wilde van jullie een laatste check van de onderdelen. Om te kijken of ik ergens toch nog een betere keuze had kunnen maken. Eigenlijk dus gewoon kritiek op mijn build! Verder had ik nog de vraag of ik beter kan wachten tot dat de RTX 2060 uitkomt (die eigenlijk vandaag uit had moeten komen?), en zo ja weet iemand wanneer die uit zou moeten komen in Nederland.
De build die ik tot nu toe heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 216,90 | € 216,90 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Gigabyte Radeon RX VEGA 56 GAMING OC 8G | € 341,- | € 341,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Rood | € 86,- | € 86,- |
| 1 | AOC G2590FX Rood, Zwart | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Phanteks PH-F140SP (Rode LED), 140mm | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Team Group Vulcan TLRED416G3000HC16CDC01 | € 106,63 | € 106,63 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 71,04 | € 71,04 |